Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Valuuttakauppa treidaus

ForexFutures

Onko suomessa semmonen agentti joka treidaa forex/futuurit puolestasi tai antaa toimiva signaalit ? Kiitos!

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkään

      Ei ole.

    • NapoleonHill

      Suomessa ei ole, mutta ulkomailla on ja internetin kautta ei ole mitään väliä missä maassa kyseinen firma on perustettu. Nehän vetää välistä joka treidistä, mutta se on kyllä heidän oikeus. Taitaa olla vaan että ehkä alle 5% osaa säätää hommat niin että jäävät plussalle. Olen seurannut nelisen vuotta noita hommia ja omaa rahaa on palanut yli 500 € koska en ole osannut odottaa sellaisia sudenkuoppia, mitä forexissa vastaan, kuten se että joku ei käytä stop lossia, tai markkinoiden manipulointi pankkien toimesta, tai väärät asetukset/odotukset, tietämättömyys. Tili meni nollille kolme kertaa. Jotta noita signaalinantaja palveluita uskaltaisi käyttää, pitäisi rahaa mielestäni olla sijoittaa sille tilille jotain 10000€. Silloinkin parhaimmassakin tapauksessa arvonputoaminen voisi olla väillä turvallisimmillaankin (mitä olen itse saanut hakkeroitua) 2,5k€... Mutta näillä asetuksilla tuotto olisi myöskin 10000€/vuosi. En suosittele, koska kokemusta on pakko olla, sillä tili tulee varmasti tyhjentymään useamman kerran ja homma vaikuttaa mahdottomalta. Ongelmana on, että alkukapitaalia pitäisi olla näihin nykyaikaisiinkin mahdollisuuksiin, vaikka mikrolotteja voidaankin treidata. Sudenkuoppia on forexissa niin paljon, ja ihmisellä on ahneus ja pelko. Hommasta ei tule mitään jos alat hikoilla kun tilistä on 25% miinuksella.

      Silti on otettava huomioon, että suomi on melkoinen takapajula, eikä tietääkseni kukaan parista tuhannesta ihmisestä joita saattaisin ajatella, joihin olen joskus törmännyt ole edes ajatellut saatikka kokeillut forex-hommia. WinCapita oli oma juttunsa ja täyttä huijausta. Jos jollakin on "kokemusta" tai "tietoa" siitä, niin heillä ei ole mitään kokemusta oikeasta forexista. On silti selvää, että ulkomailla jotkut tienaavat leipänsä silläkin hommalla, mutta sellainen ihminen on äärimmäisen harvinainen joka sen systeemin voittaa, mutta sellaisiakin on. Helpommin tietysti saa päivätyöstä sen 1500€/kk. Täytyy olla hullu että lähtee forexiin mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe