rakkain JK

joskushelpottaa

"Kun ilta ehtii, mä sua muistan ja kaipuu luokses on pohjaton".

Oon miettiny paljon fraasia "päästää irti menneistä", mutta minkäs teen, kun se jokin pysyy vain sydämessä, hankala siitä on päästää irti. Vaikkei me nähdä, elät elämääsi ja minäkin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet.minulle.rakas

Tule luokseni rakkain. Otan sinut iloiten vastaan. En ole unohtanut sinua. Samalla tavoin olet ajatuksissani päivittäin ja joskus valvon öitä, kun mietin, että miten pärjäät elämässäsi. Meidän olisi hyvä nähdä ja miettiä asioita yhdessä.

• sinutkunnäkisin

Joka tapauksessa pärjäisin paremmin kuin näkisin hymysi joka päivä.

• samaa-voisin-sanoa

Rakkain EJ

• JKTäsäKans

Kun tietäis kuka etsii JK:a niin vastais.

• Eigerrotakaikillesitäni

Ei kerrota. Ni!

• eräsJK-

Eikö aloittajalla ole uskallusta laittaa tarkempia tietoja ? Ilmeisesti ei. :-D

• ehkäjoskushelpottaa
        eräsJK- kirjoitti:

Eikö aloittajalla ole uskallusta laittaa tarkempia tietoja ? Ilmeisesti ei. :-D

Tässä ei ole kyse rohkeuden tai uskalluksen vaan jostain muista oleellisista puitteista. Päästän sinut pälkähästä ja kerron, että laitoin hänelle viime yönä viestin katsellessani pariskuntien tanssivan muun muassa "Puhu hiljaa rakkaudesta" -iki-ihanan kipaleen tahtiin.

Minulle tuli ikävä, vaikkei me olla ikinä varsinaisesti tanssittu. Joskus halatessamme ihanasti keinuttu.

Hän on elämäni rakkaus. En ikinä voi sitä enää hänelle kertoa, saatikka näyttää.

• eiselopu
        ehkäjoskushelpottaa kirjoitti:

Tässä ei ole kyse rohkeuden tai uskalluksen vaan jostain muista oleellisista puitteista. Päästän sinut pälkähästä ja kerron, että laitoin hänelle viime yönä viestin katsellessani pariskuntien tanssivan muun muassa "Puhu hiljaa rakkaudesta" -iki-ihanan kipaleen tahtiin.

Minulle tuli ikävä, vaikkei me olla ikinä varsinaisesti tanssittu. Joskus halatessamme ihanasti keinuttu.

Hän on elämäni rakkaus. En ikinä voi sitä enää hänelle kertoa, saatikka näyttää.

Puutteista ei puitteista. Vaikka kai ne puitteetkin on vääränlaiset.

• elämäonmonenlaista
        ehkäjoskushelpottaa kirjoitti:

Siis puutteista. Ei puitteista.

• lapsellisuudetjo
        eiselopu kirjoitti:

Puutteista ei puitteista. Vaikka kai ne puitteetkin on vääränlaiset.

Ei ole kyllä mitää vääränlaista, voisitko lopettaa.

• mitähähkerrovaan
        lapsellisuudetjo kirjoitti:

?? Et edes tiedä kuka oon.

No oisko oikeammin sanoa, että nää puitteet ei natsaa keskenään, epäsopivat. Molemmilla oma valmis elämä. Vääränlaiset kun eivät sovi yhteen. Tosin se ongelma siinä, että hänellä ei ole tunteita. Suurin puute tai vääränlainen puite.

• lapsellistaolkoonvaan
        lapsellisuudetjo kirjoitti:

Että anteeksi hirveästi lapsellisuuteni yrittää selittää jotenki tätä asiaa. Hän ei selittänyt mulle mitään. Joten mulla on vain mielikuvitus rajana omille selityksille.

Tämmöstä poiki sitten vaan tämäkin aloitus. Minua vaan tympäsi tuo "rohkeuden puute", provosoiduin, kun kyse ei ole siitä.

Hän on sanonut, ettei ole tunteita. Muistelen aikaa, kun oli. Ajattelen häntä lämmöllä ja hellin sydämessäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11123
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10241
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      49
      4304
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4007
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      10
      3988
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3786
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3679
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3523
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3213
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2935
    Aihe