Hinnalla millä tahansa. Mämä teidän mainostamat maailman heikompiosaiset kun muuttuvat täällä suomessa yllätys yllätys vahvempi osaisiksi ja osittain vaarallisiksi rikollisiksi. Muslimipakolaisten statuksella niillä on ikunen vastikkeeton toimeentulo. Naurettavat tuomiot väkivalta raiskaus,ryöstö jne rikoksissa, koska eivät tee veropetoksia kun ei ole mitään verotettavaakaan vaan kaikki tulee jo yhteiskunnalta. Mutta sitä ihmettelen koska vihaavat homoja, jotka omien lakiensa mukaan olisivat valmiit tappamaan. Naiset ovat alempiarvoisa olentoja varsinkin feministit. Kaikki muut uskonnot ovat vääriä ja kaikista pahimpia ovat ateistit. Mitä sitten tapahtuu kun niitä on satojatuhansia täällä eikä tilanne ole enää hallittavissa, kuka siitä silloin vastaa.Vielä on mahdollisuus mutta ei kauan.
Miksi vihreät haluavat muslimipakolaisia suomeen
82
120
Vastaukset
- soininveli
Koita vellihousu mennä nukkumaan jos noin pelottaa. Kaikki uskonnot alistaa naisia, homoja,muita uskontoja. Mutta kukin saa uskoa mihin haluaa. Te islam fobikot olette yhtä sekaisin kuin isis joukot. Uskotte kaiken ja lopetatte omien aivojen käytön.
Siksi tuollaisia avauksiakin näkee.- ällöttää_kaapuväki
Islam ei kuulu sivistysvaltioihin.
- so-
ällöttää_kaapuväki kirjoitti:
No ei kuulu äärioikeistokaan.
- äärit
Entä äärivasemmisto ja anarkistit? Tai isis? Onko nämä äärivasemmalla vai äärioikealla?
- 1köyhä
ällöttää_kaapuväki kirjoitti:
Vihreiden mukaan he ovat työvoimareserviä. Voivat tehdä pieniä urakoita tai toimia kuskeina verottomilla autoilla.
- 7o86766
1köyhä kirjoitti:
Vihreiden mukaan he ovat työvoimareserviä. Voivat tehdä pieniä urakoita tai toimia kuskeina verottomilla autoilla.
Urpojen mielestä, ehkä. Jokaisella yrittäjällä olisi hyvä olla resrvi. Hyviä on harvassa.
- EivätIkinäSopeudu
Tiedän asuin marjaniemessä . En voi enää mennä töihin koska olen yrittäjä. Sivistystä sain ystäviltätäsi, kun lapset kävi koulua vuosaaressa, ei onneksi enää. Rasismista sen verran että meillä on töissä kolme maahanmuuttajaa ja jopa kaksi homoa, äläkä sotke niitä hartaisiin muslimipakolaisiin. Kouluakin on tullut käytyä tosin vain opistotasolla. Ja kuulun näiden ystäviesi mielestä siihen huonoimpaan uskontoluokkaan koska olen ateisti. Minusta sinun kannttaisi alkaa sivistämään näitä ystäviäsi, tälläiseen länsimaiseen demokratiaan ja opettamaan edes käytöksen alkeet, koska noin 90 prosentilta ne puuttuu oikastaan kokonaan. Ja tarkennetaan sitä muuttoa vaikka merirastilaan ei varmasti ole kallis. Käsittääkseni isis on joku islamilainen bändi, joten koska en ole muslimi en voi kuulua siihen, vai mitä paskahousu.
- soininveli
Miksi et saisi jokellella isis nimisessä bändissä? Onko koraanissa vai sinun harhaisessa päässäsi jokin kuviteltu este siihen?
Et voi mennä töihin koska olet yrittäjä? Minkä alan yrittäjä ei tee töitä? Miksi et voi mennä estääkö lääkärisi,poliisi vai sossuntäti?Ateistia tokkopa mikään uskonto häiritsee koska ne ei usko jumaliin. Sinä nyt olet aloittanut harhaisen sodan vain yhtä jumalaa vastaan. Ei tyypillistä ateismia, minusta.
Käytöksessä en usko sinun kannatavan opettaa ketään. Se vaatiikin jo hieman sivistystä ja älyä. Mutta kuten mainittua saatat sitä saada kun luet ja menet töihin. Tapaat ihmisiä, niin harhasi helpottavat..
- HyvääJihadiaSinulle
Siis oletkin harrasmuslimi joka on väkivaltainen raiskaaja ja olet saanut turvapaikan kusettamalla. Juuri sinunlaisia isis tarvitsee, tuttujahan sinulla on siellä vaikka kuinka. Vain islam käyttäytyy väkivaltaisesti euroopassa mutta ethän sinä sitä näe. Pyysi muuten sinua opettamaan, mutta älä vaan tee sitä. Ei kaikilla suomalaisilla ole sossutätiä niinkuin sinulla. Poliisi, lääkäri ja terapeutti ovat sinulle varmaan pakollisia ei meille suomalaisille. Ja ateistit vastustavat vain väkivaltaisesti meitä kohtaan käyttäyviä kuten esim nämä pääkaupunkiseudun muslimit. Niin ja usko alkaa siitä mihin tieto loppuu jos et ole tiennyt. Tapaan muuten töissäni joka päivä uusia ihmisiä, en samoja niinkuin sinä mitä ne nyt oli poliisi,lääkäri ja sossutäti tietysti.
- soininveli
Eikö kaltaisesi islam foobikko juuri norjassa tappanut 80 nuorta? Ateismi ei taistele ketään vastaan se tuo keskusteluun oman jumalattoman vaihtoehdon. Suhtautuu kaikkii lähes 200 jumalaan samalla lailla,kieltäen ne.Itse ateistina en ole törmännyt yhteenkään vihaiseen islam uskoiseen muutamn helluntalaiseen kylläkin.
Vai vaihtuu sinulla osastolla hoitajat ja potilaat, kiva kuulla? Kerro terveisiä ja parane pian. - Killi777
soininveli kirjoitti:
Eikö kaltaisesi islam foobikko juuri norjassa tappanut 80 nuorta? Ateismi ei taistele ketään vastaan se tuo keskusteluun oman jumalattoman vaihtoehdon. Suhtautuu kaikkii lähes 200 jumalaan samalla lailla,kieltäen ne.Itse ateistina en ole törmännyt yhteenkään vihaiseen islam uskoiseen muutamn helluntalaiseen kylläkin.
