Mahtaako uuteenkaupunkiin näin kesällä tulla paria joka ottais terveen kokeneen ja fiksunkin 48v miehen mukaan?
kimppakivaa ukissa
17
294
Vastaukset
- vaimollenautinto
Yks pari olis tulossa sinne santtion leiri alueel asuntoautolla ja ollaan 55v aviopari. Nainen povekas ja halukas kahta saamaan. ja hyvä jos oot kokenut niis asioissa.
- Paljastuit
Puhelinnumero paljastaa. Olet se jo pari vuotta seuraa inissyt rähinöitsijä, joka saapuu aina kännisenä paikalle, ajoitpa sitten itse autoa tai et.
Olet ehdottomasti vältettävä tyyppi! - hanski1967
Mahdotonta. Kun oon hommannu tän liittymän viime tammikuussa. Ni tarkistappa tietos.
- Siellä-tieto
hanski1967 kirjoitti:
Mahdotonta. Kun oon hommannu tän liittymän viime tammikuussa. Ni tarkistappa tietos.
Tietolähde Laatuvalvojan lista.
- tissitiina
Laatuvalvoja ja sinä olette yks ja sama idiootti tyyppi
Käydään Ukissa silloin mökki lähellä
- Tuttu-kaava
pari-63tku kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Jassoo, Kutsuni kalastelee.
Ei tietenkään anna mitään omia yhteystietojaan, kerjää aina muilta ja sitten julkaisee. - hanski1967
pari-63tku kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Millasia ootte ja millon ootte tulossa? entäs mispäin teil mökki tääl?
- hanski1967
pari-63tku kirjoitti:
laita sp os niin laitan viestiä
Miksi ette itse laittaneet sitä sp os, olisi juttu jo hoidettu.
- Kutsuni-
Eikös ollutkin hyvä neuvo!
- Kutsuni-
Kutsuni- kirjoitti:
Eikös ollutkin hyvä neuvo!
siis tähän annettu
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13706340' - hanski1967
pari-63tku kirjoitti:
laita sp os niin laitan viestiä
Ni joku toinen mun nim merkil pyys teilt os. En minä. olisin vaan halunnu tietää et millasia ootte ja mispäin mökkinne on uki?
- Kutsuni-
Olet sinäkin. Annat koiras panna itteäs ahteriin.
Nallekarhu1969(a)gmail.com 0417032622 eläinrakas mies hakee isoa uroskoiraa astujaksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659