Tervehdys entiset merenkulkijat.
Varmaankin moni muukin henkilö on kiinnostunut entisistä tyttökavereistaan jotka tuli tavattua seilausaikana. Niin myös minäkin. Olisin halunnut tietoja mm. olikohan se nyt Merja vaiko sitten Arja Turusta. Hän oli pienikokoinen tempramenttinen hauskannäköinen tyttö silloin tapailujemme aikana. Tapasimme mm. m/s Vegassa v. 1958-59 sekä s/s Airistossa v. 1959-60. Nykyisin hänen ikänsä on n. 75 v.
Toinen tuttavani oli Kotkassa Sunilassa ja hätä kutsuttiin lempinimellä "sunilan veera". Veera olisi myös nykyisin tuota samaa ikäluokkaa eli n. 75 v. Veeran tapasi mm. m/s Ainossa v. 1960 ja s/s Hektoksessa1961.
Jos joku tunnistaisi em. henkilöt, niin voisikohan saada jotain tietoa heistä.
Sp. osoitteeni on: [email protected]
Tv. "oulunpoti" "oulunpoika"
ETSINTÄKUULUUTUS.
oulunpoika
3
79
Vastaukset
- seisookin
Minun kohtaloni karanneen vaimoni kohdalla on tarkkailla rollaattorin avulla kulkevia ihania naisia. Noita entisiä tyttöystäviä. Ei ole sattunut vastaan tulemaan ja toiset katsovat naamaani, että on viimeinen käyttöpäivä jo mennyt. Ei muuten ole.
Niin se taitaa olla monella 50 ja 60 luvulla seilanneella. Katsovat vanhoiksi vaikka joskus erehtyen.
Kivaa etsiskelyä kuitenkin, yritystä pitää olla. - Enetsivä
Onko Oulunpoika löytänyt rollaattorirakkaitaan?
- oulunpoika
En ole. Alkaisitko olemaan minun kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995