Katselin Project->[ohjelman nimi] properties-valikkoa, mielestäni en muuttanut mitään mutta sen jälkeen ohjelma ei hyväksynyt For-silmukan muuttujia ilman että ne olisi esitelty ensin Dim-lauseella.
Eli jotain olen varmaan sieltä muuttanut. Onneksi tuo ei vaikuta muihin projekteihin.
Käytän VisualStudio 2012 koodikielenä Visual Basic.
Jos joku tietää niin voi kertoa miten saa publish-toiminnolla määritettyä että asennusohjelma kopioi myös dataa sisältävän kansion jossa on pikkusta vaille pirusti erilaisia tiedostoja samaan kansioon exe:n kanssa.
Käyhän tuo käsinkin mutta olisi "hygieenisempää" jos asennusohjelam tekisi sen.
Mitähän oikein sähläsin
KoodariPeikko
1
1324
Vastaukset
- KoodariPeikko
Ei se mitään. Tein uuden projektin johon kopioin komponentit ja koodin, toimii taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456