Minä voin ryhtyä selvittämään kaupungin hallinnon ongelmia, lentokentän ongelmia, tehtyjä ja tekemättömiä tutkintapyyntöjä sekä toimeksiantoja ja voin jopa ottaa valtuutettujen aloitteet todesta.
Lupaan tehdä työtä painaen pitkää päivää, ja nukkuessanikin lupaan nähdä ratkaisukeskeisiä unia.
Kirjoitan muistioon omakokemani, näkemäni, kuulemani ja haistamani vihjeen ylös. Palkkioni on hankintarajan alle, lukuun ottamatta myöhemmin esiin otettavia muita yllättäviä menoeriä.
Elokuun 5;s päivä kuluvaa vuotta pyydän Pyhäjärven kaupunginvaltuutetut, kaupungintalon työntekijät, Selänteen Pyhäjärven työntekijät sekä ev.lut kirkkoherran, helluntaiseurakunnan pastorin, ortodoksisen kirkon paimenen, Jehovan ja Lentokenttäyhtiön hallituksen puheenjohtajan täysympyräistuntoon tutustamaan kokoamaani aineistoon.
Olen käytettävissä pulunpaskashakin tuomariksi.
Olen käytettävissä
4
<50
Vastaukset
- Tyrkky
Ei semmosesta ole joka itseään tyrkyttää eri tehtäviin,onhan se jo nähty,ei sellaisesta ole kuin oman asian ajajaksi
- MinäNro1
Turha vaatimattomuus Pyhäjärvellä ei ole kuntapolitikassa hyväksi luettavaa.
- Huituntuitun
Voi hitsi. Voi sika, sanoisi meidän nuoret. Hyvin kirjoitettu aloitus.
Ei tuntunut yhtään epäitsekkäältä, eikä tekopyhältä.
Nousen vaikka Pyhäjärven kirkontorniin vuoksesi, jos tuon kaiken saat
toteutettua. Heti töihin. Elokuu on jo alahuulen päässä. Kiirettä pitää.
Erota se hallitus ensin, sitten valtuuston tuuletus. Onko uudet jo hikitipan päässä, varattuna kaiketi. Mikä parasta, minun ei tarvitsisi muuttaa.
Onko muuten kaupungin kassassa vielä mania. Riittääkö pitkiin
neuvotteluihin? Vai pitääkö Kvanttikiinteistö laittaa kaniin ja Lagunasta
kertoa uusi stoori. Mauri kertoi jotain, ei vai kuulunut takaviistoon, miten se muuten meni.....? - lemu1
Minä kans vaan sillä eholla että lentokenttä kynnetään ni loppuu sen jauhaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760