Olis niin kiva taas....
Koskas me Jiiii nähdään?
9
<50
Vastaukset
- Jiiiimies
Niin olis... lauantaina?
- eijaksa
Jos meinaat illanviettoa tietyssä paikassa, niin ei nähdä.
- Jiiiimies
Ei baarissa. Ihan vaan sinä ja minä
- entunne
En tiedä kuka olet niin miten voi sopia mitään.
- Jiiiimies
Hän jolle viestini menee voi asian sopia jos niin haluaa
- summerholidayishere
Oishan tuo kiva. Laitan viestiä jos annat mulle tunnistettavan vinkin...
- Hölmöläisetasialla
Jiiiimies kirjoitti:
Hän jolle viestini menee voi asian sopia jos niin haluaa
Kylläpä taas naurattaa tämä treffien teko näillä palstoilla tuntemattomien kanssa. Eiköhän nuo jotka todella kaipaavat toisiaan osanne laittaa viestiä toisilleen ilman tätäkin palstaa. Ja sullekin Jiiimies, jos itse kaipaat niin tosiaankin laita viestisi suoraan sille ketä kaipaat.
- seuraavayritys
Pieleen meni taas vai. Taisi olla väärää sukupuolta. Vaikka jos muistelen menneitä niin taisin aavistaa sen silloin?
- jiimiäs
Ei koskaan enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872