Vai vaihtuu sinulla osastolla hoitajat ja potilaat, kiva kuulla? Kerro terveisiä ja parane pian.Vaan 80? Olis lipastanu uudelleen. No, hyvä alku kumminkin.
- VoiRistusSentään
Mikä spede tää soininveli oikein on. Varmaan jos sen tytär raikattaisiin koska pukeutui islamin vastaisesti. Niin se menisi keskustelemaan kuinka oikeutettua se oli ja tytär oli islam foobikko.
- soininveli
VoiRistusSentään kirjoitti:
Mikä spede tää soininveli oikein on. Varmaan jos sen tytär raikattaisiin koska pukeutui islamin vastaisesti. Niin se menisi keskustelemaan kuinka oikeutettua se oli ja tytär oli islam foobikko.
No mutta siinäpä älykkäät kommentit. Hienoa! Hyviä esimerkkejä rasismin ja tyhmyyden yhtäläisyydestä.
- VoiRistusSentään30
Mitä oletko paskarassisti kun et hyväksy hartaiden muslimeiden tekoja, eli pahoinpidellä ja raiskata vääräuskoisia, jos hyväksyt ne olet harras muslimi koska muslimi veli ei koskaan tuomitse veljeään ja jos et olet todella tyhmä koska puolustat henkisestisairaita islamin uskoisia. Ps ja oikeesti isis terroristit ovat islamin uskoisia jos et tiennyt.
- soininveli
VoiRistusSentään30 kirjoitti:
Mitä oletko paskarassisti kun et hyväksy hartaiden muslimeiden tekoja, eli pahoinpidellä ja raiskata vääräuskoisia, jos hyväksyt ne olet harras muslimi koska muslimi veli ei koskaan tuomitse veljeään ja jos et olet todella tyhmä koska puolustat henkisestisairaita islamin uskoisia. Ps ja oikeesti isis terroristit ovat islamin uskoisia jos et tiennyt.
Kyllähän sinä olet. Ei islam tai muslimisuus pakota raiskaamaan kuten ei Jammu setää pakottanut kristinusko. Rikoksia ei saakaan hyväksyä mutta ei myös yleistyksiä.Oikeasti isis terroristit perustelee toimiansa lähes samoin kuin kotimaiset rasistitķin.
- opettelelukemaan
soininveli kirjoitti:
Vai vaihtuu sinulla osastolla hoitajat ja potilaat, kiva kuulla? Kerro terveisiä ja parane pian.Opettele ja lue enemmän!!! Eikö muslimeille opetetakkaan lukutaitoa..Norjalais sekopää oli äärioikeistolainen joka tappo viattomia sosialistinuoria aivan kuten muslimitkin tappaa iskuillaan viattomia "vääräuskosia"
- 86778787o7787o
opettelelukemaan kirjoitti:
Opettele ja lue enemmän!!! Eikö muslimeille opetetakkaan lukutaitoa..Norjalais sekopää oli äärioikeistolainen joka tappo viattomia sosialistinuoria aivan kuten muslimitkin tappaa iskuillaan viattomia "vääräuskosia"
Ääri islam ja ääri islamfobia on sama asia samoilla perusteilla. Molemmat saa voimansa tietämättömyydestä ja tyhmyydestä.
- vääräoppinen
86778787o7787o kirjoitti:
Ääri islam ja ääri islamfobia on sama asia samoilla perusteilla. Molemmat saa voimansa tietämättömyydestä ja tyhmyydestä.
Kuten islam vain tietämättömät täys ääliöt kumartelee Mekkaan
- soininveli
vääräoppinen kirjoitti:
Kuten islam vain tietämättömät täys ääliöt kumartelee Mekkaan
Tai ristiä..
- uskonnotsyvältä
soininveli kirjoitti:
Tai ristiä..
Islam on yleistä maissa ja niiden ihmisten uskontona, joissa koulutustaso on alhainen ja näin ollen porukka on tietämätöntä ja vähäjärkistä. Tosin myös kristinusko yms. kumpuaa yleisesti heikon mielenterveyden seurauksena.
- SinulleJihadinYstävä
Eli kun olen törmännyt aika moneenkin hartaaseen islamin uskoiseen, ja suhtaudun niihin kriittisesti enkä halua niitä suomeen, koska eivät sopeudu tänne, niin en voi olla ateisti. No ehkä kymmenen prosentin luokkaa niistä sopeutuu jotenkuten ja se oikeuttaa loppujen ahdasmielisyyden ja sairaat teot uskonnon nimissä. Niin hae oikeesti apua itsellesi. Jos sinä haluat punavihreässä kuplassasi pilata tämän maan niin minä en koska pidän lintukodosta.
- soininveli
Eli kun olen törmännyt moneen rasistiin jasuhtaudun niihin kriittisesti enkä halua niitä suomeen. Koska ovat tyhmiä ja loisivat minun verorahoillani. No ehķä 10% käy töissä ja ei ole alkoholisoittuneita. Mutta se ei oikeuta noiden loppujen ahdasmielisyyden ja sairaat teot uskonsa puolesta. Niin hae oikeesti apua itsellesi. Jos sinä haluat ahdasmielisessä kuplassasi pilata tämän maan niin minä en koska pidän lintukodosta.
- SinulleJihadinYstävä
Eli oletkin rasisti suomalaisia kohtaan eihän siinnä mitään, otat lentolipun vaikka somaliaan niin sillä ei ole juoppoja eikä rasisteja vain ja ainoastaan rauhanomaisia hartaita muslimeita. Etkö muuten ole ihmetellyt kun suurinosa näistä sinun hartaista muslimikavereista ei käy töissä, niin kuitenkin niillä on asunnot ja tulevat toimeen. Niin mistähän ne rahat tulee.
- soininveli
Ei et ymmärtänyt. Olen rasisti rasisteille, sillä ei ole suomalaisuuden kanssa mitään tekemtä. Olen myös ihmetelly miksi monet rasistit ei käy töissä ja heillä on asunnot ja tulevat toimeen. Mistähän ne rahat tulee.
