Semmonen juttu. Vaikuttaa siltä että usein ihmiset luulee että kun heille juttelee sinkku niin se sinkku on automaattisesti kiinnostunut, eihän se muuten juttelisi mitään. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Itse juttelen monelle enkä ole kiinnostunut heistä romanttisessa mielessä yhtään, sitten jossain vaiheessa käy nii että ihmiset alkaa vältellä ja vaikka joskus näkee niin heittää kyllä jotain juttua vielä mutta ihan selvästi tullut välttelykuvio.
En ole mikään epätoivoinen sinkku joka juttelemalla koittaa iskeä seuraa itselleen. Enkä oleta että ihminen joka juttelee mullekaan hakisi seuraa. Ihmiset juttelee yleisesti jos tilanne on sellainen missä voi jutella, se ei tarkoita mitään, se on ihan normaalia. Enkä ole ikävä, painostava, hankala tm sellainen jota voisi vältellä, olen ihan hyvää normaaliseuraa mitä ihmiset yleensä kun juttelee.
Kaikkien kanssa juttelu ei tietysti suju samalla tavalla, joidenkin kanssa sitä on tuppisuumpi kuin toisten, muttei se tuppisuisuuskaan tarkoita että olisin kiinnostunut, tai että inhoaisin tm. Aina ei juttelu luonnistu. Voi johtua omasta olosta, toisen olosta, tm. Aina ei jaksa jutella edes. Joskus on itsellä olo niin vittuuntunut maailmaan ja omia ongelmia ettei juttelu innosta kenenkään kanssa, mutta jos joku tietyntyyppinen ihminen tulee heittää juttua niin ei sitä voi poiskaan ajaa ja tulee sitten jotain juteltua ehkä myös.
Joskus jos joku on mun seurassa outo, se vaikuttaa muhunkin ja itsekin muutun oudoksi. Esim. eräs välttelee töissä mua ja se vähän ihmetyttää, siksi en itsekään välttämättä halua mennä juttelemaan ja jos vaikka samalle pysäkille satutaan en mee juttelemaan. Sellainen olo henkilöstä muutenkin että puhuu musta selän takana jotain ei niin kivaa, mutta en tiedä onko näin. Annan asian olla, ei kaikkien kanssa ole pakko olla jutteluväleissä.
Ankeeta kun sinkkuja pidetään jonain sellaisina joilla on haku aina päällä ja jos hymyilee ja juttelee niin ihmiset välillä juoksee karkuun jos varattuja tai jos ei ole kiinnostuneita. Ei hymyily ole myöskään merkki siitä että olisi kiinnostunut.
Väärinkäsitykset sinkuista ja muistakin
13
63
Vastaukset
- xdjtyjzre64
kiitti
- 17p11
Ei kai kysyminen mitään maksa? Jos ei koita, niin ei voita. Jos me miehet ei yritettäis toisinaan arvata naisen olevan kiinnostunut, eikä tehtäisi aloitteita, ei parisuhteita syntyis ollenkaan...
Se hymyily tai juttelu voi myös joskus olla merkki siitä kiinnostuksesta.. En oo koko yli 30w elämäni aikana nähnyt yhtään "selvää merkkiä" naisen kiinnostuksesta, joten arvalla on heitettävä aina toisinaan, ellei halua olla yksin. Joskus on osunu oikeaan, mutta useesti on myös väärin menny.
Osaako AP kertoa millaisen signaalin jälkeen teitä hienohelmoja sopii lähestyä?- Muistuivainmieleen
En ole hienohelma, enkä voi vastata kaikkien puolesta.
- Vinkkinä_sulle
Lopeta ihmisten ja asioiden ylianalysointi ja keskity elämiseen. ;-)
- Eitaidaollasulle
Toisille ajattelu on normaalia elämistä.
- rajansa_kaikella
Ajattelu on tietysti ihan normaalia mutta tuollaisten skenaarioiden keksiminen vaikuttaa enemmän pakkomielteeltä.
- Muistuivainmieleen
rajansa_kaikella kirjoitti:
Ajattelu on tietysti ihan normaalia mutta tuollaisten skenaarioiden keksiminen vaikuttaa enemmän pakkomielteeltä.
Alotukseni ei ole keksittyä skenaariota. Jos et itse huomaa ympäristöstäsi samalla tavalla asioita, ei se tarkoita etteikö muut voisi huomata.
- 99prosenttia
sinkku on seksin tarpeessa kun se juttelee vastakkaiselle sukupuolelle
- Undo
Ei ole. Mutta melko suuri prosentti ihmiskunnasta ehkä on yksioikoisia, typeriä, tavallasi ajattelevia yhden pointin ihmisiä.
Ja teidän mielestä kaikki ovat kuten te, mitenpä muutenkaan. Jottei antaisi väärää signaalia, tietynlaisten ihmisten ja tulevien roikkujien/stalkereiden kanssa ei olisi pitänyt koskaan vaihtaa ensimmäistä neutraalia kiinnostumatonta sanaa, siinä olen kanssasi samaa mieltä.
- SinkkuusSyntinä
Samaa todettu kuin aloittajalla. Työpaikaltanikin sain kirjallisen huomautuksen flirttailusta, kun toiset naiset olivat sitä mieltä. Etenkin naimisissa olevat vanhemmat naiset olettavat, että saman ikäisellä sinkkunaisella on aina haku päällä ja sitten mustamaalaamalla yritetään saada itselle hyvä mieli. En ole flirttailija vaan tulen helposti juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Ärsyttäisikö naisia, että toinen kykenee puhumaan miehisemmistäkin asioista vai mikä siinä on? Harmittaa, kun toinen kategorioidaan sinkkuuden perusteella tietynlaiseksi ihmiseksi. Voi miten väärässä ovatkaan, sillä elän ihan yksinäistä tylsähköä arkielämää - myös vapaa-aikoina.
- ohimennen
Luin ja totean, että ei kaikki suinkaan ajattele noin sinkuista. Tunnen sinkkuja joille ei missään nimessä kelpaa kuka tahansa, mutta ovat silti sosiaalisia olentoja. Sinkku ei arvomaailmaltaan ole yhtään sen huonompi kuin varattu, vaikka on vapaa huvittelemaan missä tahtoo.
Kuulostat ihan fiksulta ihmiseltä, joten miksi kenelläkään on tarve jutella sun selän takana, jos näin on, niin sen häpeä sitten.- luotujaliikkumaan
Hehee... Aina joku on selän takana, liikenteessä, mietipäs mitä ne siellä takana kulkevassa autossa juttelee, kun et edes kuule heitä, niillähän ne vasta jutut onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142046
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421533Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91467Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947