Heidi Pakarinen ja johanna pakonen miehet karkonneet. onko naisissakin jotain vikaa??
Suomen tangotäteiltä?
6
105
Vastaukset
- tangomerelläsoi
Juuja, tämän vuoden puuma-tangokuningatar Heikki. Missäs sen virallinen äijä luuraa -exkö jo?
- keltainenneste
Eikö lie tälle Heidille keltainen neste noussut päähän. Kun muuten nämä "kuningaalliset" eivät pysy julkisuudessa, piti jotain keksiä.
Eipä silti, ei tämä Heidikän mieskään niin kovin miellyttävä ole. Kusi hattuun on noussut sillekkin ajat sitten.- Hömppää
Pakarinen uskoo uran aukeavan paremmin ,kun ruotii eroaan lehtien palstoilla.Pakarinen ja Pakonen yhtä surkeita laulajia molemmat,muilla keinoilla täytyy yrittää roikkua palstoilla,kuten henk kohtaisilla ongelmilla.Säälittävää ja raukkamaista touhua.
- minunmielestäni
Johanna Pakonen on mielestäni persoonallinen tyyppi ja on varmaan myös huumorintajuinen.
- kaksosetti
Ai jaa, tosi mielenkiintoinen huomio!
- naurattaaaian
Nuori tyttö meni eurolääkäriin vatsavaivojen vuoksi. Pikainen tutkimus, ja kiertävä keikkakildare tokaisi tylysti: "On tulossa perheenlisäystä". Tyttö hädissä selittämään: "Miten se on mahdollista, kun poikakaveri on vaan tonne suklaaosastolle laskenut". Siihen lääkäri tokaisi: "Etkö ole kuullut, mistä tangolaulajat tulee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984