- montunreunallekuulut
soininveli kirjoitti:
Ei et ymmärtänyt. Olen rasisti rasisteille, sillä ei ole suomalaisuuden kanssa mitään tekemtä. Olen myös ihmetelly miksi monet rasistit ei käy töissä ja heillä on asunnot ja tulevat toimeen. Mistähän ne rahat tulee.
Pahin rasisti on kuitenkin se joka tunkeutuu maahan väärin perustein ja kuvittelee olevansa lakien yläpuolella kohdellen auttajiaan ylimielisenä hakkuen heitä rasistiksi. Kuten tämä täydellinen idiootti-veli, raukka ja pelkuri rintamakarkuri.
- soininveli
montunreunallekuulut kirjoitti:
Pahin rasisti on kuitenkin se joka tunkeutuu maahan väärin perustein ja kuvittelee olevansa lakien yläpuolella kohdellen auttajiaan ylimielisenä hakkuen heitä rasistiksi. Kuten tämä täydellinen idiootti-veli, raukka ja pelkuri rintamakarkuri.
Minun maahan tulosta on jo niin kauan että minua voi pitää jo suomalaisena.
- SinulleJihadinYstävä
Eli muslimi saa olla rasisti mutta suomalainen ei. Eli olet ihmetellyt miksi moni suomalainen saa asunnon ja toimeen tulon täältä tekemättä mitään ne ovat suomalaisia suomessa syntyneitä ja osa juoppojakin totta. Mutta ei niitä viedäkkään täältä muualle elätettäväksi. Miksi tänne pitäisi tuoda yhtään muslimi rasistia loisimaan ja valmistumaan pyhään sotaab isis joukoissa.
- soininveli
Eli sinä saa olla rasisti mutta järkevät ei ole.Kyllä tuolla ruotsissa on aiķa lämpöiset muistot slussenin sisseistä jotka ryyppäsivät ja rälläsivät mamuina.
Tänne tulevat ovat pakolaisia ei muslimeita. Tänne tullaan maista joissa on sota. Nyt enemmistö on muslimeita ja se ei minua haittaa. Kaikki uskonnot ovat hanurista mutta uskonnonvapauden nimissä uskokoon ken haluaa.
Minulla ei pakolaisista ja ulkomaalaisista ole kuin positiivista sanottavaa. Toisin kuin teikäläisistä. Puolet isis joukkoihin menevistä on umpisuomaisia.. soininveli kirjoitti:
Eli sinä saa olla rasisti mutta järkevät ei ole.Kyllä tuolla ruotsissa on aiķa lämpöiset muistot slussenin sisseistä jotka ryyppäsivät ja rälläsivät mamuina.
Tänne tulevat ovat pakolaisia ei muslimeita. Tänne tullaan maista joissa on sota. Nyt enemmistö on muslimeita ja se ei minua haittaa. Kaikki uskonnot ovat hanurista mutta uskonnonvapauden nimissä uskokoon ken haluaa.
Minulla ei pakolaisista ja ulkomaalaisista ole kuin positiivista sanottavaa. Toisin kuin teikäläisistä. Puolet isis joukkoihin menevistä on umpisuomaisia..Mikä sota Somaliassa tai Pohjois-Afrikassa on?
- 56777888
jagdpanzer kirjoitti:
Mikä sota Somaliassa tai Pohjois-Afrikassa on?
Katso googlesta.
- JaKulttuuriRikastuu
Siellä on ikuinensota joka tuottaa ikusia herrakansan pakolaisia joita sinun pitää kunnioittaa, jotka tykkäävät suomen sosiaalturvasta. Tosin sinua ne pitää vääräuskoiena sikaa syövänä juoppona.
- soininveli
JaKulttuuriRikastuu kirjoitti:
Siellä on ikuinensota joka tuottaa ikusia herrakansan pakolaisia joita sinun pitää kunnioittaa, jotka tykkäävät suomen sosiaalturvasta. Tosin sinua ne pitää vääräuskoiena sikaa syövänä juoppona.
Kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa jopa sitä juoppoa rasistia. Vaikka he pitävät minua suvakkina ja kukkahattusetänä.
56777888 kirjoitti:
Katso googlesta.
Juu kattelin, ei sotaa kummassakaan. Ei ne sotia karkuun lähe vaan loisimaan muihin maihin.
- soininveli
jagdpanzer kirjoitti:
Juu kattelin, ei sotaa kummassakaan. Ei ne sotia karkuun lähe vaan loisimaan muihin maihin.
Kattelit, hienoa. Sitten välipala ja päikkäreille.
- EiMuutaKunHyvääJihadia
Ei sillä ole väliä miksi sinun kaltaisesi maailmanparantaja ja hyväuskoinen tollo minua sanoo koska olen jo vajonnut tasollesi. Puolet isis taistelijoista oli kantasuomalaisia okei sinulla on siis sisäpiirin tietoa. Niin olihan esim tapanilan raiskaajatkin suomalaisia, tosin vanhemmat eivät samoin ranskassa lehtitalo iskuntekijät olivat ranskalaisia jne. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että jos suomalainen juoppo juo itsensä hengiltä niin se on sen oma asia ja yhteiskunta sen maksaa mutta sitä ei lähetetä minkään muun maan elätettäväksi. Mutta jos kerran tänne tullaan ikuistasotaa ja pahaa maailmaa pakoon tarkoituksena olla lähtemättä ikinä pois ja tekemään rikoksia sitä en käsitä. Ja vielä todella korkealla prosentilla ja nimenomaa väkivältarikoksia tähän sanot tietysti että tilastot valehtelee. Ja pakolaisten laatu, suomesta sotaa lähti pakoon pakoon pienet lapset, tänne tulee aikuiset äijät niin varmasti vihreiden lasien läpi ne näyttää lapsilta. Jos suomessa olisi viime sodan aikana tehty noin puhuisimme venäjää onneksi suomalaiset miehet eivät olleet kaltaisiasi paskahousuja. Ja suomesta lähti laman aikana ihmisiä ruotsiin töihin ei ikuisella sosiaalituella elämään tosin osa alkoholisoitui siellä mutta eivät ne raiskanneet ruotsalaisia naisia. Jos et ole sattunut huomaamaan niin ruotsissa menee näiden allahin jätöksien kanssa vielä huonommin tosin sinusta se varmaan on ruotsalaisten syytä ja kuuluu uskontoon ja kulttuuriin.Voisitko kertoa mihin länsi-euroopan maahan muslimipakolaiset ovat integroituneet hyvin minä en tiedä.Onneksi maamme ei ole sinun kaltaistesi paska housujen varassa muuten varmaan meidän äidinkielikin olisi somalia ja rikostilastot järkyttävät ihmisoikeuksista puhumattakaan .Varmaan ne hyväksyvät kaltaisesi paskahousun ystäväkseen koska emme onneksi ole muslimimaa emmekä toivottavasti tulekkaan tosin se ei kyllä riipu kaltaisistasi mitenkään. Ja tohon tulopuoleen niin veikkaan että joudun vielä tahtomattani elättämään näitä pyllistelijöitä enmman kun sinä koska yritykseni on suomessa. Jos minä olen mielestäsi rasisti niin sinä olet sitte maanpetturi.
- soininveli
Tiesitkö että ruotsissa on 2% suomalaisia mutta syyllistyvät 5% tuomituista raiskauksista. Johtuuko raiskaaminen suomen geeneistä,uskonnosta vai ihon väristä? Pakolaiset valitsee suomen viranomaiset ja varmasti tasapuolisesti ja mielellään perhekunnittain. Jos taas puhut turvapaikan hakijoista niin ne yleensä on miehiä. Kuten oli slussenin sissitkin. Yleensä miehet menee etsimään työtä ja toimeentuloa. Sitten perästä tulee perhe. Näin se on ollut kautta historian.
Elätänkö rehellistä mamua vai juoppoa rasistia, ihan sama. Mamusta on enemmän hyötyä suomelle? - Killi777
soininveli kirjoitti:
Tiesitkö että ruotsissa on 2% suomalaisia mutta syyllistyvät 5% tuomituista raiskauksista. Johtuuko raiskaaminen suomen geeneistä,uskonnosta vai ihon väristä? Pakolaiset valitsee suomen viranomaiset ja varmasti tasapuolisesti ja mielellään perhekunnittain. Jos taas puhut turvapaikan hakijoista niin ne yleensä on miehiä. Kuten oli slussenin sissitkin. Yleensä miehet menee etsimään työtä ja toimeentuloa. Sitten perästä tulee perhe. Näin se on ollut kautta historian.
Elätänkö rehellistä mamua vai juoppoa rasistia, ihan sama. Mamusta on enemmän hyötyä suomelle?Tiesitkö, että tuo ruotsi vertaus ei pidä paikkaansa? Muka totuuksia heitellessäsi teet vaan itsestäsi suuren pellen.
- soininveli
Killi777 kirjoitti:
Tiesitkö, että tuo ruotsi vertaus ei pidä paikkaansa? Muka totuuksia heitellessäsi teet vaan itsestäsi suuren pellen.
Sekö,että valkoinen ihonväri pistää raiskaamaan, kristinusko on syyllinen raiskauksiin vai että suomalaiset on geneettisesti raiskaaja kansa? Tosin voi pohtia kuinka oikein on jos suomalaisen sijalle laittaa sanan somali.
- Killi777
soininveli kirjoitti:
Sekö,että valkoinen ihonväri pistää raiskaamaan, kristinusko on syyllinen raiskauksiin vai että suomalaiset on geneettisesti raiskaaja kansa? Tosin voi pohtia kuinka oikein on jos suomalaisen sijalle laittaa sanan somali.
Noi sun prosenttiluvut on täyttä paskaa, kuten myös kirjoittelusi. Mukava aina lukea, miten kaltaisesi mulkku puolustaa mamuja ja halveksii suomalaisia ja vielä Suomessa. Muuta hinttari veks.
soininveli kirjoitti:
Elätänkö rehellistä mamua vai juoppoa rasistia, ihan sama. Mamusta on enemmän hyötyä suomelle?Taidat lämpimikses kirjoittaa puhasta paskaa. Kumpikaan luku ei ole lähelläkään oikeaa.
- KulttuuriRikastuu
Mutta muslimit tekevät 77% raiskauksista ruotsissa ja niitä on siellä 5%. Sen voi tarkistaa ja se on totta.
- EiMuutaKunHyvääJihadia
Tiesitkö muslimeiden lukumäärä ruotsissa on 5% ja niiden tekemät raiskauset ovat 77% kaikista raiskauksista ruotsissa. Eli pakolaisista perheelliset miehet eivät puolusta kotimaataan, turvapaikan hakiamiehet jättävät naiset ja lapset jää sotimaan kuuluu varmaan taas siihen kulttuuriin ja uskontoon. Hakivatko suomalaiset slussenille päätyneet juopot 60 luvulla tosiaan turvapaikkaa mikä sota suomessa oli silloin menossa,eikä ruotsalaisten ollut pakko ottaa niitä sinne toisin kun meidän näitä rikostilastojen rikastuttajia? Minä elätän miellumin aina ensin omanmaan kansalaisia, esim pieneläkeläisiä ja vähävaraisia jotka joutuvat käymään leipäjonoissa ja vaikka alkoholisteja,kun jotain afrikkalaisia khattia käyttäviä ylimielisiä ylpeitä sosiaalituilla eläviä maahantunkeutja muslimeita.Montako olet muuten nähnyt leipäjonossa.
- äölkjgddgjjk
Eli Ruotsissa ei kukaan muu raiskaa, paitsi suomalaiset ja muslimit. Mitenkä en ole yhtään yllättynyt.
- soininveli
äölkjgddgjjk kirjoitti:
Eli Ruotsissa ei kukaan muu raiskaa, paitsi suomalaiset ja muslimit. Mitenkä en ole yhtään yllättynyt.
Eli ruotsalaiset on ainoita ei raiskaajia, mielenkiintoista. Tiesitkö että suomessa ehtävistä,raiskauksista 70% on suomalaisten tekemiä ja suurimmat ryhmät ulkomaalaisten raiskauksissa on yllätys ruotsalaiset ja virolaiset. Mutta olisiko uskonto siihen syypää? En oikein jaksaisi uskoa.
Minä en elätä ketään mielellään, kaikille pitäisi löytää mieleistä ja hyödyllistä työtä. Mamut pyörittävät jo rennusteollisuutta, siivousalaa, kuljettajien ammattiryhmää, ravintola-alaa, hoivasektotia. Mutta juopot suomalaisrasistit? Ei ne ole oikein kysyttyjä millään alalla. Näissä maissa joista suurin osa lähtee pakolaisiksi on kyseessä sisällissota ei maahan hyökänneet vieraat joukot. Ei ole mitään vihollista on erilailla uskovia,heimoja,klaaneja,rotuja. Sisällisodat ovat kaikista sodista verisimpiä, sen me suomalaisetkin tiedetään.
