Paniikkihäiriö kuriin alussa

PaniikkiÄrsyke

Hei.
Onko täällä porukalla kokemusta paniikihäirön hallintaan saamisesta?

Itselleni kävi selllainen juttu, että tuli festareiden yhteydessä juotua kahtena päivänä peräkkäin liikaa alkoholia ja toisena vähän poltettuakin.

Sammahdin ja meni vähän muisti.

Nyt olen sanut jatkuvasti päähäni erilaisia vääriksi osoittautuneita "muistikuvia" asioista, joita olisi voinut tapahtua muistinmenetykseni aikana. Vaikka sain selville, että en ole oikeastaan tehnyt mitään muuta, kuin nukkunut tuona kyseisesnä aikana, niin minulla on ollut vaikeuksia saada noita ajatuksia pois mielestä ja sen seurauksena olen kokenut muutamana päivänä paniikkihäiriö kaltaisia oireita.

Saan itseni rauhoitettua liikunnalla, mutta nyt jännitän sitä, ettei tästä vaan tulisi kroonista.

Onko kellään kokemuksia samankaltaisista tilanteista?

Käyn muutenkin juttelemassa psyk. hoitajan kanssa, mutta nyt siitä on ollut tauko, joten toivon sen auttavan, kun taas alkaa juttelut.

1

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artsi8e

Kun viinaa ja muuta vetää pari päivää, niin alkaa tulla väkisin synkkiä ja aiheettomia ajatuksia itse kullekin. 'Tohtori aika' parantaa. Ei kannata juoda ampärikaupalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      105
      4690
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      395
      1418
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      187
      1081
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      912
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      897
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe