Sit kun mä lähen sieltä en tahdo edes tietää miten sulla menee. Toivottavasti pian pääsen sieltä pois. Kyllähän sä pistit kapuloita rattaisiin niin paljon. Ei enää tule tunnetta että tahtoisin jutella. Ei seuraavaan kymmenen vuoteen....
Mä luulen että meidän tutustuminen oli tässä
9
<50
Vastaukset
- jokuhäiriö
Miten sellaiseen haluaisikaan tutustua joka kapuloita pistää rattaisiin vai lavastiko niin että olevinaan joku toinen pistää kapuloita rattaisiin vaikka itse niin teki? Ovela mies taitaa olla. No tollaisista nyt kannattaa pysyä kaukana
- vastasinkuitenkin
Miten voisi sitten yhtäkkiä kymmenen vuoden päästä tulla tunne, että haluaisi jutella. En ole tosin kohdehenkilösi, sillä en tiedä kapuloista ja rattaista.
- aloittajavaan
Ei tule sittenkään se oli ikäänkuin tällainen "valkoinen valhe" jonka sanon sitten jäähyvästeiksi. Olen jo miettinyt että sanon nähdään varmasti joskus....Lue: ei nähdä koskaan enää.
- hyvätuo
Joskus valkoinen valhe on ihan hyvä juttu
- tämä_täältä_tähän
en tiedä mitä sanoa
- ehdotanvain
Älä siis sano mitään ettet sano vahingossa väärin tai väärälle:)
- Yritetäänyht
Kuhan vain mummo votuvaa jonni joutavii. Rakastaa niin kovasti jottei vähänen järkikää juokse suatika kävele. Ota reilusti yhteyttä eläkä piilottele joutavii. Käymmä mökillä ja hörpimmä sopujais kahveet.Eiks ni.
- akalle_epäilemättä
Mä taas luulen että tämä palsta on hilkkasen väärä paikka tutustumiseen, tai emmätiiä jos joku latvakakkonen lukee suoli24:ää kuin piru raamattua. Epäilen kyllä ko. henkilön täyspäisyyttä. Älä ole muun kaipaama.
- kanalle_vaan
Mä luulen ettei ollut tässä kun ei olla tutustuttu täällä. TÄÄLLÄ, haloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029