Esitti sivuilla huijari naisia

Sekerttulioli

Kivan tuntuinen nainen ja kirjoittelulla melko kauan. Hän sai koulutettua minut ja muka ihastui niin. Odotin kovin jotta hän tulee linjoille. Yöt kirjoittelulla ja aamulla tukka pystyssä menin töihin. Hän onki minulta tietoja ja julkaisi niitä myöhemmin useassa paikassa. Lupaili tapaamista,muttei koskaan se toteutunut. Sitten hän häipyi. Kuulin että oli tehnyt usealle miehelle samoin ja työ paikan sössinyt myös. Taisi olla minun onni etten päässyt tapaamiseen asti, kun oli kuulemma yhdelle tehnyt kovinkin kurjasti.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäänedel

Ja lisääntyminen että ihastui ja ikävöin. Voi minnuu. Pitäisi ottaa sellainen luotettava kunnon nainen ja lopettaa tämä deittailu. Mutta nyt siten kerttuu.

• Kertttulilta

Voi teitä reppanoita. Ensin etsitte kivaa ,rempseää näistä ja kun vähän pitää lystiä teidän kanssa niin te Jäättee koukkuun. Ota kuule sellainen tavallinen nainen jonka kanssa kiikutte kiikustuolissa loppu elämän.

• Jmihelletämä

Löysä k.oliko se valittaa? Vai taluttelet toista rannalla ja toinen tulee heti pian saunaan kanssasi. Juurikin noin. Uskontoon ken tahtoo. Minä luulen ettei yksikään oikea nainen tuollaista pätkää huolisi. Vai olet muka ronkeli? Kiva se on varmaan esittää mutta kun ei kukaan sinnuu usko.

• Monamona2

Antaisit sen olla. Vaikka onkin reppana!

• otaneuvostavaarin

Ei kannata haksahtaa kivan tuntuisiin.

• OlitHelppoMato

Hän halusi onkia tietoja ja ongittuaan tiedot katosi. Sinä et edes tiedä, oliko mies- vai naisonkija. Näitä tiedoista eläviähän riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe