En meinannut muistaa syödä eilen, sitten kun muistin, lämmitin edellispäivän ruokaa ja poltin sen pohjaan. Söin sitten sen sijasta omenataskun jonka ostin Lidlistä, vaikka olisi tehnyt mieli suolasta, mutten jaksanut tehdä enää mitään. Aiemmin söin aamupalaksi 2 paahtoleipää jossa tomaattia päällä ja myöhemmin bretselin(älkää valittako kirjotustavasta), suklaata vähän(pari riviä pienestä levystä) koska en jaksanut laittaa ruokaa ja se oli helppo avata, niin ja sitten se omenatasku. Join 2 mukillista kahvia ja yhden lonkeron(pitkästä aikaa ostin jotain tommosta).
Olen kyllä ostanut kaikkea terveellistäkin ja hyvää.
Mitenhän tänään käy, kellokin jo noin paljon.
Ikävä ruoanlaittoa
6
<50
Vastaukset
- tämä_täältä_tähän
näin viimeyönä unta suklaalevyistä , joista jouduin melkein tappelemaan , sain kai jotin itsellenikin . jotenkin kun olen saanut unilääkkeet olen jollain tapaa pystynyt kontrolloimaan uniani
- ontämmöstäkinikävä
Unet on kivoja, silloin kun ne on kivoja. Vaikka ne ei olis huippukivoja on ne kuitenkin mielenkiintosia. Työpäivien aamuina niitä harvemmin näkee kun unet jää niin lyhyiksi, tai unohtaa heti kun nousee koska niin kiire lähteä.
- tämä_täältä_tähän
ontämmöstäkinikävä kirjoitti:
Unet on kivoja, silloin kun ne on kivoja. Vaikka ne ei olis huippukivoja on ne kuitenkin mielenkiintosia. Työpäivien aamuina niitä harvemmin näkee kun unet jää niin lyhyiksi, tai unohtaa heti kun nousee koska niin kiire lähteä.
no en tohon osaa sanoa mitään muuta kuin et aikasemmin nukkuun tai muuta vastaavaa. unet on kivoja kun ne ovat kivoja , on ne mielenkiintoisia jotkut , jopa painajaiset joita jää miettimään. mutta se vielä että kun sain unilääkkeitä olen jotenkin pystynyt kontrolloimaan uniani , en ole aina ollut itse se joka on väärässä paikassa väärään aikaan
- ontämmöstäkinikävä
tämä_täältä_tähän kirjoitti:
no en tohon osaa sanoa mitään muuta kuin et aikasemmin nukkuun tai muuta vastaavaa. unet on kivoja kun ne ovat kivoja , on ne mielenkiintoisia jotkut , jopa painajaiset joita jää miettimään. mutta se vielä että kun sain unilääkkeitä olen jotenkin pystynyt kontrolloimaan uniani , en ole aina ollut itse se joka on väärässä paikassa väärään aikaan
Mielenkiintoista, että unilääkkeet auttaa kontrolloimaan unennäköä. Toivon sulle paljon kivoja unia.
- mikäseooon
bretseli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333