oon 16v ja BED riistäytynyt käsistä

bed-helvetissä

Elikkäs ikää mulla on kuukauden vajaa 16 ja pituutta 163 cm. Painoa tällä hetkellä n. 98-100kg ...
Elikkös tasan vuosi sitte painoin 69 kg, mul oli selvästi syömishäiriön alkuu... Näin itteni ihan valtavana, maailman läskeimpänä ihmisenä... Vihasin itteeni yli kaiken ja usein itkin ja oksensin ja satutin itteeni koska olin mailman rumein ja läskein teini (olin ollu vuosii koulukiusattu vapaa ajal kiusattu) olin tosi epäonnellinen, ja kärsein mt ongelmista useempaa sorttia. Nyt ku katon taakseppäi kuvii tolt ajalta, näytin tosi surulliselt aina, mut olin hiton nätti. Mul on hyvät geenit, tti naama yms sillon ku olin hoikas kunnos, mut emmä sitä huomannu. Nyt voisin tappaa et oisin samas kunnos ku sillo...
Tosiaa anailin (olin laihuttanu n 15 kg anailemal toho mennes) ja oksentelin suht paljo ja käytin laksoja. Sain myös ahmimiskohtauksii mut oksensin yleensä pois/pakkoliikuin.
Ja sit päätinki lopettaa laksat ja oksentelun, mut lopetin myös liikunnan pikkuhiljaa (pakkojumpat/2h lenkit pois kokonaa) ja aloinki sit lihoo ku pikkuhiljaa ahminta riistäyty käsistä. Joku lääri sano ilkeesti ku olin masennuksen/lääkkeiden takii lihonnu 8 kg suht lyhyes ajassa, ni päätin et pistetään sit v*ttu kokonaa homma läskiks. Ja täs ollaan! Paino keikkunu parin kk aikana 95-105 ja nyt 98-100kg.
En pysty syömään normaalisti, mä joko paastoon, syön maidottomasti/lihattomasti, ahistun yli 500kcal syönnist joinain päivin/kausina ja oon paljo ulkona, toisina (useimpina) kausina en oikee poistu himasta paitsi välil kauppaa/ryyppää frendienkaa ja mukn ajan istun himas ja ahmin. Iha helpost saattaa mennä 8000 kcal päivässä, joskus paljon enemmänki.
Kaiken lisäks mun porukat huomaa et syön iha saatanasti ja koko ajan, tousaalta koko perhe syö liika ja mun alle kouluikäne sisko painaa 35kg että silleen.. Mut mä syön kaikist eniten, ja kaikki tiedostaa sen. Mut mul on tapan lopettaa syömine jos joku vähänki sanoo mun painost yms.. Ja porukat ei uskalla myöskää sanoo koska mulla on mt- ogelmii (kai lievä skitso, em oo saanu varsinaist diagnoosii ikin, vaik ainaki 3v viikottast terapiaa takan) ni saatan mennä sekasin jos mul sanoo jotai negatiivist, ja mua ahistaa muutenki mun koko ja iha kaikki kokoaja..
Oon tyylii kokoo 48, ja oon tosi huonos kunnos, en jaksa nykyää hölkkää ollenkaa, kävelyki hengästyttää iha tarpeeks...
Eli kiitos mun BEDin oon lihonnu noin 30 kg vuoden sisällä..
Onks tääl muit bediläisii?
Miten saan syömiseni normaaliinpäin?? Saatan syödä alle 2h välein, vaikkei ees ois nälkä tai en haluis, tulee vaa se tumne et putää ahmii...
Anteeks hirveesti, mun oli pakko päästä avautuu, asian myöntämisestä paraneminen alkaa :/ toivottavasti

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youreworthitxk

      mul on ollu samanlaisia ongelmia, eli joko syömättä tai ahmimalla.. Perseestähän tää on, voin uskoo kuinka pahalta susta tuntuu.:( oon ite 15. Onko sul kikkiä?

    • vkabsksbsbssn

      heips! itellä on kans bed. oon 15 ja parin kk:n päästä 16. ois tosi kiva jutella sun kans! onko sulla kik?

      • Ketjunalottaja

        Heips! On kik :) jos laitat omas tähän ni kikkaan sulle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe