Aerto meni naimisiin !!!!

OmanMaanNainen

28

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheaa

Eikö Hymy morsiammen meikin kohdalla parempaan pystynyt? Meikki kuin Virolaisella vanhalla Horatsulla

• Pers-Erkki

Ei sentään ollu kuten paxulla

• Saamelaistyyli

Meikki on hillitty ja nainen elegantti. Komea pari, kerta kaikkiaan.

• koooooo

Hillitty :D Joo ehkä drag quueneihin verrattuna ja Tuksuun mutta minun ystävän meikki oli kesäinen ja raikas ja aika luonnollinen. Hän onkin toki sen ikäinen että ei tarvitse paljon meikkiä ja muutenkin kaunis.

• Lapin-Lady

• Lapin-Lady

• totuusilminyt

Että oikein lady . Liisan exä voi olla eri mieltä. Vinkatkaa Hymylle niin saadaan kuulla Liisan exän kertomana miten nyt sitten menikään loppupeleissä , vaihtoiko Lissun nätimpään ja nuorempaan

• Höpönlöpöttä
        totuusilminyt kirjoitti:

Että oikein lady . Liisan exä voi olla eri mieltä. Vinkatkaa Hymylle niin saadaan kuulla Liisan exän kertomana miten nyt sitten menikään loppupeleissä , vaihtoiko Lissun nätimpään ja nuorempaan

Eipä Hymyä eikä ketään muutakaan kiinnosta tuollaiset exät eikä sun höpinäs.

• lissustatotuus

Vituttaako Lissu kun totuus alkaa tulemaan ilmi ?

• Kuhmois
      • Ex-rouva-Länsman

Tunkki kommentoi 11.7. illalla:
        ”Tauskin ja Arton pitäisi mennä keskenään naimisiin! ;)”

• Kotakihlaus
        Ex-rouva-Länsman kirjoitti:

Tunkki kommentoi 11.7. illalla:
        ”Tauskin ja Arton pitäisi mennä keskenään naimisiin! ;)”

Tunkin ja Arton kihlajaiset toukokuussa 2010:
        http://oi42.tinypic.com/sdel94.jpg

• Toukokuussa-2010
        Kotakihlaus kirjoitti:

Tunkin ja Arton kihlajaiset toukokuussa 2010:
        http://oi42.tinypic.com/sdel94.jpg

MTV3 Viihde 4.5.2010:

”Johanna Tukiaisella kihlajaiset: Haluaa kolme lasta

Johanna Tukiainen viettää tiistaina kihlajaisia aidossa lappalaisessa kodassa.
        Viihdeuutiset tavoitti Johanna Tukiaisen Julia-siskon, jonka mukaan kihlajaiset pidetään tiistaina Lapissa.

– Johanna on itsekin ihmeissään, mutta onnellinen. Kun hän soitti, niin he olivat menossa Saariselälle ostamaan kihlasormuksia. Tänään he viettävät Saariselällä kihlajaisia. Siellä on mielettömän iso kota, jonka ääressä he viettävät iltaa.

Johannan kihlattu Arto on lappilainen 46-vuotias liikemies.

– Ne ovat aidot lappalaiset kihlajaiset. Johanna on todella onnellinen, että rakkaus löytyi lappalaisesta miehestä. Johanna halusi turvallisen ja älykkään miehen. Aikoinaan seikkaillessamme Miamissa ei meillä ollut päällimmäisenä mielessä turvallisuus. Viisi vuotta sitten emme halunneet lapsia. Nyt haluamme. Johanna on puhunut kolmesta lapsesta.”

Artikkeli: http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/johanna-tukiaisella-kihlajaiset-haluaa-kolme-lasta/2973168

• sisäpiiritietoa

Artolla jo uusi vaimo, antakaa olla. Arto ja Liisa haluaa rauhan Tuksusta , älkää yhdistäkö heitä enää Tuksuun!

• Morsiuspuku

• Morsian-häissään

• Revontulten-hulmu

Liisa Länsman ja hänen aviomiehensä Arto kävivät kalassa Lapin vesillä heinäkuussa 2015; taimenta tuli: http://aijaa.com/Fkmymj

”Annan ison sydänverenpunaisen kiitoksen nykyiselle miehelleni Artolle <3 siitä että hän ilmestyi elämääni ja toi minulle ja jo aikuisille lapsille normaalin elämän ja arjen <3 Pieninä palasina menneisyys unohtuu ja kipeät haavat arpeutuu. Nyt on aika nauttia mummuudesta ja Rakkaudesta kaikessa muodossa <3.”

• Helanen-L

• liisanmiehet

Liisan ei kannattas haukkua enää ex-miestään .Kuinka monta miestä Liisalla oli Ex miehen rinnalla .Jospa se Liisa kertos ........

• lissustatotuus

Liisa on maalannu itsestään pyhimyksen Hymyn ja Liven avulla, no Liven tolloihin esitykset uppoaa mutta mää tiesin alusta asti ettei Lissu oo mikään pyhimys. Esittää vaan niillä lässyn lässyn runoillaan ja Face vuodatuksillaan. Ex ukkona ottasin yhteyden Hymyyn ja kertoisin asiat miten on. Arto parka ollut aina dominoivien petollisten naisten vietävissä. Ei Artsikaan oo pyhimys mutta hyvä mies ja kiltti.

• Saamelaispari
        lissustatotuus kirjoitti:

Liisa on maalannu itsestään pyhimyksen Hymyn ja Liven avulla, no Liven tolloihin esitykset uppoaa mutta mää tiesin alusta asti ettei Lissu oo mikään pyhimys. Esittää vaan niillä lässyn lässyn runoillaan ja Face vuodatuksillaan. Ex ukkona ottasin yhteyden Hymyyn ja kertoisin asiat miten on. Arto parka ollut aina dominoivien petollisten naisten vietävissä. Ei Artsikaan oo pyhimys mutta hyvä mies ja kiltti.

Liisa on siisti, lappilainen nainen, joka sopii hyvin Arton kanssa kimppaan.
        Onnea heille!

• kotikulissi

Ei ole Lapista. Taivalkoski ei ole Lappia. Ja miten siisteys liittyy dominoitiin, tiedän paljon siistejä ihmisiä jotka täysiä kahjoja.

• Laaja-Lappi
        kotikulissi kirjoitti:

Ei ole Lapista. Taivalkoski ei ole Lappia. Ja miten siisteys liittyy dominoitiin, tiedän paljon siistejä ihmisiä jotka täysiä kahjoja.

Turhaa on nillityksesi. Taivalkoski kuuluu kasvillisuutensa ja ilmastonsa puolesta laajaan Lapinmaahan.

• Kulisseissa-suhisee

Liisa Helaselle satikutia: "Ex aviomieheni vaimo: keskity uuteen onneesi, äläkä sekaannut meidän elämään. LIVE AND LET OTHERS LIVE!

Shalom, rauhaa varsinkin nyt tähän joulunaikaan kun maailmalla on raskaat asiat käynnissä ja hyvin vaikeaa ympäriinsä! Keskittykää oikeisiin ongelmiin, eikä epäolennaisuuksiin, kiitos! - Johanna Tukiainen" (Fb 30.11.2015)

• Ex_heilahan_se_siinä

No jopas. En olisi uskonut että tähän tällä sivustolla törmään, mutta törmäsin kuitenkin.
      Lissuhan on mun yksi entisistä satunnaispanoista reissumiehen hommien ajoilta. Piti oikein useamman kerran katsoa et onko sama henkilö kyseessä ja onhan se sama. Tuo varmisit asian kun on Taivalkoskelta kotoisin ja minä panin häntä kerran siellä. En vaan jaksa muistaa että oliko hyvä pano.
      Aika tuuhea ja musta kuitenkin oli alakerrasta.
      Siihen aikaan taisi olla naimisissa jonkun kanssa ja mukuloitakin oli.

Kaikkeen sitä nettimaailamassa törmääkin. Eikä siinä mitään, onhan meillä lähes kaikilla joitakin panoja.

• Mielenvikainen

Höpö, höpö. Painu palstalta helvettiin.

• Ex_heilahan_se_siinä

Kyllä se muuten on ihan totta, vaikka aikaa siitä onkin kulunut. Ei hän varmaan huonokaan ollut kun nekin jää kyllä mieleen kuten ne huippuhyvätkin.
        Ei se mun vika ole jos kirpaisee.

• Elina31

Nainen näytti kuvassa hyvältä:) Mulla ei oo varaa haukkua:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4541
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2420
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1981
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1779
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1061
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      39
      827
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      118
      818
    Aihe