Armeija ja viiltely

Viiizaa

Hei en tiiä nyt onko tää ihan oikea paikka kysyä tätä, mutta onko viiltely este armeijaan pääsylle. Tai kun siis haluaisin älyttömästi armeijaan mutta joskus nuorempana tuli viilleltyä ja kerroin siitä terkkarille ja ei siitä sitten koskaan sen isompaa juttua tullu kun en kertonu vanhemmille ja kai se terkkari jonkun merkinnän siitä kirjotti johonki mun tietoihin. Mutta siitä on jo varmaan viisi vuotta kun olen viimeksi viilellyt ja mietin nyt että onko se este armeijaan pääsylle vaikka siitä onkin jo niin kauan aikaa. Kadun tietysti sitä että tein niin mutta eihän sille voi mitään ku joskus 14v olin niin tyhmä. Olen siis tyttö. En tiedä näistä jutuista oikeen, luin vaan että jos poika viiltelee ja lääkärin tarkastuksessa se selviää niin hän saa kai vapautuksen. @!#$ jos menenkin lääkärin tarkastukseen ja sanovat siellä että en pääse koska olen joskus viilellyt. Varsinkin kun mulla ei ole todettu mitää mielisairautta vaan ihan terve olen päästäni, oon vaan ollut penskana niin huomion kipee. Ja ei tarvitse kertoa mulle että ei olisi kannattanut viillellä jnejne koska tiedän sen kyllä ihan itsekin :D. Minkäs sille voi että teininä on ollut tyhmä

1

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näiioon

Älä mee. Siellä ei opi mitään ja on sulle tosi kallista. Ainoastaan jos meinaat sotilas tai poliisi uraa niinon hyötyä. Siis aukki tai rukki. ..kävin ite ja kertasin mut erosin intistä. ... en halua olla eu armeijan palveluksessa edes Ressuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe