Firman rekka ajoi kerran ystäväni riukuaidan nurin. Kehotin häntä ottamaan yhteyttä lakimieheensä, mutta hän sopi asian ja sai 60 eur korvauksia! Firma kyllä ystävällisesti tarjoutui erottamaan kuskin, mutta ystäväni sanoi että ei halua sitä.
Onko tässä taas yksi firman "luontoarvojen" puolustaja; metsästäjä joka on valehdellut joka puolelle silmät ja suut täyteen, että saisi ammuttua yhden viattoman koiraparan:
http://lizthecat.blogspot.fi/2015/07/poliisi-haluaa-tappaa-ektorinon.html
Stora Enso ja luonto
10
1858
Vastaukset
- Teewq
Storaenso tuskin omistaa ensimmäistäkään rekkaa, luulen...
Loppua en sitten ymmärtänytkään, saati miten tuollainen linkki liittyy asiaan.- Etsijäkoirakko
Kukas ne puut sitten metsästä kuljettaa? En tiedä oliko firma silloin Stora Enso vai Enso Gutzeit tms. Enson rekasta kaverini puhui.
"Kun puukauppa on solmittu, toimenpiteet metsässäsi toteutetaan sovittuna ajankohtana. Olet koko ajan tietoinen, mitä metsässäsi tapahtuu. Sen jälkeen voit keskittyä nauttimaan elämästä ja metsäsi tuotoista. Mikäli haluat lisää tietoa puukaupasta, suunnista metsänomistajille tarkoitettuun metsäkouluumme." - Metsäpalvelut
Etsijäkoirakko kirjoitti:
Kukas ne puut sitten metsästä kuljettaa? En tiedä oliko firma silloin Stora Enso vai Enso Gutzeit tms. Enson rekasta kaverini puhui.
"Kun puukauppa on solmittu, toimenpiteet metsässäsi toteutetaan sovittuna ajankohtana. Olet koko ajan tietoinen, mitä metsässäsi tapahtuu. Sen jälkeen voit keskittyä nauttimaan elämästä ja metsäsi tuotoista. Mikäli haluat lisää tietoa puukaupasta, suunnista metsänomistajille tarkoitettuun metsäkouluumme." - öjlk
Etsijäkoirakko kirjoitti:
"Kun puukauppa on solmittu, toimenpiteet metsässäsi toteutetaan sovittuna ajankohtana. Olet koko ajan tietoinen, mitä metsässäsi tapahtuu. Sen jälkeen voit keskittyä nauttimaan elämästä ja metsäsi tuotoista. Mikäli haluat lisää tietoa puukaupasta, suunnista metsänomistajille tarkoitettuun metsäkouluumme."Ikinä koskaan et ole kuullut urakoitsijoista, aliurakoitsijoista ja aliurakoitsijan aliurakoitsijoista?
- Etsijäkoirakko
öjlk kirjoitti:
Ikinä koskaan et ole kuullut urakoitsijoista, aliurakoitsijoista ja aliurakoitsijan aliurakoitsijoista?
No olipa kuka tahtojaan, mun kaverilla ei silloin vielä ollut nettiä. Mä lähetin Ensoon emailia ja kohta oli siellä sopparin kanssa ukkoa sen portilla. Kirjottihan se kaveri jonkun vaitiolosopimuksen mutta pakkohan sen oli mulle kertoa kun olin sanonut, että sen pitää vaatia korvauksia.
- Anonyymi
öjlk kirjoitti:
Ikinä koskaan et ole kuullut urakoitsijoista, aliurakoitsijoista ja aliurakoitsijan aliurakoitsijoista?
Alimmaisena on sitten joku täysi p-läpi.
- Anonyymi
Metsätraktorit on metsänraiskaajia pahimmasta päästä metsä toipuu ehkä 20 vuoden jälkeen. Ei ole sydäntä kuljettajalla kun luontoa tuhoaa
- Etsijäkoirakko
Kai Korpi on Stora Enson palveluksessa. "Riistaneuvoja", joka vapaa-ajallaan rynnii lahtaamassa koiria ja häiritsee koiran etsijöitä.
- Anonyymi
Taitaa olla päästään vialla.
- Laikat
Paljastuipahan taas yksi epäkohta. Allekirjoita adressi:
http://www.adressit.com/poliisilta_ja_metsastajilta_pois_lupa_tappaa_irtokoiria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887