Tuli taannoin erään viruksen aikaan klikkailtua oikeuksia aikalailla randomilla pois systemiltä, ja nyt on hieman haasteita koneen joidenkin asioiden käytössä, kun en edes tiedä, mistä kaikkialta ne oikeudet ovat poissa. Ja vaikka tietäisinkin joitakin kohteita, niin työsarka on mieletön käsin ruveta palauttamaan.. Oliskohan tuohon jotain helpotusta? Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset).. Jos joku osais auttaa kerralla ilman uudelleenasennusta suht näppärästi, niin olisin kiitollinen avusta..
Oikeudet kansioihin takaisin Systemille?
9
57
Vastaukset
Jos siellä on haittaohjelma ollut niin, että saanut järjestelmänvalvojan oikeudet itselleen sitten asennetaan vaan uusiksi. Ainoa tapa varmistua puhtaudesta ja vähiten säätöä.
- klikkailija
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
- klikkailija
ja oikeestaan se ei ollut se haittaohjelma joka noi häikit teki, vaan minä itse..
- osaavat.kyllä
klikkailija kirjoitti:
muuten hyvä, mutta ei saa pelastettua kaikkia tiedostoja, kun en osaa enää antaa niille oikeuksia..
Huollossa osaavat. Huoltoon mars.
- googletaa
Esimerkiksi näin.
Run in a evalated prompt the following command.
secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose
Löytyy myös tiedot miten ne kuuluu olla, mutta valtava homma muuttaa käsin.- niinja
Olen käyttänyt itsekin, toimii.
”Ei toimi myöskään jotkin pelit koneella, eikä flash- tms. tiedostot ilman luvan antamista erikseen joka kerta (ei siis myöskään monet mainokset)”
Olet siis asentanut Ad-Blockin nettiselaimeen? :D1516 kirjoitti:
ehkä luki Liçán ketjun foorumilla ja asensi :D
Sinä olet näköjään auttanut ihmisiä muillakin vinkeillä kuin sillä neuvollasi monikielisen suomalaisen näppäimistöajurin asentamisesta. :D
Olen ajatellut Sinua kiitollisena lukemattomat kerrat, kun on ollut niin helppoa kirjoittaa vieraskielisiä sanoja tai vain käyttää oikeanmuotoista ajatusviivaa — . Kiitos vielä kerran. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984