Onks muilla ilmenny parisuhteessa mustasukkasuus onglemaa kummpanin exää kohtaa?
Meillä mies (18v) on puhunut hänen existään ihan avoimesti ja onkin vielä joidenki kaveri, mulla ei ole mitään niitten kaveruutta vastaan, sillä olen tottunut siihen, että suurin osa miehen naispuolisista kavereista on jotain sen ex hoitoja. Mutta eilen sain kuulla, että hänen paras kaverinsa on sairastunut vatsatautiin kesken koulun ja hänen pitäis hakea tämä koulusta ja viedä kaveri kotiin toiselle paikka kunnalle (110 km päähän koulusta) ja miehellä on matkaa jo koululle reilu 40 kilsaa. Ja sattumoisin tämä paras kaveri nyt sattuu olemaan hän ex muija. Ei mulla oo mitää niitten kaveruuttaan vastaa, mut pieni mustasukkasuuden tunne itselläni heräsi, kun mekään ei olla nyt hirveästi nähty 3 viikon aikan ku parikertaa, kun hänellä on ollut töitä.
Eikä itseäni hirvesti edes kiinnosta kuulla miehen existä, paitsi jos niiden välillä tapahtuu jotain.
Ja pahoittelen tekstin sekavuutta.
Miks aina pitää olla niin mustasukkanen, onko teillä muilla tällastä ongelmaa?
Mustasukkaisuutta ilmoilla
vähänmustis
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928