itsensä kanssa tuossa etusivun kasteketjussa.
Uudelleenkasteleminenhan onkin ainoa asia, joka Wehaa kiinnostaa. Wehalta jäi nyt huomaamatta, että palsta ei keväällisen kastelemisen jälkeen ole vielä aivan kuivunut - - - mutta ei se mitään, voihan sitä kastella palstaa vähän lisää siltä varalta, että heinäkuussa vielä tulisi helteitä.
Tämä Weha on todekka hauska. Hyväntahtoinen hölmö. Hyvinhän sen ymmärtää, että hänen aina välillä täytyy hieman lähentyä uskovaisia, koska kyllähän Jumalan valtakunnassa on tilaa hölmöillekin, mutta Luther-säätiön tapaisissa viisaampien kerhoissa hölmöjä ei hevin siedetä taikka ainakin salaa heille virnuillaan.
Oletrko Sinä, Weha, itse tutkaillut vuosien takaisia kirjoituksiasi? Silloinhan Sinulla oli lapsenomainen usko. Nyt Sinä järkeilet.
Weha on palannut keskuuteemme!
9
<50
Vastaukset
- häpeäjä
älämene
20.5.2015 16:16
Toivottavasti et Weha liity uudestaan vl-seurakuntaan.
Me häpeämme sinun toimintaasi ja kovasydämisyyttäsi. Olisit edes meille armollinen. - Wehahan_oli
aina äärimmäisen tarkka oikeasta opista. Oikeastaan niin tarkka, että ainakin omasta mielestään hän oli maailman ainoa oikea uskovainen. Niin se oli pieni tämä valittujen joukko.
- syrjähyppy
Miten se "oikean opin noudattaminen" salli hänen syrjähyppynsä ja aviottoman lapsen teon?
- Raamattu
syrjähyppy kirjoitti:
Miten se "oikean opin noudattaminen" salli hänen syrjähyppynsä ja aviottoman lapsen teon?
Mikä salli Daavidille murhaamisen ja syrjähypyn?
Raamattu kirjoitti:
Mikä salli Daavidille murhaamisen ja syrjähypyn?
Kiitos kysymyksestä, No tietysti epäusko ja lankeemus.
- roadwalker
Weha on siitä hyvä, että hän etsii oikeaa seurakuntaa ja Jeesusta Kristusta. Oikea seurakunta ei ollut vanhoillislestadiolaisuus, koska siellä ei ollut Jeesusta Kristusta, vaan uskossaan tärkeitä veljiä. Nyt weha on löytänyt uuden seurakunnan ja toivoo ja rukoilee, että se olisi oikea seurakunta ja löytäisi armahtavan Jeesuksen Kristuksen, sellaisen Jeesuksen Kristuksen, joka sanoo: "Heittäydy uskossasi kokonaan minulle, usko minuun Herranasi, anna kastaa itsesi minuun ja tule ja seuraa minua ja julista minun vapauttavaa evankeliumia kaikkeen maailmaan!"
Haluan kertoa teille kaikille, niin VL:ille kuin uudelleenkastajille, etten kirjoita tänne oman pyhyyteni varassa tai minkään muunkaan huonon ominaisuuteni varassa, vaan tiedostan sen hyvin, että olen perisynnin turmelema ja lihasta syntynyt tänne maailmaan (Joh.3:6; Joh.6:63). ja joka on uskottava pyhän Raamatun ilmoituksen kautta. Raamatun puhtaan sanan varassa kirjoitan. En siis kirjoita myöskään harhaoppisten lahkolaisten pyhyyden kautta, jotka opettavat vastoin pyhää Raamattua.
Joh.3:6 "Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki."
Joh.6:63 "Henki yksin tekee eläväksi, lihasta ei ole mitään hyötyä. Ne sanat, jotka olen teille puhunut, ovat henki ja elämä."- Sinähän_voisit
taas tulla Jumalan lasten seuroihin, eikö niin?
- cswerfg
Tervetuloa weha Jumalan lasten seuroihin vaikkapa tänne Jyväskylään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313