Voiko 100e nostosta periä 7e palkkiota, nostin kyseisen summan huoltoaseman kylessä olevasta automaatista ja seuraavan kerran tiliä katsoessani oli kyseinen paikka myös nostanut 7.9e tililtäni, mitään syytä siinä ei sanottu.
Nosto automaateista,
4
192
Vastaukset
- onnimattiantti
Siihen voi olla kaksi syytä! Automaatti ei ole ollut OTTO vaan Anna-automaatti. Toinen syy voi olla, että korttisi ei ollut sellaisen pankin kortti joka on omistamassa automaatteja, eli siis joku muu kuin OP, Danske tai Nordea. Kaikilla muilla on joku X määrä nostoja jotka kuuluvat maksuttomiin nostoihin kuukauden aikana.
- 219
Onkohan ollut kyseessä Eurocash-automaatti?
http://www.eurocash.fi/palvelumaksut/
Noistakaan hinnoista ei kylläkään saa 7 euroa 100 euron nostolle. Toisaalta sivulla pyydetään tarkistamaan, mitä oman pankin hinnasto kertoo nostojen hinnoista. - 0lli
jos sulla on yhdistelmäkortti,missä on debit ja gredit toiminta,ja olet tehnyt noston greditpuolelta niin silloin pankki veloittaa nostosta joko euroina tai prosentteina nostettavasta summasta riippuen.
- Anonyymi00004
Nostoautomaatit korjaus ilmoitukset rikki hyvin epäasiallista asiakaspalvelua
Nostot vähiyäiskaupoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502