Olen miettinyt josko hankkisin jomman kumman näistä itselleni ja olisi aika paljon kysymyksiä, kun en netistä ole löytänyt kaikkea. Olen täysi noviisi tässä joten lajiehdotukset olisivat myös kivoja.
Ja nyt ne kyssymykset
1. kelpaako entinen kala-akvaario n. 70× 30× 37 niille asumukseksi?
2. millainen "sisustus" niille (muovikasvit?, tarvitseeko olla piiloja paljon)
3. Miten ruokinta luin jostakin että 1-2 kertaa viikossa ruokitaan rukoilijasirkkaa (ravinto itse riippuu hiukan lajista lukemani mukaan) mutta mites kummitussirkat
4. Ja miten niiden kädessä pito tai siihen totuttaminen? Rukoilijat kai voivat purra mutta onko yleistä ja miten kummitussirkoilla sitten.
5. Montako sirkkaa kannattaa ottaa
6. Nehän ovat aika lyhytikäisiä niin kuinka se muniminen sitten jos ei aina kaupasta halua ostaa uutta sirkkaa?
7. riittääkö huoneenlämpö pitämään terraarion sopivana ja tarvitseeko ostaa jotain kosteusmittaria
8. kuinka usein joutuu siivoamaan pelkät jätökset ja koko terraarion
tässä nyt "muutamia" kysymyksiä ja olisin tosi kiitollinen jos joku jaksaisi vastata näihin :)
Rukoilija-, kummitussirkoista tietävä/omistava
noviisiolen
1
154
Vastaukset
- Noviisiolen
Hitsi arvasin et meni väärään aihealueeseen Anteeks...
Noviisi olen tässäkin xP noh kai vaihan paikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2493182Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191780Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381312- 1041268
- 801268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135982
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967