Kuinka alle 14v saisi ansaittua rahaa??

Vaihtari

Tarvitsisin siis rahaa, koska olen menossa parin vuoden päästä vaihto-oppilaaksi. Se tulisi maksamaan kaikkine kuluineen n. 10 000, eli ei mikään kovin halpa. En haluis ruinata rahaa vanhemmilta/isovanhemmilta, vaan haluisin ansaita ihan ite. Töihin en siis voi mennä koska oon tosiaan alle 14. Viikkorahaa saan muutaman euron.
Kyllä mun vanhemmat osan maksaa, mutta pitää itekki ansaita. Ajattelin jo pistää tavaraa kirpparille myyntiin ja tehä vähän extra-kotitöitä. Asiallisia vinkkejä, kiitos!

10

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duke

myy ittees kaudulla ;) Kai oot tyttö? Poikana se ei saattais onnistuu.. Ei vaa. No en tiiä Jos 2pari vuotta aikaa nii saatko mentyy vuoden/kahen kesätöihin ennen matkaa?

• Taitaa olla sellanen tilanne, että voit vain tehdä vain tutuille siivous, puutarhahoito, kauppareisuja ym..Huono homma on että niistä et rikastumaan pääse :/

• helpporaha

jos oot tyttö nii ei onelma.. keksit vaan jostain aikuisesta että se on hyväkskäyttäny sua joskus jossain niin saat helpost 8000-15 000 "kärsimyskorvauksia!!

ne uskoo aina :)

• VanhempiKuinSä

Eikö teillä aikuisilla oikeesti mitään muuta päässä likuu, (jos ees oot aikune, et nimittäin siltä vaikuta) oikeesti ootte tekin!!

• idänpahanoita

Opeta pienille muksuille jotain hyödyllistä.

• Vaihtari

Kuten?? Mitä mä opettaisin?? En keksi...

• anteliaskin

Multa saat...riippuen mitä sulla on reisien välissä !!!!! ????

• En_keksi_parempaa

Kannattaa mennä kesätöihin sitten kun pääsee. Jos on hyvä palkka niin tienaa ihan kivasti.

• neobux

www.neobux.com/?rh=696E6F7272 Tuo ei ehkä ole nopein vaihtoehto, mutta siitä saa hyvin extraa matkakassaas. Muutamassa kuukaudessa sulla on jo 500 dollaria.

• CDR

http://bit.ly/OBECjm

Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe