Tuntuu niin pahalta

Ei_kenellekään

Olen todella sekaisin enkä ymmärrä mistään mitään. Sun käyttäytyminen ollut niin ristiriitaista. Pakko jo uskoa, että kaikki ollut vaan oman pään sisällä. Et ole koskaan ollutkaan kiinnostunut, sun toiminta ja toimimattomuus sen osoitti. Tunnen itseni todella tyhmäksi, kun todella luulin jotain... Kunhan puran pahaa mieltäni.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihätää

Asioilla on tapana järjestyä.

• Miehellle

Samoja fiiliksiä, lohdullista en oo yksin,, vaikka eräällehän pitäs kertoo,,

• miehellemeneetämäkin

samoissa fiiliksissä.toki käyttäydyn kai itsekin ristiriitaisesti.

• RistiriitainenKäytös

kertoo tunteista. Ehkä toinen ajattelee susta samoin? Miehen mielipide tämä, joka itse käyttäytyy naista kohtaan ristiriitaisesti kun ei tiedä onko lintu vai kala vai molemmat..ja hän on kaikkien kaveri :( mistä voin nähdä pään sisälle? Ja muutenkin vaikeemmat olosuhteet ottaa selvää toisen tunteista, ujotta ja arkuutta mutta vain hänen kohdallaan.

• Ei_kenellekään

Enpä usko, että ajattelee, muutoin olisi toiminut toisin kerta mahdollisuus oli.

Paras, että olet häneen yhteydessä ja sitä kautta selvität. Ei sitä muuten voi tietää, mitä toinen ajattelee. Rohkeasti vain. Ehkä sinä saat asiaasi paremmin selvyyden, mitä itse sain omassa tilanteessani.

• Tuula_hätää_ei

"muutoin olisi toiminut toisin"

"jos olisi välittänyt olisi toiminut toisin"

kirjoittaa Timo. Ei hätää Timo, minulta saat aina lohdun ja lämmintä piirakkaa takaapäin honaten.

• Tuula_ei_hätää

"jos olisit välittänyt, olisit toiminut toisin.."

"muutoin olisit toiminut toisin"

kirjoittaa Timo. Ei hätää Timo toimin jatkossa toisin ja saatkin minulta aina piirakkaa kun vain keksit pyytää..myös takaapäin huolella honaten.

• Tuula_ei_hätää

Mitä enää ruikutat. Seuraan perässäsi uskollisesti palstalle ja esiinnyn muiden ihastustesi nimissä typeriä kirjoitellen. Vastaan sinulle heidän puolestaan, koska he tuskin ovat palstalla. Mutta minä olen aina palstalla silloin kuin sinäkin. Ja piirakkaani saat tästä lähtien joka ikinen päivä, kyklästymiseen asti. Toimin toisin, Korjaan käytökseni yksi asia kerrallaan. Miellytän sinua enemmän. Neuvon hyvin. Pyllistelen ja nöyristelen. En mokaa enää.

• Minä ainakin olen ristiriitainen. Se johtuu siitä että pelkään rikkovani sinut. Enkä halu taas että olet yksin surun keskellä mutta pelkää että ihastut minuun varsinkin kun sinua on sattunut.
      En osaa selittää. En osaa auttaa sinua oikein vaikka haluaisin. Olen saanut minuun rakastua monet, juuri kun se sydän on rikki mutta taas en halu sydämmeesi paikkaa, joka on tuhoutumaton tahdon että se menee sille jollekin se on tarkoitettu.

Ehket ymmärrä mutta olet liian lähellä minun tunne pyörteitäni ja tiedän miten julmasti pystyn kieltäytyy. Ehkä kuvittelen itsestäni liikoja mutta ehkä aliarvioin sinua väärin. Miksi ihminen heikko kun tunteisTa kyse. Tämä hälle jota kaipaa ystävääni ja hänen kaltaisiaan suojelijoita.

• Eimyöskään_kenellekään

Oletko ihan yksin isossa maailmassa ja siksi vähän pää pyörällä?

• Eikenellekään

Ei kellekään on Timon ja Tuulan trolli.

• Juurihoitaja_Susa

En ole yksin. Odottelen Timon hyvänyön soittoa Helsingistä Mutta sitä on kai tässä tilanteessa turha toivoa..Kunhan kirjoittelen. Kunhan puran pahaa mieltäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe