Senior reserviläiset

Liipasintoimii

Olen huolissan maalman epävakaurest. Resitenttikin se alvarikseen vaan soitteloo ja ärsyttää naapurin isäntää. olis ny nöösipoika varovaisemp. Mutta eihän ne tuossa iässy usein ymmärrä. Enhän minä mitenkään sotaa toivo, mutta oleen siihen varautunnu ihan konkreettisesti. Mulla on nimittäin sänkyn alla repuus kuivamuonaa, viikoks varuilt jos ei armeijaan huolto satu toimahan. Kokemuuksesta tierän jotta esmerkiks talvisoras se reistaali pahoin. puhras alusvaatekerraasto, jalkarätit ja sukkia. saipoota ja pyhje ja par nästuukia suolaa ja kahveeta. ja sellaane riimus rankia sain sen vävylt 80 vuotiis lahjana toi se konjakkiakin. ja pulloo sinooli. pari puukkoo ja paripulloo molotovin koktailia. Ja pullo hyvää konjaakkia on lääkkeheks. Aseena puukojen lisääk mulla on 9mm pistooli sellaanen lahtiase ja muutaman kymmeenen patruunaa, ny alkuunsa. tänne vaivaiskotihin kun ei pitkäpiippusta kivääriä tohtinnu tuora. nykki johtaja-rouvva kyseli mun reppun sisältyä sanoin rotta siin on mun pilkkivehkehet. Kaapis mul on oikein hyvää laatunen sarkapukuu karvaalakki, erinomaaset pilkkisaappahat ja kunnoon rukkaset. Lähteis tempaasen tuolt hoitajen pukukaapis sellaasen ison valkoosen kaavun sarkapuvun päälle lumipuvuuks. Tuost ysi millisest puheenollen kokeemuksesta tierän, että se on sellaanen vekotin, jotta kun sillä antaa napin ohtahan joko rysälle , niskuroovalle torppaarille tahi renkille nin siinä henki vaihtaa hiippakuntaa meko nopiaa. Liki väliittömästi. Se on melko kivuton lähtö, oikia armomurha. Pääsöö joutava pois pahasta maailmasta.

Nopian lähröön joukoist

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14-11

Mulla on harmaa sarkapuku jatkuvasti päällä jos tulloo lähtökäsky!

• Latvasta_Seonnut

Tiedän kylläkin Etelä-Savossa erään joka kulkee kaupungillakin pussihousut, harmaa sarkatakki ja suikka päässä.

• täältä_pesee

Ei se viellä mitään,mutta minä nukun mäiskärit jalassa ja maastopuku päällä. Vieressä kiinalainen puoliautomaatti.

• mieoonmennyjo

Minä se en sitä lähtökäskyä ehdi odottelemaan, minä olen jo menny kun muut vasta lähtökäskykirjettä availee. Nokian 44 numeroiset Kaira-kumpparit vaan lotisee soratiellä kun painelen kohti itärajaa ja reppu keikkuu marssin tahdissa selässä ja olalla roikkuu mosin-nagant M44 pistimineen sekä patruunat kilisee taskuissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe