Ei ollut tarkoitus mennä minnekään extreme-runille, vaan ihka oikealle löhölomalle Kreetalle. Juuri tultiin, olipa se kokemus tällainenkin. Hyvää on se, että pitkäkestoisia muistoja ne on negatiivisetkin. Kreikkaan matkustajille suosittelen uudelleen harkintaa lomakohteen valinnassa.
Huh huh, voi mikä kokemus se olikin.
17
273
Vastaukset
- alänyykeuhkoo
Olisit nyt kertonut enempi, kun aloitit, vai onko tarkoitus TAAS vain trollata täällä Kreikan matkoja.
Minusta mitään keuhkoamista ei ole Kreikkaan suuntautuvien matkojen suhteen, kyllä siellä eurot kelpaa ja muukin valuutta, jos sitä ottaa mukaan. Vielä ei ole meikäläiselle tullut vastaan sellaista maataa, missä ei olisi pärjännyt valmiin rahan kanssa, vaaikka kuinka olisi asiat sekaisin ko. maassa.
Turhaa tavisten vauhkoomista!- exkreetafani
Mikä on se ominaisuus sinussa, joka sulkee pois taviksisuutesi? Ihan vaan omasta mielestäsi, ei tarvitse muita sotkea tähän ;)
- Matkustava
Itse aion kyllä pysytellä Kreetalla selvin päin.
No sitten oikeasti matkustavien kokemuksia juuri nyt:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/turistit-eivat-pelkaa-kreikan-hankaluuksia/h4Tttgpn- exkreetafani
Pakkohan siellä on pysytellä selvin päin. Kun ei tiedä mitä myrkkyviiniä tai pontikkaa juottavat, kun ei anneta enää ilmaista rahaa ja pidetä elättinä. Olosuhteet ovat nyt sellaiset ja on syytä sinne matkustavien varoa ihan kaikkea.
- 46maata
Voi jeesus tätä "exkreetafania"!!! Et ole tainnut paljon matkustella, jos noin ajattelet asioista... Itse lähden 8.8 Kreetalle ja ihan varmasti aion nautiskella viiniä ym.
Älytöntä lietsontaa ja pelottelua sellaisille, jotka ovat arkoja ulkomaiden suhteen.
Höpöhöpö, sinne vaan! Ei vaikuta turismiin millään lailla.
- uuzoaliikaa
Noh, kerrohan nyt tarkemmin missä siellä olit? Äläkä keksi omasta päästäsi vaan reilusti faktoja. Tunaroitko siellä jotenkin, kun noin huonosti meni? Kiinnostava porukka nämä satuilijat netissä..:)
- exkreetafani
Vähintään yhtä kiinnostava, kuin matkakohdeuskovaiset, jotka heti lähtee kaikista henkseleistä irti, kun hieman arvostelee suosikkia.
- PaskaPuhettaSanonMinä
Kaveri on tällä hetkellä Kreetalla ja serkku asuu Rodoksella.
Kysellyt molemmilta ja molemmat sanoneet, että asiat sujuu ihan normaalisti siellä..
Eli puheet bensan ja ruoan loppumisesta on paskapuhetta ainakin saaristojen osalta.
Näköjään joku hyvin katkera ihminen tämänkin ketjun aloittanut. - eikoskaankreikkaan
Ei Rodoksella varmaan ole hätäpäivää turistit kantaa käteistä ravintolat ja rihkamanmyyjät laittaa rahat suoraan taskuunsa, eli käteinen ei lopu jos vaan turisteja riittää! Toista voi olla Ateenan eläkeläisellä tai työttömällä!!!
- varovaisuus
Pian on mellakat ja silloin turistin henki ei ole sentin arvoinen. Tervetuloa sinkkiarkussa takaisin. Kumma kun ei osata varautua väkivaltaisuuksiin. Näin on käynyt kaikissa konfliktipesäkkeissä. Sisällissota on tulossa kulman takaa.
- JewishBanker
varovaisuus kirjoitti:
Pian on mellakat ja silloin turistin henki ei ole sentin arvoinen. Tervetuloa sinkkiarkussa takaisin. Kumma kun ei osata varautua väkivaltaisuuksiin. Näin on käynyt kaikissa konfliktipesäkkeissä. Sisällissota on tulossa kulman takaa.
Kuten aiemmin sanottu, mitkään mellakat eivät koske Kreikan saaria, eikä myös tule koskemaankaan.
Mistä ihmeen sisällissodasta puhut?
Kreikan kansa kannattaa Syrizaa.
Viimeksi kun Kreikan sotilasjuntta nousi valtaan, niin vallassa oli _vihattu_ vasemmistohallitus.
Jospa lopettaisit sen turhan paskan jauhamisen?
Kreikka saa uuden tukipaketin sunnuntain jälkeen ja osa kreikkalaisista pankeista todennäköisesti sulautetaan yhteen.
On myös mahdollista, että valtio on kaikessa hiljaisuudessaan tilannut drakmoja esim. De La Ruelta ja valtio pääomittaa pankit sunnuntain jälkeen.
- hirveenkauheenkamalaa
Tämän jutun informaatioarvo on nolla!
- Krei-kka
Aloitus oli tyhjästä nyhjästy. Täysin nuija ja turha. Tollaseen paskaan ei pitäisi koskaan vastata.
- Xeni
Terveiset kuumasta Kreetan saarelta. Eka viikko Agia Marinassa, toinen viikko meneillään Rethymonissa. Tämä on meidän 18 matka Kreikkaan, tosin eri saaret ja paikka aina vaihtuu. Kokemuspohjaa on.
Ei ongelmia minkään suhteen, rahaa saa, ruokaa riittää, ei mitään suomihärkintää, meillä päinvastoin..heti alko 'terveterve' kuulumaan.
Juuri rannalla kuulin suomalaisperheen puhuneen, että illalla eivät päässeet ravintolaan kun olivat suomalaisia. Minä sanoisin kovan sanan tai kaksi ja tulisi sormet mukaan.
Hinnat nousi 10% kun aikaisempi aöv oli 13%. Kuittia ei tule ja käteismaksut jää harkinnanvaraan, kuten suomessa. Pyydetään siis kuitit ja maksetaan kortilla. Näin harmaa talous hiven pysähtyy. - den
Ja höpö,höpö.
- rottwailerille
Eräällä riittää näitä mielikuvitusaloituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279