Kasvattanut lomaparran?? Kunhan jotain enniinjärjellistä ajattelin.
Mietin, ootkohan lomalla
17
<50
Vastaukset
- ÄskenJust
ajoin sen pois...
- ap--
Jaahas, oliko se pidemmänkin ajan tuotos ;)?
- ÄskenJust
ap-- kirjoitti:
Jaahas, oliko se pidemmänkin ajan tuotos ;)?
loma alko 6.7 siitä asti...
- ap--
Jaa mä aattelin että hiukka aiemmin jo olis kasvattelu alkanu..
- tiedoksitämä
Aion kasvattaa lomallani lomaperskarvat. Naiseni tykkäävät aina nuolla sieltä, joten olen ajellut ne, mutta loma on loma myös karvoille.
- perskarvailija
Perskarvoista saa tuuhean hyvän viikset sekä parran.
- poisajettu
Viikon sänget maksimissaan. En oikein pidä niistä. Aika tasainen parta ja viikset kyllä kasvaisi.
- ap--
Sileät posket tai pieni sänki on kyllä kivat :)
- Minna_X
En!
- hikoomuutenki
Kesäkuumalla ei partaa...
- niinkunettietäs
Ei hikkoo. veetuileeko se ap?
- ap--
Eiei veetuilua. En tiedä sun partatilannetta, enkai muuten olis keäyselly? Ei oo tullu mieleen että se voi olla kuuma. Nimim. on hiuksia päässä enempi kun tarpeeksi, mutta kaikkeen tottuu.
- niinkunettietäs
; D)). Kohan pikkasen härnäsin. Letille laitat kun allekirjottanut, ei haittaa.
- ap--
Tipuin täs vähän kärryiltä, mut ei se mitään. Hänellä pitäs olla melko tehokasvatuslannoitteet, jos tuloksen pitäis olla
http://punanaamio.fi/data/i/b6334.jpg
ja mun tukka voi olla vaikka sitten letillä. - niinkunettietäs
Ei ole uutta tuo putoaminen, harva pysyy kärrillä minun kanssa : ). Yksi letti noista riittää allekirjottaneelle.
- KDDDAA
jfigAreahijGAMBö,HBGGGAE'BBägaagAERgÖAÖg.ba0
G
rg-GÄ.Ä'AEÄGMIYJHAGS- ap--
Sun koodis ei aukee, paitti kenties mielikuvituksen voimin? Lähetyksessä vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944