terveisiä Jiille

veisinsutkauastäältä

Ja me juostaisiin paljain jaloin.. Pelloilla sua kissankelloilla kutittaisin... Periks anna en...

25

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitähänminähaluankin

En minäkään anna periksi:), Hänelle myös terveisiä!:)

• Jiii_iiiiiiii

Kiitos! Koska pyydät minua pelloille?

• juuyyyy

Kun ollaan molemmat maisemissa?

• juuuyyy

Onko tuo iiiii jokin vinkki vinkki?

• Paljainjaloin

On vinkki. Jiri. Muistatko kun muunneltu sitä biisiä?

• eiymmärrä

Puoletko on J-alkuisia.

• Jontärkeäkirjain

Tärkeimmät vain.

• jtasapaino
        eiymmärrä kirjoitti:

Puoletko on J-alkuisia.

J-miehillä on kova vienti, J-naisia ei kaipaa kukaan. Mikähän juttu siinä on. Jing ja jang :D pistänyt vain merkille.. Itse en ainakaan montaa j-miestä tunne (enemmän j-naisia), niin niissä taitaa olla joku juttu niissä j-miehissä mikä sulattaa kaikki naiset? :)

• olen--
        jtasapaino kirjoitti:

J-miehillä on kova vienti, J-naisia ei kaipaa kukaan. Mikähän juttu siinä on. Jing ja jang :D pistänyt vain merkille.. Itse en ainakaan montaa j-miestä tunne (enemmän j-naisia), niin niissä taitaa olla joku juttu niissä j-miehissä mikä sulattaa kaikki naiset? :)

Tiedostanut että joku kaipaa minua. Kerros nyt vaan rohkeasti se nimi en mä pure ja aavistan muutenkin jo kuka voisit olla.
        T: Jani

• M____a
        olen-- kirjoitti:

Tiedostanut että joku kaipaa minua. Kerros nyt vaan rohkeasti se nimi en mä pure ja aavistan muutenkin jo kuka voisit olla.

Jos aavistelet jonkun tietyn kaipaavan, mikset ottaisi itse yhteyttä ja kyselisi kuulumisia?

• jtasapaino
        olen-- kirjoitti:

En kaipaa j-miestä :) kunhan huvikseni huutelen.

• Sivustavaan
        olen-- kirjoitti:

Juulia

• olen---

Kyllästynyt teidän lapselliseen J leikkiin jo...laittakaa koko nimellä vaan jos uskallatte.
      Terveisin:Jani

• Jonkintärkeä

Jiriä kaipaillaan. Ottaako päähän kun sinua ei?

• olen--
        Jonkintärkeä kirjoitti:

Jiriä kaipaillaan. Ottaako päähän kun sinua ei?

Huomannut kuinka omaa nimeäni viljellään ja annetaan suoria vihjeitä jotka ovat monien J ketjujen teemana. Joten kyllä kaipaa joku mutta et varmasti sinä. Tiedän myös kuka se kaipaava ihminen on.

• Luulenniin

Luulo ei ole tiedon vertainen. Sinun kun nimisiä on useita ja elämän tarinoita myös. Olet liikaa täällä jos alat ominaan tekstejä.

• jjjjjjjiille
        olen-- kirjoitti:

Huomannut kuinka omaa nimeäni viljellään ja annetaan suoria vihjeitä jotka ovat monien J ketjujen teemana. Joten kyllä kaipaa joku mutta et varmasti sinä. Tiedän myös kuka se kaipaava ihminen on.

Jos tunnistat itsesi- Jani - miksi et tee siirtoa irl?

• ViisitähtineN
        olen-- kirjoitti:

No minähän se olen kaipaillu jo monta vuotta...vaan et taida juuri minua muistaakaan. Olla nähtykään puhe-etäisyydellä moneen vuoteen. Vaikutti näkemisten ja viesteihini vastaamattomuuden perusteella siltä, ettei sinua kiinnosta seurani, joten pysyttelen itse poissa silmistä ja kaipailen vaan etäältä...ihan hyvällä muistelen kuitenkin, vaikka harmittaahan se, etten kelvannut osaksi elämääsi sen enempää. Olin sinulle ilmeisesti vain yksi "asiakas" muiden joukossa, en muuta. Samassa kaupungissa edelleen asutaan.

• apapapap

Minkä teet jos jii kolahtaa... Aloitus on N>M.

• ysiysi_

.....Lähtisitkö...... :)

• MitäIhmettä

Ketju on kolmen vuoden takaa!?

• näkemys
        MitäIhmettä kirjoitti:

Ketju on kolmen vuoden takaa!?

Tuo jolle vastasit saattaa olla aapee... toisin sanoen nostelee vanhaa ketjua ja kyselee vielä kun ei ole vieläkään asia edennyt.

• liikaakirjoittanutkai
        näkemys kirjoitti:

Tuo jolle vastasit saattaa olla aapee... toisin sanoen nostelee vanhaa ketjua ja kyselee vielä kun ei ole vieläkään asia edennyt.

Mä en edes muista suurinta osaa täällä aloittamistani ketjuista...

• VuodetvieriiIkäväei
        liikaakirjoittanutkai kirjoitti:

Mä en edes muista suurinta osaa täällä aloittamistani ketjuista...

En minäkään. Itse asiassa epäilisin että tää oli mun aloitus! 👌😂 En ole tuo, joka on aloituksen nostanut. Life goes on.

• Geist1

parempi olis jos juostaan lumihagessa ja pakkasella,vielä eri suuntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      83
      14312
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      13083
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      52
      4657
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4367
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      22
      4296
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4100
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3989
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      43
      3828
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      61
      3569
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3225
    Aihe