Onko suomessa semmonen agentti joka treidaa forex/futuurit puolestasi tai antaa toimiva signaalit ? Kiitos!
Valuuttakauppa treidaus
2
249
Vastaukset
- Vieläkään
Ei ole.
- NapoleonHill
Suomessa ei ole, mutta ulkomailla on ja internetin kautta ei ole mitään väliä missä maassa kyseinen firma on perustettu. Nehän vetää välistä joka treidistä, mutta se on kyllä heidän oikeus. Taitaa olla vaan että ehkä alle 5% osaa säätää hommat niin että jäävät plussalle. Olen seurannut nelisen vuotta noita hommia ja omaa rahaa on palanut yli 500 € koska en ole osannut odottaa sellaisia sudenkuoppia, mitä forexissa vastaan, kuten se että joku ei käytä stop lossia, tai markkinoiden manipulointi pankkien toimesta, tai väärät asetukset/odotukset, tietämättömyys. Tili meni nollille kolme kertaa. Jotta noita signaalinantaja palveluita uskaltaisi käyttää, pitäisi rahaa mielestäni olla sijoittaa sille tilille jotain 10000€. Silloinkin parhaimmassakin tapauksessa arvonputoaminen voisi olla väillä turvallisimmillaankin (mitä olen itse saanut hakkeroitua) 2,5k€... Mutta näillä asetuksilla tuotto olisi myöskin 10000€/vuosi. En suosittele, koska kokemusta on pakko olla, sillä tili tulee varmasti tyhjentymään useamman kerran ja homma vaikuttaa mahdottomalta. Ongelmana on, että alkukapitaalia pitäisi olla näihin nykyaikaisiinkin mahdollisuuksiin, vaikka mikrolotteja voidaankin treidata. Sudenkuoppia on forexissa niin paljon, ja ihmisellä on ahneus ja pelko. Hommasta ei tule mitään jos alat hikoilla kun tilistä on 25% miinuksella.
Silti on otettava huomioon, että suomi on melkoinen takapajula, eikä tietääkseni kukaan parista tuhannesta ihmisestä joita saattaisin ajatella, joihin olen joskus törmännyt ole edes ajatellut saatikka kokeillut forex-hommia. WinCapita oli oma juttunsa ja täyttä huijausta. Jos jollakin on "kokemusta" tai "tietoa" siitä, niin heillä ei ole mitään kokemusta oikeasta forexista. On silti selvää, että ulkomailla jotkut tienaavat leipänsä silläkin hommalla, mutta sellainen ihminen on äärimmäisen harvinainen joka sen systeemin voittaa, mutta sellaisiakin on. Helpommin tietysti saa päivätyöstä sen 1500€/kk. Täytyy olla hullu että lähtee forexiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540