Tuli taannoin erään viruksen aikaan klikkailtua oikeuksia aikalailla randomilla pois systemiltä, ja nyt on hieman haasteita koneen joidenkin asioiden käytössä, kun en edes tiedä, mistä kaikkialta ne oikeudet ovat poissa. Ja vaikka tietäisinkin joitakin kohteita, niin työsarka on mieletön käsin ruveta palauttamaan.. Oliskohan tuohon jotain helpotusta? Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset).. Jos joku osais auttaa kerralla ilman uudelleenasennusta suht näppärästi, niin olisin kiitollinen avusta..
Oikeudet kansioihin takaisin Systemille?
9
113
Vastaukset
Jos siellä on haittaohjelma ollut niin, että saanut järjestelmänvalvojan oikeudet itselleen sitten asennetaan vaan uusiksi. Ainoa tapa varmistua puhtaudesta ja vähiten säätöä.
- klikkailija
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
- klikkailija
ja oikeestaan se ei ollut se haittaohjelma joka noi häikit teki, vaan minä itse..
- osaavat.kyllä
klikkailija kirjoitti:
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
Huollossa osaavat. Huoltoon mars.
- googletaa
Esimerkiksi näin.
Run in a evalated prompt the following command.
secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose
Löytyy myös tiedot miten ne kuuluu olla, mutta valtava homma muuttaa käsin.- niinja
Olen käyttänyt itsekin, toimii.
”Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset)”
Olet siis asentanut Ad-Blockin nettiselaimeen? :D1516 kirjoitti:
ehkä luki Liçán ketjun foorumilla ja asensi :D
Sinä olet näköjään auttanut ihmisiä muillakin vinkeillä kuin sillä neuvollasi monikielisen suomalaisen näppäimistöajurin asentamisesta. :D
Olen ajatellut Sinua kiitollisena lukemattomat kerrat, kun on ollut niin helppoa kirjoittaa vieraskielisiä sanoja tai vain käyttää oikeanmuotoista ajatusviivaa — . Kiitos vielä kerran. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319