Sain Osuuspankin Pohjola Vakuutuksesta ilmoituksen rahalähetyksestä. Palauttivat liikaa maksamiani firman vakuutusmaksuja.
Idiotismi nr1: Pohjola ei maksa noita suoraan firman tilille, vaikka tili on osuuspankissa ja he voisivat sen tehdä.
Idiotismi nr2: Firman nimellä tulleita rahalähetyksiä ei voi lunastaa (kuten yksityisiä) netissä pankkitunnuksilla.
Idiotismi nr3: Vierailtava konttorissa tämän asian takia lähetettävä lomake.
Idiotismi nr4: Pankin edustaja sanoo linjalla, että pankin pitää varmistua lunastajan henkilöllisyydestä. Tämä tietenkin olisi tarpeetonta, jos he maksaisivat rahan tilille suoraan.
Kukaan ei kai ole väittänyt, että pankkitoiminnan pitäisi olla järkevää? Joka tapauksessa, tapaus osoittaa, että pankkialalle tarvittaisiin kipeästi kilpailua, jotta palvelusta voisi edes puhua.
Vakuutusyhtiö/Pankki-idiotismia
PAnkkisähläys
1
282
Vastaukset
- eiymmärrä
Kyllä minä olen saanut palautuksen suoraan tilille juuri op pohjolan vakuutusmaksuista. Op pohjolalla on tiedossa minun tilinumero, joka siis tallennettu terveysvakuutushakemuksen mukana. Mikäli et ole heille tilinumeroasi verkon kautta ilmoittanut, marssit konttoriin. Mitä ihmettelemistä tässä nyt on? Op pohjola ei ole pankki, vaan vakuutusyhtiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756