Varoituksen sana motoristeille! kun rekka näkyvissä edessä päin ja nopeus rajoitus 80 tai yli niin siirtykää mahdollisimmat reunaan ajamaan, koska näitä idiootti autoilijoilta on todella paljon.
todennökösesti rekan takana oli huono näkyvyys,touhusi samalla jotain muuta esim räpläsi puhelinta tai ei viitsiny katsoa kunnolla tuleeko vastaan liikennennä ja autoilija lähti ohittamaan kun ei kestäny ajaa nopeusrajoituksien mukaan tai muutaman km hiljempaa.
kun sinä motoristi ajat reunassa kun rekka näkyvissä niin voit säästyä idiootin autoilijan virheelta ja säästä henkesi, tässä tietenkin tulee toinen riski kun ajat reunaan niin toinen idiootti autoilija lähteekin samaa kaistaa sinun ohi ja voi auheittaa vaaratilanteen tai jopa taas kuolon kolarin.
Autoilija todennäkösesti saa pysyvän ajokiellon, saa syyttyyt törkeästä liikenteen vaarantamisesta, vamman tuottamisesta ja kuoleman tuottamuksesta vähintään.
Jossain ehdotettini että moottoripyöriin pistettäisiin rajoitin, itse ehdotan että autoihin asennetaan jonkin lainen gps rajoitin että auto ei kulje sen 80 alueella enempää kuin noin.80km/h vaikka kuinka kaasua painaisit.
jossain myös oli semmoinen että rekan taakse pistetään näyttö joka näyttää mitä rekan eessä on, ihan hemmetin hyvä idea jos suomessa toteutuisi jokaisen rekan kohdalla, uskoisin ainakin että moni kolari ja ihmishenki tällä idealla ja konstilla vältettäisiin
www.iltalehti.fi/uutiset/2015070820000337_uu.shtml
Liikenteen vaarantajat "Idiootti autoilijat"
Järki.mukaan.ajoon
1
166
Vastaukset
- mcmoto
Joo ,mun mielestä rekkoihin pitää asentaa laite joka estää niitä kusipäitä ajamasta kovempaa kuin 75kmh.ne vajaa älyiset ei tajua ohittaessaan sillä kuselle haisevalla ympäristöä tuhoavalla rekallaan aiheuttavansa hengen vaarallisia tilanteita.yksikin mulkku rekka kuski aiheutti ohituksellaan mootori pyörän ojaan ajon.ties kene muun on ohituksillaan tuhonnut.ja paskalakit suojelee niitä mulkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211821
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301302
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271136Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet471011Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783