Leipäjonossa en ole käynyt mutta kuullut että aikamoinen kirjo kieliä siellä kuulee. - c1r
soininveli kirjoitti:
Eli ruotsalaiset on ainoita ei raiskaajia, mielenkiintoista. Tiesitkö että suomessa ehtävistä,raiskauksista 70% on suomalaisten tekemiä ja suurimmat ryhmät ulkomaalaisten raiskauksissa on yllätys ruotsalaiset ja virolaiset. Mutta olisiko uskonto siihen syypää? En oikein jaksaisi uskoa.
Minä en elätä ketään mielellään, kaikille pitäisi löytää mieleistä ja hyödyllistä työtä. Mamut pyörittävät jo rennusteollisuutta, siivousalaa, kuljettajien ammattiryhmää, ravintola-alaa, hoivasektotia. Mutta juopot suomalaisrasistit? Ei ne ole oikein kysyttyjä millään alalla. Näissä maissa joista suurin osa lähtee pakolaisiksi on kyseessä sisällissota ei maahan hyökänneet vieraat joukot. Ei ole mitään vihollista on erilailla uskovia,heimoja,klaaneja,rotuja. Sisällisodat ovat kaikista sodista verisimpiä, sen me suomalaisetkin tiedetään.
Leipäjonossa en ole käynyt mutta kuullut että aikamoinen kirjo kieliä siellä kuulee.Miksi meillä on juoppoja? Vastaus: koska muualta tulevat tekevät heille sopivat työt. Suomen pahoinvointi on kaikesta vihreästä ajattelusta huolimatta maahanmuuton syytä. Rahat menevät maahanmuuttaijien hyysäämiseen, kun ne voitaisiin käyttää suomalaisten juoppojen ihmisarvoisen elämän palauttamiseen. Meillä on kuntoutusta tarvitsevia linja-auton kuljettajia, ravintolatyöntekijöitä, hoivaihmisiä jne, joiden kuntoutukseen tarvittavat varat tuhlataan tuollaisten "soininveljien" maaiman parantajien hihhulointiin. Näistä maahanmuuttajista vain harva tekee työtä, jota ei rahoiteta verovaroin. Pari linja-autokuskia ei tilannetta miksikään muuta. Eivätkä heidän jälkeläisensäkään tätä maata tule rakentamaan. Se on jo Somaaleista nähty.
- soininveli
c1r kirjoitti:
Miksi meillä on juoppoja? Vastaus: koska muualta tulevat tekevät heille sopivat työt. Suomen pahoinvointi on kaikesta vihreästä ajattelusta huolimatta maahanmuuton syytä. Rahat menevät maahanmuuttaijien hyysäämiseen, kun ne voitaisiin käyttää suomalaisten juoppojen ihmisarvoisen elämän palauttamiseen. Meillä on kuntoutusta tarvitsevia linja-auton kuljettajia, ravintolatyöntekijöitä, hoivaihmisiä jne, joiden kuntoutukseen tarvittavat varat tuhlataan tuollaisten "soininveljien" maaiman parantajien hihhulointiin. Näistä maahanmuuttajista vain harva tekee työtä, jota ei rahoiteta verovaroin. Pari linja-autokuskia ei tilannetta miksikään muuta. Eivätkä heidän jälkeläisensäkään tätä maata tule rakentamaan. Se on jo Somaaleista nähty.
Eli suomessa ei ollut juoppoja ennen mamuja,hehheeeee. Aivan niin, mitäpä me viinan päälle olisi tajuttu. Kas kun niihin hoiva,rakennus, ravintola aloille ei oiķein suomalaiset hae..Kuntoutusta kyllä kannattaa kehittää mutta kuinka realistista on kuvitella sen muuttavan työmarkkinoita suomalaisemmiksi. Monet on jo niin sairaita etteivät he selvinpäinkään kelpaa töihin.Mutta hyvä heille ja sukulaisille, ystäville että he ovat kuivia. Näistä maahanmuuttajista yhä useampi tekee työtä jota ilman suomi seisahtuu. Heitä tulee lisää ja suomi kansainvälistyy. Minusta hienoa ja isot tervetulo toivotukset uusille suomalaisille.
Mamuja tämä maa kaipaa. - C1R
soininveli kirjoitti:
Eli suomessa ei ollut juoppoja ennen mamuja,hehheeeee. Aivan niin, mitäpä me viinan päälle olisi tajuttu. Kas kun niihin hoiva,rakennus, ravintola aloille ei oiķein suomalaiset hae..Kuntoutusta kyllä kannattaa kehittää mutta kuinka realistista on kuvitella sen muuttavan työmarkkinoita suomalaisemmiksi. Monet on jo niin sairaita etteivät he selvinpäinkään kelpaa töihin.Mutta hyvä heille ja sukulaisille, ystäville että he ovat kuivia. Näistä maahanmuuttajista yhä useampi tekee työtä jota ilman suomi seisahtuu. Heitä tulee lisää ja suomi kansainvälistyy. Minusta hienoa ja isot tervetulo toivotukset uusille suomalaisille.
Mamuja tämä maa kaipaa.Jos maahanmuuttajiin tulattu raha kohdennettaisiin suomalaisten työttömien auttamiseen, vähenisivät sosiaalimenot huikeasti. Tuo säästynyt raha elvyyttäisi valtion ja kuntien talouden pois nykyisestä velkakierteestä. Ei Suomi oikeasti mitään halpatyövoimaa omassa maassaan tarvitse asuttaa. Jo nyt halvan työn tekijöitä saadaan tarvittaessa jopa Thaimaasta saakka. Tekevät täällä vähän aikaa hommia ja palaavat sitten takaisin kuomittamatta tämän maan verokertymiä.
Maahanmuuttajien pyörittämät ravintolat ja pitzeeriat jaksavat ihmetyttää ainakin minua. Juuri koskaan ei näy asiakkaita, mutta silti ne "toimivat" vuositolkulla. Pyörittääkö koko suku firmaa aina uusilla starttirahoilla vai miten se voi kannattaa.
Vietnamin venepakolaiset lienevät ainoat maahanmuuttajat, jotka saatiin integroitua yhteiskuntaan. Muista maahanmuuttoryhmistä on ollut pelkästään menoja, pari siivoojaa tai bussikuskia ei kokonaistilannetta mihinkään muuta.
Hädänalaisten auttaminen Suomessa on kustannustehotonta toimintaa, joka auttaa muutamaa yksilöä, valtavien ihmisjoukkojen jäädessä täysin heitteille. Joillekin täällä tällainen omantunnonpuhdistus riittää, eli autetaan yhtä ja unohdetaan miljoonat. Suomen pakolaispolitiikka ja maahanmuuttopolitiikka on tähän asti epäonnistunut täysin ja samalla tavalla jatkalla se ei tule onnitumaan ikinä. - soininveli
Ennen mamuja luulisi ettei suomessa ollut syrjäytyneitä,työttömiä ollenkaan. Vasta mamut toi köyhyyden mukanaan.Vai ei pizzerioissa käy ketään ja homma kannattaa. Ravintola hommiin ei saa edes starttirahaa. Mitä luulet siellä tapahtuvan? Ravintolaala on yksin tarkimmin seulotuista ammattiryhmistä. Käy poliisi,alkoholitarkastajat,terveystarkastajat,tulli,verottaja..Mitä luulet siellä tapahtuvan? Suomessa on ollut meidän suomalaisten oman maahanmuuton jälkeen useita maahanmuutto sykliä. Ruotsalaiset, venäläiset, tataarit,juutalaiset,saksalaiset,inkeriläiset,somalit,arabit,vietnam,chile ja kaikki ovat hyvin kotoutuneet. Suomen pakolaispolitiikka ollut turhankin tiukka ja Ruotsia seuraten väärä. Ruotsin talouskasvun yksi suuri syy on maahanmuutto.
- C1R
soininveli kirjoitti:
Ennen mamuja luulisi ettei suomessa ollut syrjäytyneitä,työttömiä ollenkaan. Vasta mamut toi köyhyyden mukanaan.Vai ei pizzerioissa käy ketään ja homma kannattaa. Ravintola hommiin ei saa edes starttirahaa. Mitä luulet siellä tapahtuvan? Ravintolaala on yksin tarkimmin seulotuista ammattiryhmistä. Käy poliisi,alkoholitarkastajat,terveystarkastajat,tulli,verottaja..Mitä luulet siellä tapahtuvan? Suomessa on ollut meidän suomalaisten oman maahanmuuton jälkeen useita maahanmuutto sykliä. Ruotsalaiset, venäläiset, tataarit,juutalaiset,saksalaiset,inkeriläiset,somalit,arabit,vietnam,chile ja kaikki ovat hyvin kotoutuneet. Suomen pakolaispolitiikka ollut turhankin tiukka ja Ruotsia seuraten väärä. Ruotsin talouskasvun yksi suuri syy on maahanmuutto.
Et ehkä ole huomannut, että Suomessa on massatyöttömyys, joka pahenee hurjaa vauhtia. Vanhoihin aikoihin vertaaminen ei onnistu nykytodellisuudessa. Mamuihin tuhlatut rahat tulisi käyttää suomalaisten massatyöttömyyden torjuntaan. Suomalaisia on paljon helpompi uudelleenkouluttaa kuin huonon koulutuspohjan omaavia mamuja. Meidän kirstuistamme ovat rahat loppu ja mamuja vastaanotetaan velkarahalla. Kun saamme oman maan asiat kuntoon, on meillä varaa paremmilla resursseilla parantaa koko muu maailma.
Ruotsiin vertaaminen on vaikeaa, sillä Ruotsi on oikeasti rikas valtio Suomeen verrattuna. Tähän nykymenoon eivät Ruotsinkaan rikkaudet tule riittämään. Ruotsista löytyy monia lähiöitä, joihin alkuperäisväestöllä ei ole mitään asiaa pimeällä. Sellaista varmaan kaipaat tännekin, koska kotouttaminen ei tule onnistumaan suurimmalle osalle nykyisin maahan pyrkiville. - soininveli
C1R kirjoitti:
Et ehkä ole huomannut, että Suomessa on massatyöttömyys, joka pahenee hurjaa vauhtia. Vanhoihin aikoihin vertaaminen ei onnistu nykytodellisuudessa. Mamuihin tuhlatut rahat tulisi käyttää suomalaisten massatyöttömyyden torjuntaan. Suomalaisia on paljon helpompi uudelleenkouluttaa kuin huonon koulutuspohjan omaavia mamuja. Meidän kirstuistamme ovat rahat loppu ja mamuja vastaanotetaan velkarahalla. Kun saamme oman maan asiat kuntoon, on meillä varaa paremmilla resursseilla parantaa koko muu maailma.
Ruotsiin vertaaminen on vaikeaa, sillä Ruotsi on oikeasti rikas valtio Suomeen verrattuna. Tähän nykymenoon eivät Ruotsinkaan rikkaudet tule riittämään. Ruotsista löytyy monia lähiöitä, joihin alkuperäisväestöllä ei ole mitään asiaa pimeällä. Sellaista varmaan kaipaat tännekin, koska kotouttaminen ei tule onnistumaan suurimmalle osalle nykyisin maahan pyrkiville.Maailma muuttu ja suomi ja sen asukkaat mukana.
- C1R
soininveli kirjoitti:
Maailma muuttu ja suomi ja sen asukkaat mukana.
Maailman muuttumiselle emme paljoakaan mahda, mutta Suomen asioista voimme vielä päättää. Ellei pian lopeteta älytöntä maahanmuuttoa, meille käy kuten Ruotsissa, joka on jo pahasti lirissä avoimen sylinsä kanssa: http://paavotajukangas.com/
soininveli kirjoitti:
Siis voi hyvä helvetti! Kui syvällä sun pää on sun omassa perseessä! Jos ottaisit sen pois sieltä niin huomaisit kui hyvin arabit ja somput on OIKEASTI sopeutunu! Onko Göteborgin ja Malmön tilanne sen valtaisan talouskasvun ansiota?!
- KulttuuriRikastuu
Hei se kannataa vihreitä mitä muuta voi odottaa! Katso muuten huviksesi Pentti Linkolan haastatteluja on muuten niitä ihan ensimmäisiä vihreitä.
- soininveli
KulttuuriRikastuu kirjoitti:
Hei se kannataa vihreitä mitä muuta voi odottaa! Katso muuten huviksesi Pentti Linkolan haastatteluja on muuten niitä ihan ensimmäisiä vihreitä.
Linkola on hieno mies. Elää aika pitkälti kuin opettaa.
- TodellaHyvääJihadiaSulle
Kiva kun otit työperäiset maahanmuuttajat mukaan. Niillä on yhtä vähän tekemistä ikuisista sossun tukea saavien muslimipakolaisten kanssa, kun niillä sun mainostamilla slussenin rappio alkoholisteilla. Tosin eihän niillä muslimeilla ole ollut kun 25 vuotta aikaa korjata tämä työllisyys asia, no eipäs liioitella onhan niitä se 10% töissä sossu hommissa pakolaisasiamiehinä ,tulkkina omalle muijalleen kovaa korvausta vastaan tietenkin jne eli tosi tuottavia. No edelleen ne muslimit raiskaa 17 kertaa enemmän kun suomalaiset suomessa ajatele kun niitä olisi miljoona.En tiennytkään että mamut pyorittää minunkin yritystä täytyy kysyä niiltä huomenna koska saan liksani. Niin ja niistäkin kaikki ottaa huikkaa mutta eivät tietenkään työaikana eivätkä ole alkoholisteja, eli ei yhtään muslimia koska nämä työperäiset maahanmuuttajat eivät pidä niistä, ei kyllä ole yksikään koskaan tullut töitä kyselemään.Eivät muuten nämä työperäiset maahanmuuttjatkaan haluasi millään niitä omaan kotimaahansa, arvaat varmaan minne. Sisällissodista saa siis äijät lähteä ja jättää naiset ja lapset raiskattavaksi kuten somaliassa kun niillä on eri uskoisia niin paljon tosin ei hengissä muita kun muslimeita. Leipäjonossa ei ole yhtään afrikan muslimia mistähän se kertoo. Muuten se julkinen mestaaja jihadisti jonh on toisen polven englantilainen muslimi ja alkuperäinen kansalaisuus on ....!
- TodellaHyvääJihadiaSulle
Ps. enemmistö mulla duunissa olevat on ihan suomalaisia noin 40 ei siis paljon mutta jotain kuitenkin. alan saat poimia itse tosta listastasi. Unohtui!
- soininveli
Ei kela ole sinun työpaikka vaikka rahaa sieltä haetkin. Mahtavat sossun naiset naureskella kun oksennukset rinnuksilla kehut töihin tulleesi..Somaleita jotka tiedän on ainakin kätilöinä,sairaanhoitajina,lähihoitajina,taksi ja bussikuskeina,kokkeina, sähköasentajina,opettajina,yrittäjinä,tulkkeina,malleina,nuoriso ohjaajina... Nämä nyt tulee nopeasti mieleen. Kaltaisiassi työttömiä luusereita on ainakin....jaa-a..
Muuten malmön salaperäinen mamujen ampuja oli mamu. Suomalaistaustainen mies, aika jännää. Uskonto ja ihonväri pisti ampumaan. - TodellaHyvääJihadiaSulle
Eli normi kateellinen viherstalinisti, mene muuten viroon kysymään kuinka paljon ne haluaa rikastuttaa kulttuuriaan muslimipakolaisilla eivät ottaisi yhtään mutta kun tämä saatanan eu pakottaa. Veikkaan että ovat aika äkkiä täällä koska virossa ei ole kellään kela goldia varsinkaan niille 6,1 kaapuakan lapselle .Huomenna on hauskaa nauraa tälle viestiketjulle ja viherstalinisteille. Eli niitä muslimeita on se 10% töissä ja suurin osa kunnilla tai valtiolla suojatöissä todella helppo korvata, missä toi kokki on töissä ei ainankaan ravintolassa koska siellä tarjoillaan viinaa jonka uskonto kieltää eikä khattia. Ei kun kohti afrikkaa ei tule ikävä mene itse mukana eihän tollanen suomalaisia vihaava paska rassisti halua täällä olla sikaasyövien, viinajuovien, vääräuskoisten seassa.
- soininveli
TodellaHyvääJihadiaSulle kirjoitti:
Eli normi kateellinen viherstalinisti, mene muuten viroon kysymään kuinka paljon ne haluaa rikastuttaa kulttuuriaan muslimipakolaisilla eivät ottaisi yhtään mutta kun tämä saatanan eu pakottaa. Veikkaan että ovat aika äkkiä täällä koska virossa ei ole kellään kela goldia varsinkaan niille 6,1 kaapuakan lapselle .Huomenna on hauskaa nauraa tälle viestiketjulle ja viherstalinisteille. Eli niitä muslimeita on se 10% töissä ja suurin osa kunnilla tai valtiolla suojatöissä todella helppo korvata, missä toi kokki on töissä ei ainankaan ravintolassa koska siellä tarjoillaan viinaa jonka uskonto kieltää eikä khattia. Ei kun kohti afrikkaa ei tule ikävä mene itse mukana eihän tollanen suomalaisia vihaava paska rassisti halua täällä olla sikaasyövien, viinajuovien, vääräuskoisten seassa.
Miksi mennä merta edemmäs kalaan? Kokit ei nykyään juo työaikana viinaa, aika yllättävää mutta totta. Kun aamulla krapulassa heräilet niin tokkopa ensimmäisenä naurattaa. Ssuntäti kyselee papereita mitä ei ole ja miksi et hakenut töitä vaikka kehoitettiin. Mutta kun siitä selviät voit tulla taas nettii purkamaan pahaa oloa ja ahdistusta. Islamin syytä kun ei ole kavereita eikä mikään onnistu..
- eimuslimianna
Miks viherhipit eivät ole huolissaan esmes Syyrian lapsista ja naisista jotka nämä arkajalka muslimimiehet jättävät kärsimään leireihin lähtömaahan?? Ainiin vihreet suosii miehiä ja Jani, Pekka ym.homppelit saa uusia leluja
- soininveli
Syyrian pakolaiset haetaan leireiltä ja he tulevat lähes järjestäen perhekunnittain. Jos pnempinä yksiköinä niin äidit ja lapset yhdessä. Se on ollut linja aina ja se ei ole puoluepolitiikkaan sidottua vaan humaanisuuteen.
