Itse olen jo ikääntyneempää mallia, 39 v : /
Minkälainen ikähaitari aloittaa Rollossa?
8
93
Vastaukset
- einuorin
26-vuotias oon
- HeikkiA
Luulisi, että 39-vuotias ymmärtää, ettei sillä iällä ole minkäänlaista merkitystä. Vaikutus opintoihin voi olla elämänkokemuksen myötä pelkästään positiivinen. Kyllä siellä silti on paljon eri ikäisiä ihmisiä
- äitisontäällä
eiköhän se lähde tuosta 1996 ylöspäin vai pitäisikö sanoa maahan päin eli ikähaitaria varmasti riittää ja ajatusmaailmat on kovilla korvien välissä. Neuvoksi vaan, että itsellesi opiskelet ja omiasi duunailet sekä nuoret menee menojaan että bailaa tyylillään. Eli kaikkea löytyy ja hyvä niin.
- daodkjao
30-v
- tititititi
Aloittaessa 27 v.
- hyvävaa
Kyllähän 39 v. varmaan on ikähaitarin yläpäästä. Toki vanhempiakin voi jokunen olla.
Oikeustieteellisessä elämänkokemus ja kypsyys on huomattava etu. - Ilmeisesti
Ei kyllä se on itse persoona... Fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Jos omista kouluista on kauan ( yli20v jne) niin vaikea se on hypätä rattaille tähän uuteen systeemiin eli poolaamaan. Eli vaikeuksia on odotettavissa, nuoret hankala hommat paremmin
- ee4e
Itse nyt 21 kun syksyllä rollossa alotan ja itselle ei oo yhtään ongelma hengailla vanhempien kanssa. Jos vaan meet rohkeesti porukoihin niin nopeesti ja kivastu menee koko opiskeluaika :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943