Monikäyttöisempi. Etupenkin selkänoja kaatuu eteen. Takaluukku toimii. Sisustus ja penkit paremmat. Moottori/vaihteisto toimii paremmin. Takuu 4v/100000km.
Renu Kadjar parempi kuin Qashqai
12
116
Vastaukset
- Raum
Mutta kun ei saa automaattia bensakoneen jatkoksi, muuten ok auto.
- jompiko
Piäis olla valikoimissa, ulko,aillako vaan?
- Uno
Automaatti ehdottomasti. Pikkukone huutaa sitä.
- Veli4x4
Mutta kaikkein paskinta on, kun kumpaankaan ei saa neliveto automaattiyhdistelmää millään moottorivaihtoehdolla!
- tahtoorenun
Jees nyt taisi löytyä sellainen auto johon vaihdan lähiaikoina. Kunnon takuukin. Skodassa ja muissakin volsun tuotteissa vain 2 vuotta ja helv.. moiset ongelmat kaupan päälle. Koeajolle hetimiten.
- Vierihoitaja
Jep, ja sitten kun kolmen vuoden päästä vaihdat niin vaihtoarvo=ostohinta/2/2.
- Vierihoitaja
Jep, ja sitten kun vaihdat niin hyvityshinta=ostohinta/2/2.
- Säästömallia
Kadjar on halvan tuntuinen, Dacian tyylinen. Ovet paloista tehty, ohuet ikkunapokat, kovaa muovia koko kojelauta.
- Testattu
Kajdarissa on kyllä identtiset ovet(sisäpuoli) qashqain kanssa. Koeajettu on. En äkkiseltään huomaa koeajossa laadullisia ja ajettavuus eroa(mulla on uuskoppanen qassu)
- jaa.kumpi.säästömallia
Ja eikös juuri uuden Käsqain ohjaamo ole saanut moitteita muovisuudestaan ja halvannäköisyydestään ja Kadjarin laatuvaikutelmaa on kehuttu? "Säästömallia" on ilmeisesti sekoittanut nuo kaksi autoa keskenään...
- rengasta.alle
Kannattaako ottaa 17" vai 19" renkaat? Parhaaseen varusteluun kuuluu 19-tuumaiset, mutta kannattaako ne ajomukavuuden sekä veron ja kulutuksen kulutuksen pienenemisen nimissä vaihtaa 17-tuumaisiin?
- kulutuskulutus
Vaihda kottikärryn pyörät kulutus kulutus voi tippua nollaan...heheehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306