- arkajalkamuslimit
soininveli kirjoitti:
Syyrian pakolaiset haetaan leireiltä ja he tulevat lähes järjestäen perhekunnittain. Jos pnempinä yksiköinä niin äidit ja lapset yhdessä. Se on ollut linja aina ja se ei ole puoluepolitiikkaan sidottua vaan humaanisuuteen.
Taitaa Syyriassa olla paljon homoperhekuntia siis vihreiden kannattajia kun satamakuvissa ei näy kuin taistelukuntoisia ja -ikäisiä jätkiä.
- soininveli
arkajalkamuslimit kirjoitti:
Taitaa Syyriassa olla paljon homoperhekuntia siis vihreiden kannattajia kun satamakuvissa ei näy kuin taistelukuntoisia ja -ikäisiä jätkiä.
En tiedä mistä homoeroottisilta satama sivuilta katselet.
- arkajlkamuslimit
soininveli kirjoitti:
En tiedä mistä homoeroottisilta satama sivuilta katselet.
Eri kanavien uutiskuvia mm. Kreikan rannikolta missä hädänalaiset arkajalka muslimijätkät ovat hymyilevänä nahkarotseissaan, naisia tai lapsia ei näy. Onko uutiskuvat homoeroottisia? Ei, kerroit, että he tulevat perhekunnittain joten he ovat homoperheitä siis hippien kannattajia.
- soininveli
arkajlkamuslimit kirjoitti:
Eri kanavien uutiskuvia mm. Kreikan rannikolta missä hädänalaiset arkajalka muslimijätkät ovat hymyilevänä nahkarotseissaan, naisia tai lapsia ei näy. Onko uutiskuvat homoeroottisia? Ei, kerroit, että he tulevat perhekunnittain joten he ovat homoperheitä siis hippien kannattajia.
Kas kun minun televisiossa näkyy perheitäkin. Meillä varmaan eri telkkarit.
- arkajalkamuslimit
soininveli kirjoitti:
Kas kun minun televisiossa näkyy perheitäkin. Meillä varmaan eri telkkarit.
Katsot saudien kanavaa vai? 99,9% tulijoista on halveksittavia rintamakarkureita ja vellihousuja jotka jättää naiset ja lapset kun lähtevät loisiin eurooppaan.
- soininveli
arkajalkamuslimit kirjoitti:
Katsot saudien kanavaa vai? 99,9% tulijoista on halveksittavia rintamakarkureita ja vellihousuja jotka jättää naiset ja lapset kun lähtevät loisiin eurooppaan.
Olisiko tuo yle vielä kuitenkin kotimainen?
- arkajalkamuslimit
soininveli kirjoitti:
Olisiko tuo yle vielä kuitenkin kotimainen?
Yhdessäkään Ylen uutisissa olleista kuvista välimeren ylittäneistä rintamakarkureista ei ole näkynyt naisia tai lapsia. Usein silmälasit korjaavat näön virheet kenties niistä olisi apua myös sulle?
- EiMitään
Mitä kukkahattutädit tekee lapsilla ja naisilla?
- Järki.käteen
Miksi muka "hinnalla millä tahansa"? Aika järjetön heitto.
Maailma on täynnä pakolaisia, kuka mistäkin syystä joutunut lähtemään kotoaan, ja siksi on aivan turhaa väittää, että miljoonat ihmiset aivan aidosti kuvittelisivat, että muuttamalla toiseen maahan saisi elää huolettomana ja ilman työntekoa vastaanottajamaan kustannuksella. Kyllä suurimmalla joukolla on hengenhätä.
Myöskin on aika tyhmää antaa se mielikuva, että jokainen muslimi on raiskaaja, ainakin suunnitelisi, ainakin olisi taipumusta, ainakin yrittäisi, jos voisi.
Suomalainen yhteiskunta sulauttaisi tänne kyllä muitakin uskontokuntia kuin luterilaiset, ja ne vaikeudet, joita meillä on viime vuosina ollut, ovat kyllä johtuneet yhteisen kielen ja tapakoulutuksen puutteesta.
Maahanmuuttajille pitää antaa tarkempi koulutus ja ottaa esille kaikki erilaisuuden muodot ja korostaa, että uudessa maassa on uudet säännöt. Se on vastaanottajien velvollisuus. Mistä muuten tulija oppisi?
Mutta asiallisuus ja järkevät toimenpiteet on valttia. Tunteet ja myötätunto ovat turhaa ylellisyyttä arkityössä. Sopimukset, paragraafit ja lakipykälät etusijalla. Kotona ja vapaa-ajalla tunteilua voi sitten harjoittaa.- AllahOnAllah
Lausutaan kutakuinkin näin: Uudessa maassa on uudet säännöt jotka eivät koske muslimeita! Ja siitä on vastaanottaja vastuussa ilman palautusoikeutta.
- HaramHaram
Tilastot kertovat karua kieltään suomessa, niinkuin muuallakin euroopassa, höystettynä äärimmäisillä ihmishenkijä vaativilla väkivallan teoilla. Eli on todella järjetöntä tuoda niitä tänne! Mutta suvaitsevaiset ja solidaariset vihervasurit, rkp:n kanssa tietävät että kaikki nämä tilastot valehtelee oli tekijänä mikä taho tahansa. Ja hinta maksetaan jälkikäteen vuosien saatossa ja se ei ole vähän, enkä tarkoita rahaa.
- soininveli
Jaa, ääri islam pitää erottaa islamista. Suomessa lisätään integraatiota ja vuoropuhelua niin hyvä tulee. Ihmiset ääriytyy rasismi,islam vain kun yhteiskunta epätasa-arvoistuu. Nykyhallitus näyttää tekevän hallaa kun leikkaa koulutuksesta mutta onneksemme lisää kotouttamisrahoja.
- JaJoulupukkiOnOlemassa
No onhan tosta euroopassa tosiaan esimakua mitä tuleman pitää. Mutta pitää muistaa että nämä suomessa olevat muslimit ovat ihan eri muslimeita kun muualla maailmassa. Nämä eivät vihaa vääräuskoisia, hyväksyvät kaikki länsimaiset arvot ja kulttuurin, eivätkä tietenkään tee rikoksia eikä missään tapauksessa radikalisoidu eivätkä myöskään kannata sharianlakia.
- HÖyrytettynä
Vihreät eivät pelkää muslimeita sillä ne ei syö sikaa , joten ei hätää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627