Kuka osais autyaa??

ailaavenimools

Soei mahdollset liejotusvirheet en jaksa.sitten korjata :D

Noi että mua on jo yässä pitkän aikaa jo mietityttäny et mitää eroo on ni7nku henkiselölä tasollaa murrosiässä tai miten se ny santaankaan ja ihan madennuksellA kuu opn jo kauan aikaa sitten meettiny et onks mul masennus.tai vaik joku kaksisuuntanen mielialaahäiriö tai joku persuolnallisuss häuriö vaiko vaa niinku henkisesti kauheen oaha murrosikä koska mul on välu@ niinku aikoi et oon ihan kauheen ilonen ja natin elämästä mut joskus (yai siis aik,usein) pon iha kauheen durullinen itksäen kokojajn ja kaikki tuntuu ihan hirveen pahalta ja en käy suihkussa pese hamtaintani enkä muutenkaanv välitä itsestäni mässäilen vaan ksrkkia ja karkkis mus oikeesti pelottaa et kj syön nii. Palkon nii iha oikeest saan koht jonku diabeetteksen tai jonku versionitaudin tai sydäntauin tai jonku :'( ja joskus ku on ollu iha hirvee päivä tai loppuvpäivä (ja oo. Itkenu kauheest jasillee) nii saatan mennä ihan todiki aikadin nukkuun ku oon vaa niin väsynyt ja surullinen ja herätä kuitenkin ihan peryus aikaan Yleensä katon yosi tarlksan et mitå/miten kirjotan ja korjsa JOKA IKISEN virheen joskus en vaa välitö yhtääbä nitmä kirjitaan kuten nyt. Justvki ku kaiken piti olla taas kerranki pitkän ajan jälkrenc hycin nii ei menny ku muttanma päibä ja nt taas tässä ollaan en kyllä voi sitä kieltää ettenkö olisi kuitenkin hiukan tavallista iloisempi kuin yleensä mutta kuitenkin oon ainki, yänää. kolmw tai neljävkertaan tullu kyyneleet silmiin.. :( Et jos joku tirts etmokö mua vaivaa nii kirjotataska tohi slsa oisib,hyvon kiitpllline ja jis jolu jaäi väjä epäsleväks nii kysykää ja voi muutenki kysellä kaikkew jos en nyt ihan kaikkee olennaista tässä kertonu ja sit virl nuöl aika huono itseluottamusk miätut se on ollu ehk joskus hzuonopikki jaa o,o aik rumA ja lapsellinen (tai ianaki sellanen käsitys on muilla musta ja mul ei ooo kauheest kvereit) ja en yleensä kirblta änbin huonostu mut joskus jos en ijan välitö. Mut kiitos teille jos jaksatte vastailleäa.

Hyvärtää mun telsti :'''DDD
Siis hyvin on kirjotettu :'D

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nozezama

Anteeksi siis huono itsetunto :)

• NOZEZAMA

Ja onhan se aika huono se itseluottamujin :)

• ihzzuårxuåbjpgpuyot

Ja kukaan ei viitsi edes vastata.. ..... . . .. .... ...

• Sinulla on masennus keskivaikea.

• Nyt vähennät herkkuja. Paino nousee se vie väsymykselle ja turvonneelle ololle. Lopulta ei kestä keho ja eikä polvet painoa että kävely lenkille.
        Minullakin on vähän ystäviä todella vähän, jonka vuoksi täälläkin olen.
        Diabetes riski nousee varsikin jos on lähisukulaisella painon kohotessa. Mitä vanhempi sen herkempi.

• jdlsödkgösöfzöödöwöfög
        moraalinvartija kirjoitti:

Nyt vähennät herkkuja. Paino nousee se vie väsymykselle ja turvonneelle ololle. Lopulta ei kestä keho ja eikä polvet painoa että kävely lenkille.
        Minullakin on vähän ystäviä todella vähän, jonka vuoksi täälläkin olen.
        Diabetes riski nousee varsikin jos on lähisukulaisella painon kohotessa. Mitä vanhempi sen herkempi.

Oke thaanks

• jdlsödkgösöfzöödöwöfög kirjoitti:

Oke thaanks

Ole hyvä, kyllä sinä pääset jaloillesi. Inhoan itsekin kirjoittelua koska kirjoitan epäselvästi,enkä pärjää koulussa koska en ilmaise itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Nyt minulla on käytössä kääntäjä eli tekee sanoista selkeämpiä. Siltikin tulee vähän mitä sattuu kun jääsanoja välistä.
        Et ole lapsellinen etkä ruma vaan erilainen.
        En jaksa itsekkään väliin kirjoittaa johtuen siitä että niin monesti kirjoitustaidostani huomauteltu.

• lapadaduudaxd
        moraalinvartija kirjoitti:

Ole hyvä, kyllä sinä pääset jaloillesi. Inhoan itsekin kirjoittelua koska kirjoitan epäselvästi,enkä pärjää koulussa koska en ilmaise itseäni tarpeeksi ymmärrettävästi. Nyt minulla on käytössä kääntäjä eli tekee sanoista selkeämpiä. Siltikin tulee vähän mitä sattuu kun jääsanoja välistä.
        Et ole lapsellinen etkä ruma vaan erilainen.
        En jaksa itsekkään väliin kirjoittaa johtuen siitä että niin monesti kirjoitustaidostani huomauteltu.

Oke

• hiiiiiiiiiiiiiii
        lapadaduudaxd kirjoitti:

Oke

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe