Hei en tiiä nyt onko tää ihan oikea paikka kysyä tätä, mutta onko viiltely este armeijaan pääsylle. Tai kun siis haluaisin älyttömästi armeijaan mutta joskus nuorempana tuli viilleltyä ja kerroin siitä terkkarille ja ei siitä sitten koskaan sen isompaa juttua tullu kun en kertonu vanhemmille ja kai se terkkari jonkun merkinnän siitä kirjotti johonki mun tietoihin. Mutta siitä on jo varmaan viisi vuotta kun olen viimeksi viilellyt ja mietin nyt että onko se este armeijaan pääsylle vaikka siitä onkin jo niin kauan aikaa. Kadun tietysti sitä että tein niin mutta eihän sille voi mitään ku joskus 14v olin niin tyhmä. Olen siis tyttö. En tiedä näistä jutuista oikeen, luin vaan että jos poika viiltelee ja lääkärin tarkastuksessa se selviää niin hän saa kai vapautuksen. @!#$ jos menenkin lääkärin tarkastukseen ja sanovat siellä että en pääse koska olen joskus viilellyt. Varsinkin kun mulla ei ole todettu mitää mielisairautta vaan ihan terve olen päästäni, oon vaan ollut penskana niin huomion kipee. Ja ei tarvitse kertoa mulle että ei olisi kannattanut viillellä jnejne koska tiedän sen kyllä ihan itsekin :D. Minkäs sille voi että teininä on ollut tyhmä
Armeija ja viiltely
Viiizaa
1
741
Vastaukset
- näiioon
Älä mee. Siellä ei opi mitään ja on sulle tosi kallista. Ainoastaan jos meinaat sotilas tai poliisi uraa niinon hyötyä. Siis aukki tai rukki. ..kävin ite ja kertasin mut erosin intistä. ... en halua olla eu armeijan palveluksessa edes Ressuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760