Homoseksuaalit syntyivät hyväntekijöiksi

Selvisipä_sekin

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopettaja

      Suomessa ovat kirjaimellisesti hyväntekijöitä (kuten muutkin lapsettomat parit), kustantavat veroillansa perheellisten edut. Siinä sitä hyväntekeväisyyttä kerrassaan!

      • jyrinä

        Höh, perustakoon sen perheen sitten jos se kerran niin kovin luonnollista on tuo ahteriseksi.

        Mikä homoja viiraa, miksi pitää ehdointahdoin yrittää inttää että homoseksi on luonnollista kun se ei sitä kerran ole kun lapsia ei kerran synny?

        Eikö se olis reilumpaa tunnustaa että me monenkirjavat homot olemme enemmän tai vähemmän perverssejä mutta haluamme että meitä kunnioitetaan silti ihmisinä. Se olis paljon reilumpaa eikä siinä olisi kenenlläkään mitään vastaansanomista. Nyt tuo homojen vimma yrittää rinnastaa homous heteroseksiinsen vertaiseksi on vain yksinkertaisesti typerää ja nostattaa järkevissä ihmisissä karvat pystyyn. Siis miksi pitää aivopieraista selviä valheita ja tyrkyttää niitä väkisin hyväksyttäviksi?

        On paljon helpompi kunnioittaa rehellisesti itsensä perverssiksi tunnustavaa kuin sellaista perverssiä joka väittää normaali olevansa. Ekö olekin näin?


      • Taikauskonnoton
        jyrinä kirjoitti:

        Höh, perustakoon sen perheen sitten jos se kerran niin kovin luonnollista on tuo ahteriseksi.

        Mikä homoja viiraa, miksi pitää ehdointahdoin yrittää inttää että homoseksi on luonnollista kun se ei sitä kerran ole kun lapsia ei kerran synny?

        Eikö se olis reilumpaa tunnustaa että me monenkirjavat homot olemme enemmän tai vähemmän perverssejä mutta haluamme että meitä kunnioitetaan silti ihmisinä. Se olis paljon reilumpaa eikä siinä olisi kenenlläkään mitään vastaansanomista. Nyt tuo homojen vimma yrittää rinnastaa homous heteroseksiinsen vertaiseksi on vain yksinkertaisesti typerää ja nostattaa järkevissä ihmisissä karvat pystyyn. Siis miksi pitää aivopieraista selviä valheita ja tyrkyttää niitä väkisin hyväksyttäviksi?

        On paljon helpompi kunnioittaa rehellisesti itsensä perverssiksi tunnustavaa kuin sellaista perverssiä joka väittää normaali olevansa. Ekö olekin näin?

        "Mikä homoja viiraa, miksi pitää ehdointahdoin yrittää inttää että homoseksi on luonnollista kun se ei sitä kerran ole kun lapsia ei kerran synny?"

        Onko suuseksi tai onanointi mielestäsi luonnotonta? Ei silleen ainakaan lapsia synny.


      • backside
        jyrinä kirjoitti:

        Höh, perustakoon sen perheen sitten jos se kerran niin kovin luonnollista on tuo ahteriseksi.

        Mikä homoja viiraa, miksi pitää ehdointahdoin yrittää inttää että homoseksi on luonnollista kun se ei sitä kerran ole kun lapsia ei kerran synny?

        Eikö se olis reilumpaa tunnustaa että me monenkirjavat homot olemme enemmän tai vähemmän perverssejä mutta haluamme että meitä kunnioitetaan silti ihmisinä. Se olis paljon reilumpaa eikä siinä olisi kenenlläkään mitään vastaansanomista. Nyt tuo homojen vimma yrittää rinnastaa homous heteroseksiinsen vertaiseksi on vain yksinkertaisesti typerää ja nostattaa järkevissä ihmisissä karvat pystyyn. Siis miksi pitää aivopieraista selviä valheita ja tyrkyttää niitä väkisin hyväksyttäviksi?

