Ympärileikkaus vai säästävä esinahan leikkaus?

Qhf

Lääkäri kertoi,että voidaan tehdä ympärileikkaus tai säästävä leikkaus. Säästävässä leikkauksessa esinahkaan tehdään noin sentin pituinen viilto. Kumpaan kannattaa mennä.

16

4696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomasolieienää

viilto ehdottomasti tehty on

• Qhf

Sulle on siis tehty se. Miten kauan meni toipumiseen?

• tuomasolieienää

pari viikkoo mut suositus ei saanu tumputtaa kuukauteen tai lääkäri sano kirjokielel itsetyydytys ympärileikkaukses on se mun mieles paha mun mielipide sit sitä ei oo ja se on sit koko ajan paljas .oot sä koittanu normikonstii rasva venytys mul se vähä helpotti mut ei tarpeeksi

• Kesälläleikattu

Itsetäni leikattiin kokonaan pois ja parempi niin.en halua että nahka roikkuu siinä edessä.kaverilta taas osa nahasta poistettu ja katuu ettei kokonaan poistattanu sitä.paraneminen kesti n.3 viikkoa että kaikki tikit sulivat.ensimmäinen viikko oli vaikein mutta todella nopeesti rupesi paranemaan vaikka yksi tikki ratkesi 3 päivän jälkeen.

• ercwycwey

Eikö olisi järkevää ottaa vain vähän ensin ja jos tuntuu paskalta niin leikkaa kokonaan pois.

• Viiltoparempi

Ympärileikkauksessa melkein aina poistetaan se miehen herkin kohta pois ja se ei ole kivajuttu. Terskan alla on miehen g-piste, josta orkut saavat lähtöimpulssin. Minä en mistään hinnasta haluaisi luopua siitä. Joskus vanhemmalla sillä siitä voi olla apua, kun kiima lievenee. Ei oo kivaa tuntitolkulla jyystää ja silloinkaan ei ole varmuutta lähteekö satsi vai ei. Itse venytin todella pitkiä aikoja (viikkoja ja ehkä pari kuukauttakin) ja lopulta onnistui.

• Apuatarvitsev

Ite oon 11v poika ja haluisin tiukkaan esinahkaan apua. Eli haluaisin sen tiukkuuden pois. Mitä ois järkevin tehä? 1.luokalla oli tarkastus ja terveydenhoitaja sanoi että sitä pitäsi venytellä. Oon venytelly ja ei oo auttanu ollenkaan. Voisiko joku auttaa nopeasti? En haluaisi mitään ympärileikkausta.

• PeruuttamatonOperaatio

Ympärileikkaus on peruuttamaton operaatio, jossa poistetaan esinahan sisälehti sekä ulkolehti kokonaan, myös frenulum poistetaan. Tämän jälkeen terska on tietysti aina esillä, eikä sitä poistettua kudosta voida enää ikinä palauttaa. Ei edes ihonsiirto tule kysymykseen, koska esinahka on ihan omanlaistaan ihoa, jota ei muualla ole. ÄLÄ SIIS IKINÄ SUOSTU YMPÄRILEIKKAUKSEEN, vaan kokeile edes ensin venyttelyä, se auttaa suurimmalle osalle esinahkaongelmista kärsiviä!!!
      Tuolla on hyvät ohjeet kuvien kera, ne voi ladata vaikka omalle koneelle. Venyttele, venyttele ja venyttele, näin vältyt tältä peruuttamattomalta operoinnilta! Lääkärit väittää operaatiota harmittomaksi pikku nipsaisuksi, kuitenkin siitä on valtavasti "asiaankuuluvia haittoja", joista ei etukäteen hiiskuta sanallakaan. Itse olen parannellut näitä lääkäreiden mukaan "ympärileikkauksen normaaleja jälkitiloja" jo 15 vuotta, eikä loppua näy.
      http://esarinvenytys.webs.com/

• ootko_jo_saanut_apua

Ympärileikkauksessa poistetaan ihoa peniksen päästä niin että terska tulee osittain tai kokonaan esille. Leikkauksen jälkeen pitää ottaa rauhallisesti muutama viikko ja suunnilleen kuukauden jälkeen penis alkaa olla taas terve. Tikeistä saattaa jäädä pienet jäljet peniksen varteen lähelle terskaa. Jos sinulta päätetään poistaa esinahka niin kannattaa pyytää vanhempia panostamaan rahaa jotta pääset yksityiselle puolelle. Silloin voitte itse valita, kuka suorittaa toimenpiteen. Suosittelen valitsemaan kokeneen urologin (ns. miestenlääkäri, joka tekee leikkauksia). Tyttöjä ei yleensä ottaen haittaa vaikka pojalta puuttuisi esinahka. Jotkut saattaa jopa tykätä siitä. Suunnilleen joka kuudes mies maapallolla on ympärileikattu, on siis aika yleistä!

http://adult-male-circumcision.com/wp-content/uploads/2016/05/DSC_0872.jpg
      http://adult-male-circumcision.com/wp-content/uploads/2015/06/72ef50d.jpg

• saitkoapua

Ympärileikkauksessa poistetaan ihoa peniksen päästä niin että terska tulee osittain tai kokonaan esille. Leikkauksen jälkeen pitää ottaa rauhallisesti muutama viikko ja suunnilleen kuukauden jälkeen penis alkaa olla taas terve. Tikeistä saattaa jäädä pienet jäljet peniksen varteen lähelle terskaa. Jos sinulta päätetään poistaa esinahka niin kannattaa pyytää vanhempia panostamaan rahaa jotta pääset yksityiselle puolelle. Silloin voitte itse valita, kuka suorittaa toimenpiteen. Suosittelen valitsemaan kokeneen urologin (ns. miestenlääkäri, joka tekee leikkauksia). Tyttöjä ei yleensä ottaen haittaa vaikka pojalta puuttuisi esinahka. Jotkut saattaa jopa tykätä siitä. Suunnilleen joka kuudes mies maapallolla on ympärileikattu, on siis aika yleistä!

• saitkoapua

Tuossa siis pari kuvaa ympärileikatuista peniksistä lepotilassa (ei erektiossa).

• saitkoapua

• saitkoapua

mitä vittua sä saitkoapua spämmit jää rekan alle

• Takbir

Ympärileikkaus vain ja isisin riveihin tappamaan vääräuskoisia.

• Anonyymi

Viime viikolla tehtiin minulle ahtaan esinahan avaus (leikkaus). Olin perkannut netistä kaikkea mahdollista tietoa asiasta. Koska ei ollut valkojäkälätautia niin varsinaista ympärileikkausta ollut tarvis tehdä vaan esinahkaan tehtiin dorsaalinen incisio peniksen yläpuolelle keskelle. Tikkejä laittoivat noin 10. Hiukan terskan päätä näkyy. Viikon parantelun aikana en ole havainnut mitään varsinaisia ongelmia, Tena-tippasuojassa kyllä välillä näkyy hieman verta.

• Anonyymi

Pari kuukautta sitten tehty leikkaus ahtaan esinahan takia. Kuukauden seksikielto, ja vain muutaman päivän saikku. Täytyy sanoa, että ehdottomasti kannatti. Ei vaikuta herkkyyteen, muuten kuin korkeintaan lisää kestävyyttä ja nautittavuutta. Näyttävämpi ja helpompi pitää puhtaana. Molempien etu siis. Suosittelen, jos ahtautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe