Onkohan David Herzog tulossa vielä Suomeen?
Toivottavasti ei.
Ymmärtääkseni jokin on muuttanut Ojareksien suhtautumisen Herzogiin melko radikaalisti.
Vai onko tilalle tullut Owuor?
Miksei tavalliset suomalaiset evankelistat kelpaa...
Herzog uudelleen Suomeen?
7
111
Vastaukset
- Vaulikki
Niin, sitä saa kyllä ihmetellä. Suomessa on paljon hyviä, raittiita julistajia. Ja on mukavampaa kuunnella suoraan suomeksi, kuin tulkin välityksellä, meinaan, että tulkeissakin on eroja.
- Uuttaviiniä
Tulisi nyt vaan David Herzog uudelleen Suomeen, vaikka kietueelle tai viikonlopuksi. Menisin heti kuuntelemaan. Uutta viiniä uudessa leilissä; iloa Herrassa, paljon ylistystä ja tanssia. Pyhän Hengen läsnäoloa, Jumalan kirkkautta. Koin sisäisen parantumisen kuunnellessani hänen saarnojaan. Halleluja
- Otetaan_uusiksi
Hienoa!
Ja kuten Herzog rahoittajilleen lupasi,
- hänen verailunsa oli hengellinen läpimurto Pohjolassa
- Ukrainan juutalaisia avustettiin kertyillä varoilla
- ihmeitä ja merkkejä tapahtui, kuten eräs tunnettu julkkisnainen sai kokea tukassaan
- ja vastustajat saivat rajut rangaistukset
.. ja olihan stadionilla tilaa viimeksikin karkeloida, sillä päät eivät ruuhkassa kolisseet yhteen
Kunpa Herzog tulisi uudelleen. Eiköhän viime vuoden tappiot ole jo maksettu.
- milla5
Toivottavasti Herzog tulee Suomeen. Jumalan lupaukset, Jeesuksen nimessä pyydetyt Ihmeet ja merkit ovat seuranneet hänen palvelutoimessaan maailmalla kiertäessään. Häntä arvostelevilla ei juuri ihmeet ja merkit ole seuranneet. Hedelmistä puu tunnetaan.
Näitä rahastajia kyllä riittää :(
http://www.hs.fi/kaupunki/a1406088430913- HoseeHalapenjo
> Ymmärtääkseni jokin on muuttanut Ojareksien suhtautumisen Herzogiin melko radikaalisti.
Kerropa lisää. Mistä päättelet näin? Onko lähdettä, artikkelia, haastattelua, videolinkkiä tms? Kiinnostaa. - KarisMattinen
Herzogin kirkkaudesta pääsee kyllä osallliseksi lahjoittamalla hänelle varoja Internetin kautta. Viime kesänä hän kertoi valloittavansa Kiinan, Venäjän, Saksan ja muutaman muun pikkuvaltion. Netissä hän ilmoitti tarvitsevansa vaivaiset 20 000 dollaria. Suomalaisten sielut maksoivat hänelle 70 000 taalaa.
Siitä vain lahjoittaman ja uskossa karkeloimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512