        On paljon helpompi kunnioittaa rehellisesti itsensä perverssiksi tunnustavaa kuin sellaista perverssiä joka väittää normaali olevansa. Ekö olekin näin?

        Kiva, että jotkut puhuvat asioista suoraan. Osa teistä perversseistä ja monenkirjavista homoista suree sitä, että homokulttuuri ja vapaa homostelu on nyt tuhottu tämän homoavioliiton myötä. Teistä kaikista kun ei kuitenkaan koskaan tule salonkikelpoisia ja ns. normaaleja ihmisiä.

        http://news.nationalpost.com/full-comment/joseph-couture-gays-dont-know-what-theyve-lost-by-winning-same-sex-marriage-ruling


      • jyrtsissss

        Verot on pakko maksaa, ei se ole hyväntekeväidyyttä. Minä maksan eläkeläisenäkin omistamani firman veroja ja arvonlisäveroja aika monen duunarin palkan verran enkä suinkaan iloitse siitä että joka kuukauden 12. päivä lähtee tililtä sievoinen summa sossuelättiluuserievokkien ruokkimisrahaa.


      • hyvänäinjyrisanoo
        backside kirjoitti:

        Kiva, että jotkut puhuvat asioista suoraan. Osa teistä perversseistä ja monenkirjavista homoista suree sitä, että homokulttuuri ja vapaa homostelu on nyt tuhottu tämän homoavioliiton myötä. Teistä kaikista kun ei kuitenkaan koskaan tule salonkikelpoisia ja ns. normaaleja ihmisiä.

        http://news.nationalpost.com/full-comment/joseph-couture-gays-dont-know-what-theyve-lost-by-winning-same-sex-marriage-ruling

        Olipa hyvvä kommentti tällä palstalla tämä.

        Aiemmin täällä ei saanut sanoa ainoatakaan tervejärkistä sanaa homoudesta vaan joutui välittömästi pitkään karenssiin , mutta nyt tuo valvojahomo lienee kuollut aidsiin ja joku todellinen sananvapaudenpuoltaja on astunut tilalle.


      • jyrisuositteleenaista
        Taikauskonnoton kirjoitti:

        "Mikä homoja viiraa, miksi pitää ehdointahdoin yrittää inttää että homoseksi on luonnollista kun se ei sitä kerran ole kun lapsia ei kerran synny?"

        Onko suuseksi tai onanointi mielestäsi luonnotonta? Ei silleen ainakaan lapsia synny.

        Tietenkin ona on perversio. Miten rakastelu oman kätensä, siis itsensä kanssa voisi olla normaalia? Eihän siten lapsia tehdä . Vai onko onassa kysymys siitä jäämäevoluutioajasta jolloin oltiin vielä solunjakautumisasteella jolloin puolisoa ei tarvittu?

        Etsi vaimo itsellesi.


    • Jyriarvasitaas

      No niin, nyt kun sitten vaivauduin lukemaan tuon "tiede" artikkelin niin puolessavälissä löytyikin sitten se faktan tapaan esitetyn otsikon kyseenalaistaminen, siis se iso "Jos"- sana.

      Mieti sitä.


      Mutta näinhän sitä evokkeja aivopestään muissakin lajeissa.

    • werttu

      Syöpään,verenpaineeseen,muistisairauteen ms tautiin yms sairauksiin kehitetään lääkkeitä miksi homo lääkkeet on unohdettu?

      • Poikienseksuaalisuus

        Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet.
        Esimerkiksi Lieksan aseksuaalit ja homoseksuaalit pojat ovat yksi seksuaalisuuden ilmenemismuoto. Pitäisikö heitä lääkitä.


      • Bi-Marski

        Mannerheimkin oli aikalaiskertomusten mukaan homoseksuaali vanhemmalla iällä.


