Onko suomessa semmonen agentti joka treidaa forex/futuurit puolestasi tai antaa toimiva signaalit ? Kiitos!
Valuuttakauppa treidaus
2
142
Vastaukset
- Vieläkään
Ei ole.
- NapoleonHill
Suomessa ei ole, mutta ulkomailla on ja internetin kautta ei ole mitään väliä missä maassa kyseinen firma on perustettu. Nehän vetää välistä joka treidistä, mutta se on kyllä heidän oikeus. Taitaa olla vaan että ehkä alle 5% osaa säätää hommat niin että jäävät plussalle. Olen seurannut nelisen vuotta noita hommia ja omaa rahaa on palanut yli 500 € koska en ole osannut odottaa sellaisia sudenkuoppia, mitä forexissa vastaan, kuten se että joku ei käytä stop lossia, tai markkinoiden manipulointi pankkien toimesta, tai väärät asetukset/odotukset, tietämättömyys. Tili meni nollille kolme kertaa. Jotta noita signaalinantaja palveluita uskaltaisi käyttää, pitäisi rahaa mielestäni olla sijoittaa sille tilille jotain 10000€. Silloinkin parhaimmassakin tapauksessa arvonputoaminen voisi olla väillä turvallisimmillaankin (mitä olen itse saanut hakkeroitua) 2,5k€... Mutta näillä asetuksilla tuotto olisi myöskin 10000€/vuosi. En suosittele, koska kokemusta on pakko olla, sillä tili tulee varmasti tyhjentymään useamman kerran ja homma vaikuttaa mahdottomalta. Ongelmana on, että alkukapitaalia pitäisi olla näihin nykyaikaisiinkin mahdollisuuksiin, vaikka mikrolotteja voidaankin treidata. Sudenkuoppia on forexissa niin paljon, ja ihmisellä on ahneus ja pelko. Hommasta ei tule mitään jos alat hikoilla kun tilistä on 25% miinuksella.
Silti on otettava huomioon, että suomi on melkoinen takapajula, eikä tietääkseni kukaan parista tuhannesta ihmisestä joita saattaisin ajatella, joihin olen joskus törmännyt ole edes ajatellut saatikka kokeillut forex-hommia. WinCapita oli oma juttunsa ja täyttä huijausta. Jos jollakin on "kokemusta" tai "tietoa" siitä, niin heillä ei ole mitään kokemusta oikeasta forexista. On silti selvää, että ulkomailla jotkut tienaavat leipänsä silläkin hommalla, mutta sellainen ihminen on äärimmäisen harvinainen joka sen systeemin voittaa, mutta sellaisiakin on. Helpommin tietysti saa päivätyöstä sen 1500€/kk. Täytyy olla hullu että lähtee forexiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798