Änkytän ku joku suuttuu mulle. Tai sanoo edes vihasesti jotain mulle, nii alan änkyttää "eh ööh jojoo sis joo no emmä emmätiiä mitä laitan sille viestii että jos syön.. eiku laitan sille viestii vaikka" ja sit jossai kaveriporukassa missä on kaikki bad bitchit ni mä vaa "jojooo mämä sain siitä kokeesta kakakasi puol et jojoo jo" sit läheisissä kaveriporukoissa puhun sillee normaalisti. Why?!! Oon ujo mutta en ny aatellu tuhlata kaikkien aikaa ettimällä koko välitunnin ajan jotai basic sanaa. Sit ku oon jossai sukulaiste juhlis nii en vaa löydä jtn sanaa ni sit kaikki kattoo mua. Se on ahdistavaa. Enkä halua puhua kellekkään terkalle tästä kun se kuitenki johtaa siihen että se terkkari vastaa jotain aivan täysin turhaa; "no jooooo mmmmmm mitäs me nyt sit voitais tehä" no vittu en tiedä. :D. Yleensä pysyn vaan hiljaa. Ja jos joskus sanon jotai nii seki on iha täysin turhaa ja vääri sanottu. Elänkö propleeman kans loppuun asti vai mitä kannattais tehä? Plussana että oon mamis ja kerranki purskahdin itkuun kaikkien edessä ku en vittu saanu sitä saatanan sanaa suustani
EN TIEDÄ MITÄ
jaahaVittu
1
<50
Vastaukset
- pelottaaaa
Mulla on muuten sama juttu, todella noloa :( en oikeen osaa auttaa mutta ainakin itselle on lohduttavaa kuulla että en ole ainoa jolla on noin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155