Elikkä auto sammuu kun hidastan kunnolla risteykseen. Muuten toimii normaalisti eikä ongelmaa kovaa ajettaessa. Sammumisen jälkeen kyllä käynnistyy ja toimii kun käynnistän. Käytännössä voin siis ajella mutta joudun käynnistelemään risteyksissä eli kaupunkiajo on todella kivaa! Olisiko kellään mitään ideaa mikä autossa vikana? Please help
auto sammuu risteykseen hidastettaessa kunnolla
ikuinen_timanttini
7
1112
Vastaukset
- nouhätää
Se on sitä uutta tekniikkaa jottei muoilma saastu!
- ikuinen_timanttini
Hahhah joo semmosta tekniikkaa ei mun mitsun valmistusvuonna oo ollutkaan
- Motherslittlehelper
Koita putsata se tyhjäkäyntimoottori !
- kaasarimitsu
Kaasuttimen joutokäyntipiirin sulkeva jälkikäynnin estosolenoidi on juuttunut kiinni asentoon.
- mylly2
kuusankoskelta saat 150 siitä ei sammuile sen jälkeen ku paali koneesta menny läpi, hääh,,
- jjkjjbhb
Kun HIDASTAT KUNNOLLA, niin kokeiles painaa kytkintä myös. Onko vaikutusta?
- fjsklfjjsdkl
Jarrutehostimen alipaineletku vuotaa ja moottori saa liikaa ilmaa => seos menee liian laihalle ja moottori sammuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597