joka poistaisi puhelimestani eräitä viestejä. En pysty painaan poista nappia itse... joku ikävistä ikävin vois nyt avittaa. Viestien avulla muistan.. en ole valmis unohtaa vaikka olisi jo aika..
Ikävä ikävää ihmistä
7
<50
Vastaukset
- en_ole-
Säilyttänyt mitään sinuun liittyvää joten tee sama asia. Ei jäähyväisiä ja muuta turhaa koska aika on mennyt ja menneessä ei kannata elää.
- aapuvaaa
Voi piru.. nyt olen sekoamassa kun ruumis puhuu mulle :O
- rtyj655i
itte poistan viestit sekä numerot ryyppyreissuje jälkee.
- aaapuvaaa
Mä poistan kaikki viestit yleensä heti luettuani, Puhelin alkaa liikaa hitaileen jos muistissa liikaa. Vainajan viestejä en aikoinaan poistanut sisällön takia ja nyt ne on sitten ne viimeiset keskustelut hänen kanssaan ennen hänen kuolemaansa. Vaikeaa on luopua niistä ja antaa itseni unohtaa.
- Surullistamuttatotta
Sama ongelma ja syyllinen kukapa muukaan kun J-mies :(
- aapuvaaaa
Se sentään elää. Otappa yhteyttä siihen. Tuohon minun ihmiseen ei enää yhteyttä saa. On vain vanhoilla päivämäärillä olevia lauseita ja se on jotenkin ainoa kontakti enää siihen kuolleeseen. Ainoa keino muistaa miten se puhui ja millainen se oli. Jos poistan ne niin se liukuu hiljaa pois myös muistoistani. En kohta enää muista sitä enkä haluaisi irrottaa ja antaa itseni alkaa unohtaan.
- kunhansanoin
Ole ittelles armollinen, säästä viestit. Ei niistä tartte luopua, ne on osa ihmistä, joka oli, jonka tunsit. Se, että joku kuolee ja fyysinen olemassaolo päättyy, tarkoittaa sitä, että ette enää tapaa eikä uusia muistoja tule, ei hyviä eikä ikäviä. Ei kuitenkaan kullema pyyhi sitä asiaa pois, että se toinen kerran eli ja teillä on yhteisiä muistoja. Pidin poismenneiden puhelinnumeroita puhelimen muistissa pitkään. Ja sähköposteja oon säästänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750