Hei olen muslimi ja minun mies ei tykkä että se nuolaisee minun pillu
Haluan mua nuoleskellaan
14
740
Vastaukset
- L9023
Mistä päin suomessa asut? Jos olet täältä pääkaupungin seudulta niin voisin mielellään auttaa teitä !
- Saarah1
Ensin sano sun ikää ja asun espoossa
- AutojaKieli
Etelä- Häme ajelee 50v Kielimies joka nuolee sun kostea pillu himokkaasti, ps. orgasmi takuu!
- Saarah1
Olen itse nuori 19v ja haluan nuori mies ehkä 20-28
Saarah1 kirjoitti:
Olen itse nuori 19v ja haluan nuori mies ehkä 20-28
täältä löytyy kokenut kielimies
klikkaa nikkiä 09-019 alue
- rasidguigui
Voi vittu....mä voin nuolla sua. 9mm.sellä saatanan mamu....
- ValkosenSuomenPuolesta
kannatan!!
olen itse muslimi,voin auttaa.asun helsingissä..
laita viesti tavataan.
[email protected]- saranrakas
Mistä päin suomessa asut? Jos olet täältä pääkaupungin seudulta niin voisin mielellään auttaa teitä !
[email protected] - Miniiii
Kik:onnentie
- musulmaan
onko sulla klitorista eli oletko pilluamputoitu
- Ahmed.ali
Työnä saunanappo perseehesi, saatanan kaappi homo
- OmarBenCyrpa
Sarjassamme onneton provo nro 69. Nyt pitää antaa Suomen koulutussysteemille sen verran miinusta & risuja, ettei se ole opettanut oppilaita käyttämään mielikuvitusta tuon paremmin.
No niin teinit, keksikääpä nyt edes hieman uskottavampia juttuja tälle palstalle....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174166
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810