Missä on Ylöjärvellä hyvä parturi niin miehelle kun naisille?
Parturia vailla
14
2253
Vastaukset
- arska40
Meidän perhe käy Kauneuskeskus VIPissä keskustassa ja tyytyväisiä ollaan. Hinta/laatu kohdallaan siellä.
- tietää__
Erja hoitelee hiukset mukavasti Asemantien alkupäässä.
- qsqsqs
Ite käyn siinä valokuvaus liikkeen ja Kebab paikan talossa soppeentiellä. Se on siitä hyvä, että sinne ei tarvi kuin vaan mennä ilman ajan varauksia.
- Tukkasiisti
Meillä käy koko pesue siinä kaurasmäen salen vieressä on hyvä paikka...
- majja
Biondo
- Maankiertolainen
Ehdottomasti.
- terppa10
Biondo, ihanat ja taidokkaat ihmiset!
- Armola
Soppeenmäen keskustassa on lähes 10 parturi-kampaamoa. Voit aloitta testit vaikka Arktan talosta. Kokemusta on. Kaikille ei selvästikään riitä töita, joten nytkn oli auki12.11. vain pari.
- xdxdz
Hiuskulma
- onse19
Trenita
- VoinSuositella
Ent. Hämeen letti nykyään taisi olla Lakeuden Letti
- eikoskaanenää
Vai että hämeen letti...heh hehhh....surkee ja hidas leikkaaja
- Yllätyt
Metsäkylästä Metsäkankaantieltä löytyy kelpo parturi-kampaaja. Suositukeni *****.
- hyrrä1
parturi-kampaamo ja kauneustudio salen talossa asemantiellä. Laadukas, ystävällinen, kohtuuhintainen paikka. Nuorta ja ammattitaitoista väkeä. suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358