Käytetty lomalutka

Lomalutka

En tiedä mikä siinä on kun ulkomailla sitä tuntee olonsa niin himokkaaksi, pohdiskelen mielessäni ja siemailen auringonvarjon alla jääkylmää mansikka daiquria. Olen vanhempieni mukana vuosittaisella ulkomaanreissulla Espanjassa, eikä poikaystäväni Ville päässyt taaskaan töiltänsä mukaan. Eipä sillä, että se minua paljoa haittaisi, koska suhteemme on viime aikoina rakoillut baari-iltojen tullessa kuvioihin täytettyäni 18-vuotta. Pitkät vaaleat hiukseni ja isot kiinteät rintani keräävä auttamatta katseita. Toisaalta kaipaisin kyllä kuumaa peuhaamista pukukopissa ja Villen kyltymätöntä seksin nälkää.

Havahdun ajatuksistani, kun jääkylmää mansikka daiquiria valahtaa valkoisten bikinieni yläosaa pitkin rinnoilleni ja saa nännini nöpöttämään. Tiedossa on auttamatta bikinien vaihto hotellihuoneessa. Vetäisen varvassandaalit jalkaan ja lähden kohti huonetta. Matkalla törmään muutamaan suomalaiseen mieheen, jotka olen noteerannut jo aikaisemmin lomani aikana. Heidän silmänsä porautuvat sotkuisten bikinieni alta nöpöttäviin nänneihini ja tiedän että he ovat nyt viimeistään noteeranneet minutkin. Jatkan himokkaana omaan hotellihuoneeseeni ja heittäydyn suoraan sängylle hieromaan itselleni niin kaipaamani orkut. En ole aikaisemmin kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, mutta noissa kahdessa oli sitä jotain tai sitten pieni hiprakka ja kuumuus on sekoittanut pääni.

Kaivan matkalaukusta entistä pienemmät bikinit päälle kiusoitellakseni miehiä, lisäksi sipaisen punaa huulilleni. Salaa mielessäni toivon, että miehet istuvat yhä samassa paikassa. Kävelen itsevarmana takaisin ja hihkaisen mielessäni ilosta kun näen miehet yhä paikallaan. Toinen heistä pyytää minua istumaan seuraksi. Alkoholi on tehnyt minusta rohkeamman, joten päätän suostus pyyntöön. Tuoleja ei ollut yhtään vapaana, joten ratkaisuna istahdan toisen syliin.

Muutaman drinkin jälkeen tunnen yhä rentoutuvani. En ole voinut olla huomaamatta kuinka miehen käsi on useampaan otteeseen hivellyt muka salaa himokkaasti pakaroitani. Joka kerralla värähdän ja tunnen alapäässäni yhä kovenevaa kuumotusta. Enkä ole välttynyt tuntemasta miehen puolikovaa elintä pakaroideni alla. Siirrymme miehen kanssa kahden tämän huoneeseen. Syyllisyys mahdollisesta syrjähypystä alkaa painaa mieltäni ja yritän aloittaa sittenkin rauhoittamaan touhua. Hotellin oven sulkeutuessa mies kuitenkin riuhtaisee minut sängylle ja sanoo tiukasti, että pikkulutkan tulisi totella setää. Pieni pelkotila valtaa mieleni ja vastaan: "Kyllä setä", miehen tukistaessa vaaleita hiuksiani ja painaen päätä sänkyyni. Samalla hiuksista kiinni pitäen mies alkaa repimään bikinien alaosaa pois. Elin turvonneena hän himokkaasti tutkii joka sopukkani. Paikkoihini tyytyväisenä hän alkaa työntämään sormiaan sisääni. "Pikkulutka on tiukka" kuulen hänen sanovan tyytyväisenä. Pian huomaan hänen siirtyvän koskemattoman pyllynreikäni puolelle. Kavahdan, mutta ote hiuksissani pitää, itsevarmoin ottein sormi pyörii reikani ympäri ja työntyy pian muutamia senttejä sisääni. Yrittäessäni työntyä pois ote hiuksissani tiukkenee ja mies huutaa murahtaen, että pikkulutkan on miellytettävä setää. Pian anna reikäni rentoutua sedän käyttöön.

Sormileikkien vuoro on ohi ja mies riisuu housunsa. Boksereiden alta paljastuu isoin näkemäni elin, joka sykkii kovana. Alapäässäni kuumottaa yhä enemmän. Mies ohjaa hiuksistani suuni kohti munaansa ja käskee lutkan imeä. En ole tottunut tekemään syväkurkkua, mutta miehen kädet ohjaavat rytmikkäästi päätäni. Alan kakomaan ja vedet valuu silmistä, mutta rytmi ei hellitä.

"Ei ole lutka tainnut tottua näin isoon", mies sanoo naurahtaen. "Sedän täyttyy laittaa lutka kiinni, jotta nuori pimppi pysyy paikoilla", mies jatkoi ja kaivoin yöpöydän laatikosta narua. Mies sitoo minut varmoin ottein mahalleni sänkyyn ja sitoo kädet ja jalat kulmiin. "Lutka pitää saada kosteammaksi setää varten", hän toteaa kopeloiden alapäätäni. Kokenein ottein mies pyörittelee klittaani sormin ja alta aika yksikön tunnen orgasmin tekevän tuloaan ja alapääni juoksee nesteestä. Mies hakee tyynyn alleni, jotta perseeni sojottaa haluttavan pyöreänä. Välittömästi hän työntyy minuun, saaden minut kiljahtamaan. Miehellä on ehdottomasti suurin ikinä, työnnöt käyvät kivun ja nautinnon rajamailla. Mies ähkii päälläni ja hetken minua eläimellisesti astuttuaan hän alkaa sormin taas puuhata pyllynreikäni kimpussa. Kiihkon vallassa alan pelätä pahinta, että pian vuorossa on koskematon reikäni. Yritän kiemurrella, mutta köydet vain hiertävät pahemmin ranteideni ympärillä. "Lutka on paikallaan", mies ärähtää ja sivaltaa kämmennellään kipeästi pyllyäni. Inahdan ja mies alkaa pikkuhiljaa työntyä perseeseeni. Tiedän ettei minulla ole vaihtoehtoja ja lopulta tarjoan kiltisti persettäni ja yritän rentoutua. "Hyvä huora", mies tokaisee. Tunnen kuinka perseeni puristaa terskaa tiukasti ja saa miehen huohottamaan ja lopulta päästämään lämpimän lastinsa perseeseeni.

Pian kuulen kuinka hotellin avainkortti käy ovessa ja....

10

3545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomalutka

      "Tule Jarno säkin koeajamaan lutka", mies sanoo ja rojahtaa tyytyväisenä päältäni.
      Jarnoa ei selkeästi tarvinnut kahta kertaa käskeä. Jarno sivelee ja lätkii vuorotellen käytettyä persettäni himokkaasti. "Tää huorahan on läpimärkä", hän huudahtaa. "Lutkan pitää pyytää toistakin setää astumaan", Jarno jatkaa. "Ole kiltti ja astu minut, setä", huokaisen hiljaa.

      Jarno työntyy kiimaiseen pilluuni raivokkaasti, tämä tuntuu vielä kookkaammalla kuin esimmäinen mies, pohdin. Olen iloinen, että saan nauttia normaalista panosta ja pyllyparkani jätetään rauhaan. Huomaan pian kuitenkin sivusilmälläni kuinka vierestä seuraavan miehen elin alkaa uudelleen kasvaa täyteen mittaansa. Hän aloittaa runkkaamaan ja seuraa katse kiimaisena kun voihkin Jarnon käsittelyssä. "Pitäiskö meidän Jarno näyttää lutkalle mitä seuraa, kun kulkee setien edessä pikku pikku bikineissä ja tarjoaa persettään kun mikäkin horo", toinen mies sanoo naurahtaen. Arvasin mitä tuleman pitää, tulen olemaan kahden miehen panopuuna. Pelkkä ajatuskin saa pyllynreikäni supistelemaan.

