Pientä korroosiota
3
<50
Vastaukset
- Jaahhans
Mielenkiintoinen kuva-arvoitus. Kauanko ollut vedessä yhtäjaksoisesti, koska sinkit vaihdettu? Liekö maasähköt asiallisesti asennettu? Jonkinlainen sähköpurkaus tai salamaniskun aiheuttama virta vetolaitteen läpi?
- arvuutellen
Veikkaisin vian löytyvän kahdesta ensimmäisestä kuvasta.
- Isolaattori
This series of photos illustrate the work performed at Seaview West Boatyard by Mark Hiraiwa of Auxiliary Engine Service. Mark removed the Volvo Penta 130S sail drive that had suffered catastrophic galvanic corrosion damage from stray currents due to the faulty installation by the authorized Volvo Penta dealer in Seattle who failed to isolate the drive as mandated by Volvo Penta and repeatedly requested by the customer. Mark's meticulous work resulted in the replacement 130S sail drive being installed according to Volvo Penta specifications resulting in successful electrical isolation of the drive, thus protecting the new drive from destructive galvanic stray currents. Additionally, the drive is protected by a large protective zinc installed on the hull directly above the prop. A Volvo Penta Active Corrosion Prevention system provides continual monitoring and additional protection of the sail drive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898