      • Poikienseksuaalisuus kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet.
        Esimerkiksi Lieksan aseksuaalit ja homoseksuaalit pojat ovat yksi seksuaalisuuden ilmenemismuoto. Pitäisikö heitä lääkitä.

        "Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet."

        Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi - ei kahdeksi samaa sukupuolta olevaksi. Siksi tiedämme, että mies ja nainen kuuluvat yhteen. Heidän kehonsakin on luotu yhteyttä ja lisääntymistä varten. Luotuaan ensimmäiset ihmiset Jumala sanoi:
        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi."
        Homopari ei koskaan voi täyttää tätä ehtoa, joka on koko avioliiton perusta. Siksi tiedämme, että ketään ei ole luotu homoksi ja tiedämme siten, että homoseksuaalisuus on luonnon ja luomistyön vastaista. Siksi sen harjoittamisesta seurasi Mooseksen laissa ankara rangaistus.


      • 76h543
        Mark5 kirjoitti:

        "Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet."

        Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi - ei kahdeksi samaa sukupuolta olevaksi. Siksi tiedämme, että mies ja nainen kuuluvat yhteen. Heidän kehonsakin on luotu yhteyttä ja lisääntymistä varten. Luotuaan ensimmäiset ihmiset Jumala sanoi:
        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi."
        Homopari ei koskaan voi täyttää tätä ehtoa, joka on koko avioliiton perusta. Siksi tiedämme, että ketään ei ole luotu homoksi ja tiedämme siten, että homoseksuaalisuus on luonnon ja luomistyön vastaista. Siksi sen harjoittamisesta seurasi Mooseksen laissa ankara rangaistus.

        Aika tekopyhää ihmisen puhua luonnonvastaisuudesta. Onhan tietokoneet ja muovikin luonnonvastaisia.


      • ghmnjhnbvnbvn
        Mark5 kirjoitti:

        "Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet."

        Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi - ei kahdeksi samaa sukupuolta olevaksi. Siksi tiedämme, että mies ja nainen kuuluvat yhteen. Heidän kehonsakin on luotu yhteyttä ja lisääntymistä varten. Luotuaan ensimmäiset ihmiset Jumala sanoi:
        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi."
        Homopari ei koskaan voi täyttää tätä ehtoa, joka on koko avioliiton perusta. Siksi tiedämme, että ketään ei ole luotu homoksi ja tiedämme siten, että homoseksuaalisuus on luonnon ja luomistyön vastaista. Siksi sen harjoittamisesta seurasi Mooseksen laissa ankara rangaistus.

        Jumala ei ole luonut yhtään mitään koskaan, sama jos väittäisit Aku Ankan luoneen universumin.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Homoseksuaalisuus on normaali seksuaalisuuden variaatio. Samalla pitäisi sitten kehittää bi, trans, transvestiitti, ladyboy, intersukupuolinen ja muita variaatioita varten lääkkeet."

        Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi - ei kahdeksi samaa sukupuolta olevaksi. Siksi tiedämme, että mies ja nainen kuuluvat yhteen. Heidän kehonsakin on luotu yhteyttä ja lisääntymistä varten. Luotuaan ensimmäiset ihmiset Jumala sanoi:
        "Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi."
        Homopari ei koskaan voi täyttää tätä ehtoa, joka on koko avioliiton perusta. Siksi tiedämme, että ketään ei ole luotu homoksi ja tiedämme siten, että homoseksuaalisuus on luonnon ja luomistyön vastaista. Siksi sen harjoittamisesta seurasi Mooseksen laissa ankara rangaistus.

        Olisiko sinulla MarkJaakob selitystä sille, miten mies voi maata miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan? Naisen kanssa makaaminenhan perustuu siihen, että naisella on vagina (siltä varalta ettet satu tietämään, mikä ei olisi mikään ihme, kun Amerikoissakin monet "uskon"sisaresi ovat aivan ällistyneitä siitä mitä hääyönä tapahtuu). Miten miehen kanssa voi muka maata kuten naisen, kun miehellä ei ole vaginaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe