joudun olosuhteiden pakosta olemaan sun kanssa tekemisissä ja tiedät sen , meidän vaan on opittava sietämään toisiamme , et ole ainoa jonka kanssa olen ollut ongelmissa enkä usko että sinäkään , mutta näin joudumme elämään
lutkalle tämä
6
<50
Vastaukset
- kurjasyntinen
Red Alert.
- Pärjään
Lutikat ovat pieniä, näkymättömiä, mutta ei suinkaan harmittomia:D
- tutultakuulostaa
Onko hän kenties naapurin poika.
- eikiinnosta1
Wa'evö
- outojaviestejä
Onko lutkasi nimi Fanny, jonka kuvaa ole tänne lähettänyt ja on kaupassa työssä koska olet puhunut kaupassa käynneistä katsomassa häntä? ei varmaan kovin kivaa hänestä että sanot lutkaksi, ellet itse ole sittenkin tuo Fanny ja omaa kuvaasi lähettänyt tänne ja haukut itseäsi jne
- täälläyhtäkamalaataas
En ole kutsumasi eli en ota itseeni nytkään, mutta kiitos tästäkin muistutuksesta miksi pitää mennä pois. Menen menen, juoksen jo kohti auringonlaskua... Mutta yhteistä tässä on se, että jatkossakin on oltava tekemisissä halusi tai ei. On hänen ongelmansa jos ei pysty, mua ei tule haittaamaan millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362