Enää en haluaisi olla näin kauan näkemättä sinua rakas. Sydän pakahtuu näistä tunteista..
Jos saisin toivoa
17
<50
Vastaukset
- tsemppiisulle
Kuka on sun rakas.
- mikäkellekin
Kauanko on kauan?
Itse olen jo oppinut tähän, en laske enää aikaa ja odota vaan keskityn siihen elämään mikä on tässä ja nyt.- joskuseionnistu
Niinhän tässä on yritetty.
- mikäkellekin
joskuseionnistu kirjoitti:
Niinhän tässä on yritetty.
Joskus ei onnistu, en minäkään ole täydellinen ;)
Voimia.
- olisinuseamminlähelläsi
Voisitko mahdollisesti tehdä asialle jotain
- Kaipailenhirmuisesti
Samaa ajattelen rakkaasta, näin ei pitäisi olla. Ikävä on kova ja hän on mielessä koko ajan.
- hhmaanprinsessa
Samaa toivon, toisaalta melkein jo pelkään nähdä sinut kaiken tämän kaipaamisen jälkeen. Huomaan, että etäisyys tekee ajatuksille hyvää ja huonoa vuoronperään.. Välillä jäsentää hyvin ja on aikaa puida asioita, välillä ne taas lähtee ihan lentoon höpö-höpö-maahan..
- jmieshaluaanäin
En minäkään, vaikka muutaman kerran vilaukselta olenkin nähnyt:).
- Tarinamme
Mistä päin J mies olet?
- jmieshaluaanäin
Tarinamme kirjoitti:
Mistä päin J mies olet?
Pahoittelen, en ole Juha!
- Hihiii
jmieshaluaanäin kirjoitti:
Pahoittelen, en ole Juha!
Olet siis Jari! Arvasin että olet nähnyt mut jossain pää painuksissa ja surkeana muttet tehnyt mitään..
- jmiestoteaa
Hihiii kirjoitti:
Olet siis Jari! Arvasin että olet nähnyt mut jossain pää painuksissa ja surkeana muttet tehnyt mitään..
No ne tilanteet on olleet sellaisia että niissä on ollut mahdoton tehdä mitään!:) Tuskin olet hän jota tarkoitin!
- Uskotaiälämutta
jmiestoteaa kirjoitti:
No ne tilanteet on olleet sellaisia että niissä on ollut mahdoton tehdä mitään!:) Tuskin olet hän jota tarkoitin!
On kyllä ihan tuttua juttua. Mistä tiedät että olen huti?
- jmiestoteaa
Uskotaiälämutta kirjoitti:
On kyllä ihan tuttua juttua. Mistä tiedät että olen huti?
No en mistään varmasta kyllä mutta, ne tilanteet on olleet sellaisia ettei hän pää painuksissa ja surkeana ole ollut! Lyhyt aikaisia hetkiä vaan:).
- Johtuusiitäettämie
jmiestoteaa kirjoitti:
No en mistään varmasta kyllä mutta, ne tilanteet on olleet sellaisia ettei hän pää painuksissa ja surkeana ole ollut! Lyhyt aikaisia hetkiä vaan:).
Yritän parhaani aina olla reipas. Tunnetteko töiden kautta
- kortti1
Vaikeaahan tämä on. Koetetaan jaksaa vaan. Eiköhän se aurinko vielä paista.
Ikävä on. - tämäonikävää
Samaa toivon minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750