      Pian Jarno vapauttaa ranteeni ja jalkani kulmista ja sitoo puolestaan käteni selkäni taakse. Jarno asettuu makaamaan selälleen alleni. Pian kuulen, kuinka toinen mies alkaa lähestyä pahaenteisesti takanani. "Onko lutka valmiina", hän huohottaa ja alkaa työntyä taas sisään pyllyyni. Miehet tarraavat lujaa lantiostani, joten vaihtoehtoja ei tunnu jäävän, kuin vastaanottaa lutkan tavoin kummatkin elimet reikiini. Tunnen kuinka molemmat miehet huohottaen jyystävät kumpaakiin reikääni. Häpykumpuni hankaa kuitenkin ihanasti Jarnoa vasten ja pian tunnen orgasmin lähestyvän. Miehet huomaavat nautintoni ja kiihdyttävät rytmiä. Taistelen taas kivun ja nautinnon rajamailla ja pian antaudun jumalattoman orgasmin voimaan ja päästän nesteet Jarnon päälle. Miehiä tilanne kiihottaa selkeästi lisää ja pian kummatkin alkavat olemaan laukeamispisteessä. Molempien valutettua spermat päälleni, miehet romahtavat sängylle ja pyytävät hakemaan jääkaapista huurteiset bisset. Tämän käytetympää ja kiimaisempaa oloa minulla ei ole koskaan ollut. Puen bikinit nopeasti päälleni ja suuntaan omaan hotellihuoneeseen aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

      • 17v

        Vierasta mustaa tuntematonta. Olen 19v neito ja halun kokemuksia. Joskus olen ulkomailla vanhempien miesten kippa kivana. Kyllä raiskat porukalla.


      • 17v kirjoitti:

        Vierasta mustaa tuntematonta. Olen 19v neito ja halun kokemuksia. Joskus olen ulkomailla vanhempien miesten kippa kivana. Kyllä raiskat porukalla.

        Vaimoni lähti tyttökaverinsa kanssa lomalle etelään. Sovittiin että etelässä saa sitten jakaa pillua minkä ehtii. Mutta ei suomalaisille. Sanoin mustien olevan hyviä siihen. Eivät tulisi koti kaupungissa kadulla vastaan. Hyvä vitsi siis.


    • 12v_tyttö

      Älyttömän hyvä, laukesin viisi kertaa tätä lukiessani.

      • Runkke

        Perv?


      • Kiva kuulla. Millaisista jutuista pidät?


      • Ketteräkettu

        Ihan törkeen ihana *.* pillu märkänä sai lukea


      • Kerro pari hyvää tarinaa joita tykkäät lukea.


    • Mun tyttö on kirjastolutka. Me oltiin ruokatunnila kahdestaan kun ne tuli kysyy meiltä mennäänkö me koulun jälkeen kirjastoon. Tai multa ne kysy oikeesti. Niiden kulttuurissa mies on se joka päättää ja jolta kysytään. Mä katoin tytöä, se näytti sillmillään että kyllä. Mä sanoin niille jätkille että kyllä me mennään. Mä tiedän mitä sielä tapahtuu. Me istutaan sielä. Ne tulee meidän luokse. Sillä yhdellä ja mulla on handsfree korvassa. Mä soitan sille. Jos mä varoitan niin ne kuulee. Mä kuulen samalla mitä ne tekee mun tytön kanssa. Niin se menee. Ne nai mun tyttöä sielä kirjastossa ja mä pidän vahtia.

    • naisnarttu42v

      Samajuttu aina lomamatkoilla , mut viimeaikoina oot tullut huomattavasti varovaisemmaksi koska turisteja käy miljoonia ja noi jätkät panee kaikkea mikä liikkuu , likkakaveri sai klamyrian ja olihan kotona selvitetävää . Olkaa varovaisia .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe