Itsemurha ketipinorilla

Minä23445

Jos ketipinoria ottaa noin 100 tablettia alkoholin kanssa, lähteekö henki?

35

6306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo3

      sehän varmaan riippuu ketipinorin vahvuudesta,mutta veikkaisin että 400 mg et pystyssä pysy.Ja miksi ottaisit noin 100,ota vaan se tasan 100 kappaletta.

      • Hyhhyh

        Yllytätkö sinä toista tekemään itsemurhan? Oletpa todella edesvastuuton hölmö! Eikö edes hävetä?


      • hyhhyh_itsellesi
        Hyhhyh kirjoitti:

        Yllytätkö sinä toista tekemään itsemurhan? Oletpa todella edesvastuuton hölmö! Eikö edes hävetä?

        Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omasta elämästään ja ruumiistaan. Turhaan siinä moralisoit.


      • Anonyymi

        Mä otan 400 mg lääkärin määräyksestä joka ilta, eikä tunnu missään.


    • zewasfg

      Ei Varmaan henki lähe mutta vammaudut päästäsi ihan varmasti.

    • ninimerkkikokemustaon

      Lyhyt ja ytimekäs vastaus: Ei lähde.

    • Elämäänsä-kyllästynyt-91

      Millä sitten lähtisi henki ja mielellään mahdollisimman kivuttomasti?

      • Ei älä tuollaista mieti olet vielä nuori ja elämä edessä. Vaikka itselläni tuntuu olevan lopussa kun umpikuja iskee. Älä tee, kyllä sinä jaksat jaksoin minäkin. Olet varmasti paljon kykeneväisempi kuin minä pärjäämään. Ihmiskumppanit on tuossa iässä paljon hankalia tapauksia. Kyllä sinun elämäsi on arvokas. Voisit kertoa mikä on mennyt pieleen? Voitaisiin yhdessä ratkoa.


      • yrittäkääpäestää

        kaikki ssri:t ja muut lääkkeet mitä sulla on 1-2 pulloo viinaa pari muovipussia päähän ja kunnon köysi siihen nii ei ilma pääse läpi. sitten vaan nukkumaan ja kattoo herääkö enää huomenna.


      • yksi_vaihtoehto_tässä

        http://www.dignitas.ch/?lang=en

        Hieman kallista mutta jos kaikesta omaisuudesta saa irti noin 10 000€ (jos muistan oikein) niin hoitavat kuulemma jopa ruumiin kuljettamisen takaisin kotimaahan ja hautauskulut. Siellä saa kivuttoman lopun eikä tarvitse kuin hörpätä lasillinen jotain nestettä mikä aiheuttaa tajunnan menetyksen ja hengityksen pysähtymisen. Henki lähtee varmasti ja lääkäri varmistaa asian.


      • tutustuttu.on
        yksi_vaihtoehto_tässä kirjoitti:

        http://www.dignitas.ch/?lang=en

        Hieman kallista mutta jos kaikesta omaisuudesta saa irti noin 10 000€ (jos muistan oikein) niin hoitavat kuulemma jopa ruumiin kuljettamisen takaisin kotimaahan ja hautauskulut. Siellä saa kivuttoman lopun eikä tarvitse kuin hörpätä lasillinen jotain nestettä mikä aiheuttaa tajunnan menetyksen ja hengityksen pysähtymisen. Henki lähtee varmasti ja lääkäri varmistaa asian.

        Niiden sinut on englanniksi.

        Ja miten ne ottavat vastaan psyykkisesti sairaita.

        10 000 nyt aina löytyy, jos sillä henki lähtee ja jos saa hoidetuksi käytännön järjestelyt.


    • Kokeiltu

      Ei...

      • mikäonkuneionnistu

        Siinä kirjoittaa epäonninen itsensä murhaaja. Joko olet lopettanut? Luoja ei ole tarkoittanut päiviesi vielä loppuvan. Miksi niskuroit Luojaasi vastaan?
        Kannatta aloittajankin ottaa oppia kokeneemmilta, ja lopettaa koko touhu turhana heti alkuun.


    • 20911

      Itse olen napsinut 1000mg ja ei siitä henki lähde. Nukkuu vaan ja kauan.

      Itsemurhatarkoituksessa otin paketillisen 100 mg tabletteja zyprexaa ja jotain muuta ja ei siitäkään henki lähtenyt.

    • Paranemisia

      5.Mooseksen kirjan lakien, käskyjen ja opetuksen noudattaminen voisi auttaa eteenpäin. Samoin aiheeseen liittyvä viisauskirjallisuus - kuten Salomonin sananlaskut tai Siirakin kirja.
      Kaikkia lakeja ei tarvitse noudattaa - lait valikoidaan käytettäväksi joko seuraavan mukaisesti : http://noahide.org/article.asp?Level=160&Parent=90 rabbiinien ohjeiden mukaisesti tai käyttäen Deutrenomony 30:11-14 olevaa kaavaa, jonka itse on päätellyt tulevan käyttää.
      Kysymyksiä aiheeseen liittyen voi lähettää : http://asknoah.org/contactus

    • hyrre

      Tuohon ei voi vastata yksiselitteisesti. Riippuu painostasi, elimistösi kunnosta; olet nuori joten elimistösi kestokyky todennäköisesti hyvä.
      Älä ota riskiä, voit mennä koomaan, joutua pyörätuoliin vammauduttasi, saada vakavan aivovaurion...

    • jatka.elämää.mieluummin

      Varma keino: ruokaa suuhun kunnon annos, sitten vetäiset sen henkitorveen. Tukehdut kuoliaaksi alta aikayksikön.-Monille on käynyt näin vahingossakin.

    • Turvaan

      Ihminen on ikuisuusolento, eli olemme aina olemassa. Ei ole mahdollista kestää Jumalan edessä omassa varassamme. Siksi Hän on lähettänyt Poikansa Jeesuksen kärsimään meidän rangaistuksemme. Siinä on Jumalan rakkaus. Tarttukaa elämänne tarjoukseen. Jeesus on luvannut, ettei heitä pois sitä, joka Hänen tykönsä tulee.

      http://www.jariiivanainen.net/kaksivaarinkasitysta.html

    • ei lähde, kokemusta on!

      • otin 10 000 mg ja join 2 viinipulloa. Heräsin yöllä vessahätään. ongelma vaan oli se että jalat oli halvaantunu ja näin harhoja. Jouduin raahata itseäni lattiaa pitkin ja itkin ja huusin apua, näin harhoja kavereista ja pyysin heiltä apua itkien. En päässyt koskaan vessaan asti, kusin housuun ja nukuin kuset housussa koska jalat ei toiminu. Seuraavana päivänä näin vielä harhoja. En siis edes oksentanut lääkkeitä ja silti en kuollut. Ei kannata yrittää, tunnet ittes vaan tyhmäksi sen jälkeen. Ja tosiaan, tuo kokemus oli todella tuskallinen.


      • realdeal11

        tiedostamaton trolli. paskapuhetta. häivy!


    • eipä_taida

      Tuskin mutta jonkinlaisen maksavaurion tai muun pysyvän vamman voi kyllä saada.

      • Anonyymi

        Sama. J..V. 0 pist. Skid-2., Kun sanoin Ei opint. lopet kahvilalle, jossa joku väk.rik.aiem. ”kontaktissa riippuv. Pers., Vastuutetaan pot, riippuvuus myös lääkk.” ”Ei resurssia heillä hoitaa, A2 ei ota, kun ei vier. koskaan onnistu, jos ei päihdepot, joita he ei myöskään ota”


    • 77777

      Olikohan maksimiannos ketipinoria 1200 mg. Joku 300 mg on vielä aika pikku määrä tuota.
      Saattaa olla ihan totta. Itsekin olen hoiperrellut vessaan ketipinorin kanssa yöllä ja tuo 10 000 mg on aika järkky määrä.

    • 99099009099009

      Ei lähde henki noin 100 pillerillä.

    • 64763645

      Ei lähde henki! Nukut muutaman ajan kuset ja paskat housuissa, kun et saa jalkojasi toimimaan. Terveys ja loppukin järki voi mennä, mutta henki ei lähde! Ei kannata edes yrittää lääkkeitä ja viinaa! Elämä vaan kurjistuu!
      Rohkeutta elämään sinulle!

    • psykoottinen-

      Itsemurha on synti, joudut vastaamaan teostasi Jumalan edessä. Sinulla ei ole oikeutta tappaa edes itseäsi! Tee parannus ajatuksestasi!

    • MK000999

      Otat sen verran, että alat lamaantumaan ja sitten vaan hyppäät vaikka avantoon. Varmasti kuolema korjaa, jossei sua sieltä kukaan ehdi pelastamaan. Tee tuo mieluiten yöllä.

    • tulevavitunsarjavitunmur

      Mulla on 200 mg pillereitä,että montako muka ptää ottaa,jotta notta kuolis ja tään on iha todellinen kysymys ja pysty heittää päälle opamoxia noin 100 kertaa 15 mg ja lisäksi mulla on tenox purkki 100 kertaa se joku tvanomainen määrä

      • Uhirius45

        Ilmiannan sinut, olet huumaavien aineiden uhri, joten viranomaiset tulevat ottamaan selvää, kuka em lääkkeet on sinulle välittänyt. Perästä kuuluu.


      • eioikeastitulevasarjamur

        Jos sä mua tarkoitat ilmiannolla, niin oon samaa mieltä,että psykiatri,joka mulle noita määrää sais kyllä joutaa kärsimään seurauksia edes jonkinmoisia.


    • Ikävä_yhä

      Itsemurha aiheuttaa elinikäisen trauman läheisillesi.

    • Poisons

      Multa saat 10kpl lätkän lisää jos haluut lisätehoo

    • IkuinenAhdistus

      Lähteekö henki heroiinin yliannostuksella jos vaikka nappaa vielä 100 rivatrillia siihen päälle ja juo vähän viinaa. Luulis olevan varma hengenlähtö.

    • Anonyymi

      Ketipinor on aika paska lääke. Auttoi pahimman yli, mutta terapian (olen käyttänyt helvetin paljon työterveyden psykiatrisia palveluja kela) kannustamana pääsin irti ja yli.

      T. 650 mg/vrk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe