Renu Kadjar parempi kuin Qashqai

jompiko

Monikäyttöisempi. Etupenkin selkänoja kaatuu eteen. Takaluukku toimii. Sisustus ja penkit paremmat. Moottori/vaihteisto toimii paremmin. Takuu 4v/100000km.

12

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raum

Mutta kun ei saa automaattia bensakoneen jatkoksi, muuten ok auto.

• jompiko

Piäis olla valikoimissa, ulko,aillako vaan?

• Uno

Automaatti ehdottomasti. Pikkukone huutaa sitä.

• Veli4x4

Mutta kaikkein paskinta on, kun kumpaankaan ei saa neliveto automaattiyhdistelmää millään moottorivaihtoehdolla!

• tahtoorenun

Jees nyt taisi löytyä sellainen auto johon vaihdan lähiaikoina. Kunnon takuukin. Skodassa ja muissakin volsun tuotteissa vain 2 vuotta ja helv.. moiset ongelmat kaupan päälle. Koeajolle hetimiten.

• Vierihoitaja

Jep, ja sitten kun kolmen vuoden päästä vaihdat niin vaihtoarvo=ostohinta/2/2.

• Vierihoitaja

Jep, ja sitten kun vaihdat niin hyvityshinta=ostohinta/2/2.

• Säästömallia

Kadjar on halvan tuntuinen, Dacian tyylinen. Ovet paloista tehty, ohuet ikkunapokat, kovaa muovia koko kojelauta.

• Testattu

Kajdarissa on kyllä identtiset ovet(sisäpuoli) qashqain kanssa. Koeajettu on. En äkkiseltään huomaa koeajossa laadullisia ja ajettavuus eroa(mulla on uuskoppanen qassu)

• jaa.kumpi.säästömallia

Ja eikös juuri uuden Käsqain ohjaamo ole saanut moitteita muovisuudestaan ja halvannäköisyydestään ja Kadjarin laatuvaikutelmaa on kehuttu? "Säästömallia" on ilmeisesti sekoittanut nuo kaksi autoa keskenään...

• rengasta.alle

Kannattaako ottaa 17" vai 19" renkaat? Parhaaseen varusteluun kuuluu 19-tuumaiset, mutta kannattaako ne ajomukavuuden sekä veron ja kulutuksen kulutuksen pienenemisen nimissä vaihtaa 17-tuumaisiin?

• kulutuskulutus

Vaihda kottikärryn pyörät kulutus kulutus voi tippua nollaan...heheehee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe