Hei.
Onko täällä porukalla kokemusta paniikihäirön hallintaan saamisesta?
Itselleni kävi selllainen juttu, että tuli festareiden yhteydessä juotua kahtena päivänä peräkkäin liikaa alkoholia ja toisena vähän poltettuakin.
Sammahdin ja meni vähän muisti.
Nyt olen sanut jatkuvasti päähäni erilaisia vääriksi osoittautuneita "muistikuvia" asioista, joita olisi voinut tapahtua muistinmenetykseni aikana. Vaikka sain selville, että en ole oikeastaan tehnyt mitään muuta, kuin nukkunut tuona kyseisesnä aikana, niin minulla on ollut vaikeuksia saada noita ajatuksia pois mielestä ja sen seurauksena olen kokenut muutamana päivänä paniikkihäiriö kaltaisia oireita.
Saan itseni rauhoitettua liikunnalla, mutta nyt jännitän sitä, ettei tästä vaan tulisi kroonista.
Onko kellään kokemuksia samankaltaisista tilanteista?
Käyn muutenkin juttelemassa psyk. hoitajan kanssa, mutta nyt siitä on ollut tauko, joten toivon sen auttavan, kun taas alkaa juttelut.
Paniikkihäiriö kuriin alussa
PaniikkiÄrsyke
1
128
Vastaukset
- artsi8e
Kun viinaa ja muuta vetää pari päivää, niin alkaa tulla väkisin synkkiä ja aiheettomia ajatuksia itse kullekin. 'Tohtori aika' parantaa. Ei kannata juoda ampärikaupalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876