Olen jo ihan kaheli kun pyörit päässäni kokoajan. Vielä kahelimmaksi menen joka kerta kun näen sinut. Pyörinkö minä sinun päässäsi yhtään? Mitä sinä tästä koko jutusta ajattelet? Uskallatko tutustua vaikka elänkin ihan eri elämää kuin sinä?
Menen sekaisin sinusta..
16
<50
Vastaukset
- pääpyörällämyös
Sitten meitä on kaksi samanlaista. Kierrokset vaan lisääntyy kun toisen näkee. Kovasti kiinnostaa kyllä tutustua!
- kahelinainen
Haluaisin nähdä kahden, mutta sen järjestäminen tuntuu olevan melkoinen haaste..
- pääpyörällämyös
kahelinainen kirjoitti:
Haluaisin nähdä kahden, mutta sen järjestäminen tuntuu olevan melkoinen haaste..
Niin minäkin, mutta ei ole ollut oikein mahdollisuutta siihen.. Jotain pitäisi keksiä.
- lakua
Mieleni on vallannut melko täysin eli joo tulee ajateltua ja uskoisin ( ja toivon) elämiemme soveltuvan yhteiseloonkin. Ei vaan nähty tänään.
- samatäällä
Missä me nähdään toisiamme?
- kahelinainen
Kaupassa..
- kahelinainen
Kaupassa..
- olethankauempaa
Toivottavasti ei kuitenkaan kotini lähellä tai edes lähiseudulla. Ei kiinnosta lähellä asuvat.
- kahelinainen
olethankauempaa kirjoitti:
Toivottavasti ei kuitenkaan kotini lähellä tai edes lähiseudulla. Ei kiinnosta lähellä asuvat.
Väittäisin, että hänkin on kyllä kiinnostunut jossain määrin.
- kerronimeni
Kirjoita mun nimi tänne niin voin sitten ottaa seuraavan askeleen.
- kahelinainen
Joku muukin voi sitten tunnistaa..
- samatäällä
No mikä on paikkakunta??
- kerronimeni
kahelinainen kirjoitti:
Joku muukin voi sitten tunnistaa..
Mitä se haittaa? Joskus se tulee ilmi kuitenkin. Sen askeleen voisi siis ottaa jo nyt.
- kahelinainen
kerronimeni kirjoitti:
Mitä se haittaa? Joskus se tulee ilmi kuitenkin. Sen askeleen voisi siis ottaa jo nyt.
Tulee jos tulee, kun ei vielä tiedä miten tässä käy kun päästään puhumaan :) M:llä alkaa..
- tuntematonpuhuja
Minä en tunne ketään M-kirjaimella alkavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814