Ystäviä/kavereita yksinäiselle naiselle Vantaalta

Mindy87

Moi.
Onko täällä muita yksinäisiä ihmisiä joita ojma yksinäisyys on alkanut ahdistaa ja jotka kaipailisivat ystäviä tai kavereita ympärilleen.
Olen itse piilososiaalinen, 27 vuotias naisihminen Vantaalta jota oma yksinäisyys hävettää ja välillä hämmästyttääkin.
Kaipailisin kavereita ja uusia tuttavuuksia ihan vaan kahvittelu ja lenkkiseuraksi, toki baarissakin voitaisiin yhdessä käydä. :)

Tykkään harrastaa vapaa-ajallani (toki sitä riittää, kun olen työttömänä nyt) lukemista, kahviloissa- ja konserteissakäyntiä sekä kevyttä lenkkeilyä.
Ihan tällainen normaali ihmis- ja eläinystävällinen ihminen olen. Kaipailisin vain uusia tuttavuuksia ja lisää ihmisten seuraa elämääni.
On niin tylsää olla yksin isolla paikkakunnalla.

Olisi mukavaa jos useampikin ihminen vastailisi ja ketju laajenisi niin että jokainen mahdollinen vastaaja löytäisi itselleen seuraa muista. :)

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ana1234567
    • Tietoaon

Usein parhaat tyypit kokevat jollain tavoin yksinäisyyttä. Ovat yleensä piilofiksuja ja muutoinkin hienoja ihmisiä.

• mistäjamitenystäviä

Tuo on aikalailla totta. Harmi vain, että useimmat yksinäiset ovat niin ujoja tai arkoja, että tutustuminen uusiin ihmisiin on vaikeaa. Itselläni on aivan kauhea sosiaalisten tilanteiden pelko. Minulla oli koulu- ja opiskeluaikoina vielä paljon kavereita ja muutama tosiystäväkin. Sitten kaverini alkoivat vakiintumaan, jotkut sai jo lapsiakin, jotkut muuttivat ulkomaille... Itse tuhlasin melkein 15 vuotta huonoon suhteeseen (alkoholismia, henkistä väkivaltaa, pettämistä ym.) Yhtäkkiä huomasin olevani yksin (ja yksinäinen). Ei ollut kuin työkaverit enää ja nyt ei niitäkään kun olen ollut jo pitkään työtön. Asun Helsingissä ja olen 37-vuotias nainen.

• eituuvastauksia

yleensä kun näihin ketjuihin vastaa ja laittaa sähköpostinsa niin ei saa yhtään vastausta on se jännä juttu jotain ihme provoja nää viestit................................

• eivastata

usein kun laittaa vastauksia näihin ketjuihin sähköpostin kera niin ei tuu vastauksia niin jotaa ihme provoja nää ketjut....?

• joopaaaaaaaaaaaa

jotai ihme provo viestei ku ei tuu vastauksia jos laittaa sähköpostinsa nii ei saa yhtää vastausta tämmösii

• Minna878

27 vuotias nainen olen, yksinäinen myöskin. Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected].

• Ystävystytään

Moikka!Täällä olisi 30v. nainen espoosta joka kaipailee myös ystäviä, juuri noihin aktiviteetteihin kuin sinä. Tunnen myös häpeää ja ihmetytä omasta yksinäisyydestä, joka on nostanut päätään viime aikoina jotenkin enemmän. Olen työtön myös ja ehkä se liika aika mitä on saa itsensä tuntemaan enemmän yksinäiseksi. Aloitan amk-opinnot onneksi elokuussa, mutta ystävää kaipaan silti. Muhun saa yhteyden [email protected]

• rista

Olen vähän sinua vanhempi, mutta nuorekas. Asun kauempana, mutta kokemasi on kovin tuttua minullekin. Jouduin 15 vuotta sitten jättämään ystäväni ja kotikaupunkini opiskelun vuoksi ja jäin paikkakunnalle. Nykyisestä kaupungista en ole saanut enää hyviä ystäviä (pinnallisia tai hyvän päivän tuttuja, ihan jokunen luotettava). Jouduin hyväksymään asian, koska ystävyys perustuu vasta-vuoroisuuteen ja luottamukseen.

• buiko

Täällä kans 30v nainen helsingistä kaipailee uusia tuttavia/ystäviä! Haluaako kukaan lähteä lintsille ens vko iltahupiin! :) samalla tutustuu ja kahville!

• ystävä_hukassa1

Täällä olisi 24-vuotias yksinäinen mies Espoosta. En etsi parisuhdetta, vaan tahtoisin löytää läheisen ystävän jonka kanssa harrastaa ja viettää aikaa yhdessä pelkästään kaveripohjalla :)

• E-pohjanmaan seutuvilla tulee pyörittyä ja käytyä keikoilla..
      Periaatteessa koko suomi, jos jotain mielekästä jossain. Otetaanko yhteinen hotelli majoitus ja käydään jossain?
      Mielellään kirjotelkaa suoraan meiliin, jos kiinnostaa!

• moiiiioi

Heippa:) täällä yks mimmi Vantaalta kanssa! [email protected] :( oon tosi yksinäinen ! Ois ihana saada yksi hyvä ystävä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe