Reuma ja vitamiinien imeytyminen

toivotontapaus

Moi. tietääkö kukaan että huonontaako reuma vitamiinien imeytymistä,itsellä on reuma jonka takia syön purkkitolkulla erinlaisia vitamiineja mutta mikään ei tunnu tehoavan eikä myöskään auta kipuihin, enkä saa apua lääkkeistäkään...............

4

196

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fraii

Googleta vitamiineista paremmin esim. D-vitamiini imeytyy vain jos se on yhdessä öljyn kanssa, tabletit ei imeydy siiis. Tohtori Tolosella on esim halpaa kapselia jossa on auringonkukkaöljyssä d-vita. minulla näkyi heti ero. Lisäksi sitraatti muoto kaikessa ja magnesiumissa on paras, magnesiumoksidi ei imeydy ollenkaan.
      Lääkefirmat saa vaan myytyä ihmisille mitä vain kun asiaoista ei tiedetä. Hoidan omaa reumaa luonnonmukaisesti ja siksi asiaan olen perehtynyt, vasta kun vaihdoin kunnollisiin tuotteisiin niin eron on huomannut.

• toivotontapaus12324

kiitos vastauskesta :)

• kaikellaonväliä

Ei kukaan tiedä, jos ei ole mittauttanut arvoja kropastaan.

Lisäksi se, että mitä lisäravinteita syö, on todella suuri merkitys.

Myös määrä ratkaisee.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

Itse syön mahdollisimman luonnonmukaisia ravinteita ja nehän imeytyy yhtä hyvin, kuin ruuasta saadut.

• ravintoakropalle

No ravinto ei auta kipuihin, mutta ravinnolla voidaan hoitaa ja ennalatehkäsitä ihan kaikkia sairauksia.

Itse olen vaivoihini saanut avun ruuasta ja vitamiineista.

Kun syö hyvin, nukkuu hyvin ja liikkuu, niin voi huomattavasti paremmin kuin ilman näitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      877
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      159
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      580
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe